Puhukaa anonyymisti ongelmistanne jos tuntuu siltä

olppih

Moi, jos tuntuu että haluat puhuu/avautuu ongelmistasi anonyymisti, ilman kuvia ym, saat ottaa muhun yhteyttä Kikissä, vastaan kun huomaan viestin: Olppih

En kysy sulta osoitetta, pillua, kyrpää, kuvia tai mitään muutakaan henkilökohtaista. Voin jakaa ajatuksia ja mielipiteitä, tai vaikka jutella ihan muuten vaan jos kaipaat jutteluseuraa.

Jos tieto tuntuu olennaiselta, oon mies ja ikää on 19, sun iällä ja olemuksella, saati sitten sukupuolella ei oo paskaakaan väliä, olit sitten 10 tai 35, läski tai laiha, jne. :) Mulla on halu auttaa ja olla ylipäätään vertaistukena ihmisille joilla on elämässä hankalaa tai yksinäistä - mulla on tylsä elämä, joten tää auttaa muakin kuluttamalla aikaa, tässä siis syy tähän viestiin :D

Tervetuloa jutteleen mistä vaan jos mieli tekis <3

13

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfhdf

uskaltaisko

• olppih

Aina =)

• VeriTulppa

Mä epäilen että kuolen veritulppaan. Mitä teen? ;(((

• Ulppih

Ota se kurkku pois pepusta nii voi veriki lähtee kiertämää :)

• Trölöllllooo

Tunge löylykauha perseeseen 😂

• Luulen että kuolen naamapalmuihin jotka aiheutuvat suoli24:n nuorten palstasta

• No mitä vittua teet nuorten palstalla

• AnimeFreak kirjoitti:

No mitä vittua teet nuorten palstalla

Facepalmaan

• Andjrj

Mietin et pitäskö...

• olppih

Jos sä haluut niin oon kyllä vastailemassa ehdottomasti. =) Suomi24:n sivuilla trollit pääsee hyökkimään joten jos tuntuu että viestit ovat epäasiallisia, syy löytyy siinä. Kik:n kautta voi multa varmistella olinko se minä.

Mutta tosiaan jos tuntuu että haluaisit jonkun kanssa jutella niin tervetuloa, asiasta kuin asiasta!!

• homohentai112

APUA MINULLA MYYRÄ KURKISTAA!!!!!!

• olppih

Vielä vaan vielä vaan =)

• Mitäpitäätehrä

Mitä pitää tehdä jos tulee pissahätä eikä ole vessaa tai kusipaikkaa lähellä? 😢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      529
      1693
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      833
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      657
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      64
      574
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      523
    Aihe