Puhukaa anonyymisti ongelmistanne jos tuntuu siltä

olppih

Moi, jos tuntuu että haluat puhuu/avautuu ongelmistasi anonyymisti, ilman kuvia ym, saat ottaa muhun yhteyttä Kikissä, vastaan kun huomaan viestin: Olppih

En kysy sulta osoitetta, pillua, kyrpää, kuvia tai mitään muutakaan henkilökohtaista. Voin jakaa ajatuksia ja mielipiteitä, tai vaikka jutella ihan muuten vaan jos kaipaat jutteluseuraa.

Jos tieto tuntuu olennaiselta, oon mies ja ikää on 19, sun iällä ja olemuksella, saati sitten sukupuolella ei oo paskaakaan väliä, olit sitten 10 tai 35, läski tai laiha, jne. :) Mulla on halu auttaa ja olla ylipäätään vertaistukena ihmisille joilla on elämässä hankalaa tai yksinäistä - mulla on tylsä elämä, joten tää auttaa muakin kuluttamalla aikaa, tässä siis syy tähän viestiin :D

Tervetuloa jutteleen mistä vaan jos mieli tekis <3

13

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfhdf

uskaltaisko

• olppih

Aina =)

• VeriTulppa

Mä epäilen että kuolen veritulppaan. Mitä teen? ;(((

• Ulppih

Ota se kurkku pois pepusta nii voi veriki lähtee kiertämää :)

• Trölöllllooo

Tunge löylykauha perseeseen 😂

• Luulen että kuolen naamapalmuihin jotka aiheutuvat suoli24:n nuorten palstasta

• No mitä vittua teet nuorten palstalla

• AnimeFreak kirjoitti:

No mitä vittua teet nuorten palstalla

Facepalmaan

• Andjrj

Mietin et pitäskö...

• olppih

Jos sä haluut niin oon kyllä vastailemassa ehdottomasti. =) Suomi24:n sivuilla trollit pääsee hyökkimään joten jos tuntuu että viestit ovat epäasiallisia, syy löytyy siinä. Kik:n kautta voi multa varmistella olinko se minä.

Mutta tosiaan jos tuntuu että haluaisit jonkun kanssa jutella niin tervetuloa, asiasta kuin asiasta!!

• homohentai112

APUA MINULLA MYYRÄ KURKISTAA!!!!!!

• olppih

Vielä vaan vielä vaan =)

• Mitäpitäätehrä

Mitä pitää tehdä jos tulee pissahätä eikä ole vessaa tai kusipaikkaa lähellä? 😢

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe