Vuokatti

lomalle

Onko tietoa Vuokatista? Toiveissa olisi rentoa laskettelua ja koiran kanssa lumikenkäilyä max 5 pvä. Ei se kylpyläkään haittaa tee. Kannattaako muutamaksi päiväksi vai kyllästyykö?

11

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

      juu. Olen käynyt Vuokatissa vuosittain aina keväällä jo noin 10 vuoden ajan. Kohde om kehittynyt huimasti vuosien varrella. Paras aika on mennä kun ei ole loma-aika. Lomien aikana melkoisen paljon Venäläisiä uusrikkaita. Rinteet yleensä loistokunnossa!!!

      • kallista ja töykeää

        ainoa viiden tähden hotelli, jossa on hiiriä!

        Kylpylä täynnä pesemättömiä venäläisiä.

        Henkilökunta töykeää, hinnat sikakalliita. Tekemistä ei tuppukylästä oikein löydy.


      • Ekitalo
        kallista ja töykeää kirjoitti:

        ainoa viiden tähden hotelli, jossa on hiiriä!

        Kylpylä täynnä pesemättömiä venäläisiä.

        Henkilökunta töykeää, hinnat sikakalliita. Tekemistä ei tuppukylästä oikein löydy.

        Oletko aivan tosissaan kun väität,ettei ole tekemistä mitähän sieltä puuttuu kysyn vaan?
        Ja mitähän sinä mahdollisesti harrastat?
        Oletko nähnyt ulkona vai kylpylässä niitä hiiriä?
        Minä en kyllä ole nähnyt edes villakoiria ainakaan loma asunnoissa olen kulkenut,siellä jo
        vuosi kausia, mitä hintaan tulee niin eikö hinta ja laatu kulje käsikkäin vai mitä?
        Mitä kohteluun tulee itse ainakin olen saanut
        asiallista ja hyvää palvelua.
        Anna palautetta henkilökunnalle jos huonosti on
        palveltu,se auttaa aina kehittämään asioita.


      • luettavaa
        Ekitalo kirjoitti:

        Oletko aivan tosissaan kun väität,ettei ole tekemistä mitähän sieltä puuttuu kysyn vaan?
        Ja mitähän sinä mahdollisesti harrastat?
        Oletko nähnyt ulkona vai kylpylässä niitä hiiriä?
        Minä en kyllä ole nähnyt edes villakoiria ainakaan loma asunnoissa olen kulkenut,siellä jo
        vuosi kausia, mitä hintaan tulee niin eikö hinta ja laatu kulje käsikkäin vai mitä?
        Mitä kohteluun tulee itse ainakin olen saanut
        asiallista ja hyvää palvelua.
        Anna palautetta henkilökunnalle jos huonosti on
        palveltu,se auttaa aina kehittämään asioita.

        HIIRIÄ on, alakerran sporttibaarissa ja aulassa, olen itse nähnyt. Asuu takan päällä, katon nurkassa. Informoitiin henkilökuntaakin, totesivat vain kauhuksemme, että ainahan niitä on.
        Katseltiin sitten aamupalalla sämpylöitä, että mistähän kaikista niitä hiirenjälkiä löytyy.

        Niin siitä TEKEMISESTÄ, kyllähän sitä tekemistä on päiväksi, pariksi, ehkä kolmeksikin, mutta ei kyllä viikoksi, jos ei joka ilta jaksa perskännejä vetää. Kaikki harrastukset on hinnoiteltu pilviin.
        Kylpylä ei edes sisälly hotellihuoneen (140e/vrk) hintaan.

        HINTA LAATU on vähän vaikea. Laadusta voisi maksaakin, mutta se laatu ei ole niin korkea kuin mainostetaan. Majoitushinnat on pilvissä, eikä siihen edes siälly kuin aamiainen, kaikki harrasteet maksaa. Tunnin keilailu (joka ei koskaan ole edes tuntia eikä ole tarpeeksi sopivia palloja) maksaa 17e.

        PALVELU on ollut pääosin asiallista, poikkeuksiakin valitettavasti löytyy useampia, Ynseää henkilökunta kyllä on.

        PALAUTETTA on annettu asiallisesti, mutta ei valitettavasti ole auttanut edes pitemällä tähtäimellä. Eikä henkilökunta osaa todellakaan käsitellä mitään negatiivista. Ajattelin, josko vika olisi minussa, mutta kun muualla ei ole ollut mitään ongelmia ja kun pari tuttavaa oli samaa mieltä Vuokatista, niin ajattelin, etteivät sitten kai kaikkia palvele yhtä hyvin, vaikka odotuksetkaan ei ole kovin korkeat.

        Näin se valitettavasti on.


      • Ekitalo
        luettavaa kirjoitti:

        HIIRIÄ on, alakerran sporttibaarissa ja aulassa, olen itse nähnyt. Asuu takan päällä, katon nurkassa. Informoitiin henkilökuntaakin, totesivat vain kauhuksemme, että ainahan niitä on.
        Katseltiin sitten aamupalalla sämpylöitä, että mistähän kaikista niitä hiirenjälkiä löytyy.

        Niin siitä TEKEMISESTÄ, kyllähän sitä tekemistä on päiväksi, pariksi, ehkä kolmeksikin, mutta ei kyllä viikoksi, jos ei joka ilta jaksa perskännejä vetää. Kaikki harrastukset on hinnoiteltu pilviin.
        Kylpylä ei edes sisälly hotellihuoneen (140e/vrk) hintaan.

        HINTA LAATU on vähän vaikea. Laadusta voisi maksaakin, mutta se laatu ei ole niin korkea kuin mainostetaan. Majoitushinnat on pilvissä, eikä siihen edes siälly kuin aamiainen, kaikki harrasteet maksaa. Tunnin keilailu (joka ei koskaan ole edes tuntia eikä ole tarpeeksi sopivia palloja) maksaa 17e.

        PALVELU on ollut pääosin asiallista, poikkeuksiakin valitettavasti löytyy useampia, Ynseää henkilökunta kyllä on.

        PALAUTETTA on annettu asiallisesti, mutta ei valitettavasti ole auttanut edes pitemällä tähtäimellä. Eikä henkilökunta osaa todellakaan käsitellä mitään negatiivista. Ajattelin, josko vika olisi minussa, mutta kun muualla ei ole ollut mitään ongelmia ja kun pari tuttavaa oli samaa mieltä Vuokatista, niin ajattelin, etteivät sitten kai kaikkia palvele yhtä hyvin, vaikka odotuksetkaan ei ole kovin korkeat.

        Näin se valitettavasti on.

        Tottakai minä uskon kun olet kerran ite nähnyt hiiriä,mutta usko pois,että asia ei jää tähän kun vk.7 menen paikan päälle.
        En kyllä itsekkään maksaisi tollaisia hintoja harrasteista mutta olen hoitanut asian niin,että kuulun vakio jäseniin ja hinnat ei ole mielestäni kalliit mitä sanot tästä,koko viikko 6 henk. 350e sis. joka päivä 1h keilailua kaikille 1h tennistä kaikille ,joka ilta kylpylä kaikille sekä viikon asuminen loma-asunnossa. Ja hiihtäminen ei maksa mitään ,rinneliput on samat kuin muuallakin.
        Ei kuule tule viina mieleenkään koko viikon aikana.
        Tiedän mitä sanot seuraavaksi,että on kalliiksi tullut ostaa osake, mutta olen kuule laskenut kun en ole ikänä savutellut enkä paljon viinaakan ole juonut,saisin monia viikkoja sillä rahalla.
        Sitä paitsi hinta on yli tuplaantunut osto hetkestä.
        Niin,että kokoa porukka niin tulee paljon halvemmaksi ja menkää loma-asuntoon viikoksi uskon ,että ette pety eikä ole hiiriä.
        Tottakai kaikessa on vara parantaa mutta olet kyllä saanut huonon kuvan palveluista ja uskon,että Katinkullallakaan ei ole tuohon varaa.
        Asiakkaat on numero 1.


    • Ekitalo

      Käymme kahdesti tai kolmesti vuodessa,siellä on kaikkea ,mitä ihminen tarvitsee on toimintaa ja myös rauhaa,jos sitä haluaa ja on siellä loma asunnoissa nettiyhteydetkin ja viimisen päälle laitetut huoneet ei tarvii viedä mitään,kaupatkin on lähellä jos ruokaa haluaa laittaa.
      On valittu monta kertaa ykköseksi Suomen hiihtokeskuksista.

      • Ekitalo

        Ne rinteet, josta kyseltiin ne on Vuokatinvaaralla ja mielestäni hyvin hoidetut ja sopivan kokoista Himskattia ja Perskattia. Katinkullasta on vaaralle matkaa autolla mentäessä n.4 km. Hiihtobaanat on kyllä Suomen parhaat ja hyvin hoidetut,tasoja löytyy helposta tosi vaativaan .


    • Anonyymi

      Ei kannata tulla. Paikallinen kaivos käyttää erittäin paljon myrkkyjä jotka voi aistia ilmasta ja juomavedestä.

    • Anonyymi

      Onko kylpylä auki pääsiäisen aikoihin vai sulkeeko korona senkin?

    • Anonyymi

      Uskaltaako tulla, missä tuo korona tartunta ?

      • Anonyymi

        Ole huoletta. Kyllä koronaa löytyy ihan joka maasta. Käy metsässä yksin samoilemassa niin siellä olet turvassa, mutta asutuskeskuksissa olet jatkuvassa vaarassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe