Transsukupuolisuuden eri asteissuuksia.

VainTotuudenEtsintää

Kyllä totuus on ettei me kaikki transsukupuoliset olla samalla prosentilla väärässä sukupuolessa synnytty. Nämä kaksi ensimmäistä videota ovat esimerkkejä todella naisellisista transtaustaisista joista ei voi ainakaan minun olla pitämättäkään. Naisellisuus huokuu ja kertoo paljon näiden ihmisten sisäisestäkin kauneudesta.
https://www.youtube.com/watch?v=iedimNVkIXM&list
https://www.youtube.com/watch?v=JZ9aMvRBQXY&index=2&list

Tämä kolmas esimerkki on taas esimerkki "koneellisesta" transsukupuolisesta joita olen nähnyt elämäni varrella aivan liikaakin. Yleensä tälläinen henkilö on kuitenkin tosi "voimakas" ihminen ja pääsee elämässä kuitenkin jopa enemmän esille/pärjää paremmin kuin herkemmät mutta naisellisemmat transtaustaiset. Onhan hän upea ilmestys, mutta tekemällä tehtykin. Tyypillisen Shemalen kopio.
Jos joku haluaa nyt jotain protestoida voin kertoa että hän on syntynyt identisenä kaksosena ja velipoika on pysynyt kuitenkin syntymäruumiissaan eli ei ole mahdollista että identtisillä kaksospojilla vain toisella olisi naisen aivolohko. Velipoika käyttää kyllä meikkejä ja pitkää tukkaa koska yrittää tälläkin tavoin pinnalle tekemillään musiikkikappaleillaan. Veljestä on myös video.
https://www.youtube.com/watch?v=1MfxtM9N3fw&list
https://www.youtube.com/watch?v=xyAxorHWpRw

20

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuseipalatulessa

      Olet oikeassa. Transsukupuoliset, jotka eivät tarvitse kehojensa korjausta ovat paljon vähemmän transsukupuolisia kuin muut.

      • hjgfkjhöghfd

        Entä ne transsukupuoliset jotka ovat käyneet kehon korjauksen kokonaan läpi. Hehän eivät ole enää transsukupuolisia.


      • KauniitaKuinKukat
        hjgfkjhöghfd kirjoitti:

        Entä ne transsukupuoliset jotka ovat käyneet kehon korjauksen kokonaan läpi. Hehän eivät ole enää transsukupuolisia.

        Voiko joku kertoa edes yhden joka on todettu muuksi kun transtaustaiseksi sukupuolen korjauksen jälkeen. Minäkään en löytänyt kuin näitä videoita jossa ovat kaikki kuulemma vieläkin Transtaustaisia!?! https://www.youtube.com/watch?v=fVacmt9gpM8


      • ytr4454e45ws
        KauniitaKuinKukat kirjoitti:

        Voiko joku kertoa edes yhden joka on todettu muuksi kun transtaustaiseksi sukupuolen korjauksen jälkeen. Minäkään en löytänyt kuin näitä videoita jossa ovat kaikki kuulemma vieläkin Transtaustaisia!?! https://www.youtube.com/watch?v=fVacmt9gpM8

        Ei ole varmaa onko nämä linkin henkilöt itse määritelleet itsensä transsukupuolisiksi. Esimerkiksi Pejic kertoo olevansa mies eikä ilmeisesti ole saanut transhoitoja.
        Usein toimittajat outtaa kiinnostavia transtaustaisia saadakseen jutulle lukijoita/katsojia.


      • MitäHelvettiä
        ytr4454e45ws kirjoitti:

        Ei ole varmaa onko nämä linkin henkilöt itse määritelleet itsensä transsukupuolisiksi. Esimerkiksi Pejic kertoo olevansa mies eikä ilmeisesti ole saanut transhoitoja.
        Usein toimittajat outtaa kiinnostavia transtaustaisia saadakseen jutulle lukijoita/katsojia.

        ihmisen ulkonäkö vaikuttaa transtaustaisuuteen? Ei niin yhtikäs mitään. Vähemmän kaunis nainen siis ei olekaan aito nainen?


      • MrToMiss
        ytr4454e45ws kirjoitti:

        Ei ole varmaa onko nämä linkin henkilöt itse määritelleet itsensä transsukupuolisiksi. Esimerkiksi Pejic kertoo olevansa mies eikä ilmeisesti ole saanut transhoitoja.
        Usein toimittajat outtaa kiinnostavia transtaustaisia saadakseen jutulle lukijoita/katsojia.

        Ulkonäöllä ei ole merkitystä kuin arvostelijoille ja valitettavastikin sen kautta useimmiten uskottavuuteen. Minulle ainakin vahvassa maalissa ja koruissa liikkuva transtaustainen on yleensäkin aivan muuta kuin nainen. Elämäni varrella kun olen nähnyt ja kuunnellut jos jonkinlaisia "rakennelmia" , vaihtelua tuossa "sisäisessäkin ajatusmaailmassa" on ja paljon. Suomessa ei varmaan samassa suhteessa mutta kyllä tällä transpalstallakin on pystynyt jo kirjoitustyylinkin perusteella eroja löytämään.

        Laitan tämän seuraavan videon siksi että vaikka kuvan meikattavaa sanotaankin "pojaksi", ei hän sitä todellisuudessa ole, ainakaan tulevaisuudessa.
        Tulos on tosi upea loppuun saakka, meikkauksen opetusmielessäkin. https://www.youtube.com/watch?v=WRt2ak9rU2c


      • MrToMiss
        MrToMiss kirjoitti:

        Ulkonäöllä ei ole merkitystä kuin arvostelijoille ja valitettavastikin sen kautta useimmiten uskottavuuteen. Minulle ainakin vahvassa maalissa ja koruissa liikkuva transtaustainen on yleensäkin aivan muuta kuin nainen. Elämäni varrella kun olen nähnyt ja kuunnellut jos jonkinlaisia "rakennelmia" , vaihtelua tuossa "sisäisessäkin ajatusmaailmassa" on ja paljon. Suomessa ei varmaan samassa suhteessa mutta kyllä tällä transpalstallakin on pystynyt jo kirjoitustyylinkin perusteella eroja löytämään.

        Laitan tämän seuraavan videon siksi että vaikka kuvan meikattavaa sanotaankin "pojaksi", ei hän sitä todellisuudessa ole, ainakaan tulevaisuudessa.
        Tulos on tosi upea loppuun saakka, meikkauksen opetusmielessäkin. https://www.youtube.com/watch?v=WRt2ak9rU2c

        NO VOI SURKEUS, laitoin VÄÄRÄN videon!! Tässä on oikea eli kertoo pojan meikkauksesta ja pukemisesta kauniiksi eli "Makeup Tutorial of ​​Miss universe 2015" https://www.youtube.com/watch?v=X11agj-Qcts


      • Eri_asia
        MrToMiss kirjoitti:

        Ulkonäöllä ei ole merkitystä kuin arvostelijoille ja valitettavastikin sen kautta useimmiten uskottavuuteen. Minulle ainakin vahvassa maalissa ja koruissa liikkuva transtaustainen on yleensäkin aivan muuta kuin nainen. Elämäni varrella kun olen nähnyt ja kuunnellut jos jonkinlaisia "rakennelmia" , vaihtelua tuossa "sisäisessäkin ajatusmaailmassa" on ja paljon. Suomessa ei varmaan samassa suhteessa mutta kyllä tällä transpalstallakin on pystynyt jo kirjoitustyylinkin perusteella eroja löytämään.

        Laitan tämän seuraavan videon siksi että vaikka kuvan meikattavaa sanotaankin "pojaksi", ei hän sitä todellisuudessa ole, ainakaan tulevaisuudessa.
        Tulos on tosi upea loppuun saakka, meikkauksen opetusmielessäkin. https://www.youtube.com/watch?v=WRt2ak9rU2c

        Ilmeisesti tuolla transtaustaisella ja vahvasti meikkaamisella tarkoitat transvestiitteja. Aika moni transvestiitti joutuu pistämään vähän "paremmaksi" jotta näyttäisi riittävästi naiselta. Tässä ketjussa on keskusteltu transsukupuolisuuden eri asteista ja yleensä transsukupuolinen henkilö pyrkii toteuttamaan kokemansa sukupuolen "ampumatta yli".


      • MrToMiss
        Eri_asia kirjoitti:

        Ilmeisesti tuolla transtaustaisella ja vahvasti meikkaamisella tarkoitat transvestiitteja. Aika moni transvestiitti joutuu pistämään vähän "paremmaksi" jotta näyttäisi riittävästi naiselta. Tässä ketjussa on keskusteltu transsukupuolisuuden eri asteista ja yleensä transsukupuolinen henkilö pyrkii toteuttamaan kokemansa sukupuolen "ampumatta yli".

        Onhan sekin totuus että kun/jos transsukupuolinen "on täysin oma itsensä", pukeutumalla tosi mauttomasti(kuten olen paljoltikin Suomessakin nähnyt) "Mies" paistaa ihmisestä vielä enemmän läpi ja uskottavuus naisesta häviää. Se mitä taas miesmäisestä cisnaisesta. Naiseus tulee esiin kuitenkin luonnostaan, se ei ole/näytä keinotekoiselta. Se on ero näissä.

        Kun LAVERNE COX'ia Sandy Laurent haastatteli hän kysyi että jos hän saisi syntyä uudelleen, olisiko hän tyttö........! Hän vastasi "EI haluaisi", hän vain haluaa olla kaunis transsukupuolinen nainen!?! Sinänsä mielenkiintoinen mutta ei minulle yllätävä vastaus. Onhan heitä Thaimaassakin tuhansia. Laverne Cox'in tapaus on vielä sillä tavoin mielenkiintoinen että identtinen kaksosveli ei ole saanut halua/vaikutteita naisena elämiseen.

        Jotkut siis ihannoi naiseutta (joku miehisyyttä) niin paljon että haluaa elää/ainakin yrittää elää myös sitäkin elämää. Sehän on yksi asia transsukupuolisuudessa että esim transnaisen alkutaipaleella on vain kuvitelma sisällä olevasta naisesta ja sen ulkomuodosta. Totuus on kuitenkin yleensä aina pettymys, varmasti Laverne Cox'illekin, parannettavaa löytyy koko ajan. Minulle ainakin on tullut pakostakin paljon epäileviä kysymyksiä transsukupuolisuuden todellisuudesta.


      • klkök

        "Naiseus tulee esiin kuitenkin luonnostaan, se ei ole/näytä keinotekoiselta. Se on ero näissä."
        Ainakin itse olen kokenut että naiseus on tullut esiin luonnostaan, sitä ei ole tarvinnut opetella. Pukeudun, laittaudun ja yleensäkin toimin kuten cis-naisetkin, useimmiten myös muut transnaiset toimivat näin. Voi olla että muutosprosessinsa alussa transnainen tuntee itsensä epävarmaksi ja sen vuoksi pyrkii laittautumaan ja elämään liiankin naisellisesti peittääkseen mahdollista miehisen olemuksen jäänteitä. Vuosien mittaan opitaan ettei tuollaista tarvita ja sisäistetään vahvemmin tavallisen naisen elämänmuoto.


      • luluO

        Trans sukupuolisuus on yleisnimike kaikille, kukaan ei ole enemmän tai vähemmän!


      • Olet_väärässä
        luluO kirjoitti:

        Trans sukupuolisuus on yleisnimike kaikille, kukaan ei ole enemmän tai vähemmän!

        EI OLE! Suomessa kaikkien eri transvaihtoehtojen "sateenvarjonimitys" on transihminen. Vaihtoehtoja ovat transvestiitti, transsukupuolinen ja transgender. Tätä viimeistä termiä on alettu "suomentamaan" viimeaikoina nimitykseksi muunsukupuolinen.

        Englanninkielisissä maissa käytetään yleensä vastaavana sateenvarjonimityksenä termiä transgender. Jenkeissä taas näyttää siltä että transsukupuoliset käyttävät itsestään nimitystä transgender. Ehkäpä tämä on sekoittanut ajatuksesi.


      • luluO
        ytr4454e45ws kirjoitti:

        Ei ole varmaa onko nämä linkin henkilöt itse määritelleet itsensä transsukupuolisiksi. Esimerkiksi Pejic kertoo olevansa mies eikä ilmeisesti ole saanut transhoitoja.
        Usein toimittajat outtaa kiinnostavia transtaustaisia saadakseen jutulle lukijoita/katsojia.

        Pejic kävi korjausleikkauksen jo yli puolitoista vuotta sitten, olet pahasti jäljessä ajassa!


      • luluO
        Olet_väärässä kirjoitti:

        EI OLE! Suomessa kaikkien eri transvaihtoehtojen "sateenvarjonimitys" on transihminen. Vaihtoehtoja ovat transvestiitti, transsukupuolinen ja transgender. Tätä viimeistä termiä on alettu "suomentamaan" viimeaikoina nimitykseksi muunsukupuolinen.

        Englanninkielisissä maissa käytetään yleensä vastaavana sateenvarjonimityksenä termiä transgender. Jenkeissä taas näyttää siltä että transsukupuoliset käyttävät itsestään nimitystä transgender. Ehkäpä tämä on sekoittanut ajatuksesi.

        ON ja tiedän paremmin kuin sinä! Suu kiinni metsässä asuva. :D


      • TGG
        luluO kirjoitti:

        ON ja tiedän paremmin kuin sinä! Suu kiinni metsässä asuva. :D

        Pakko tulla tähän väliin sanomaan, että transsukupuolisuus ei ole yleisnimitys kaikille. Se koskee vain ihmisiä, joiden sukupuolikokemus on syntymässä määriteltyä sukupuolta vastakkainen. Jos haluaa yleisnimityksen, niin kannattaa katsoa sanaa transihmisyys, jolloin se sisällyttää transsukupuolisuuden lisäksi muunsukupuolisuuden ja transvestisuuden.

        Mikäli käsitin viestisi kuitenkin väärin ja tarkoitit, että transsukupuolinen prosessin vaiheesta ja ulkoisesta olemuksesta huolimatta on transsukupuolinen, olet oikeassa. Kenenkään ei tarvitse olla "tarpeeksi trans".


    • Elämäontällaista

      Naisellisuus ja käytös tulee ja muodot luonostaan jos on nainen joka on epä onnekseen saanut peniksen ,eikä pillua.ainakaan minua ei erota muista naisissta kuin jos otan peniksen pinen selaisen esiin .mitä en julkisesti tee, meille on luonollista pissata istualtaan.se on ikävää jos miehen muodot ja kokee olevansa nainen,se ainakin julkisissa paikoissa vaikeaa kun ei voi liikkua missään ilman kovaa meikkiä.ongelma tulee esim.leitialueilla .tutut jos tietää voi heillä käydä vaikka saunassa.naisellisilla muodoilla ei voi mennä edes tutun miehen kanssa saunaan herättämättä seksuaalista kiinostusta itseensä.mulla ei ole ollut mitään ongelmia elää naisena.

      • MistäOletNoinNaurettavan

        päähänpiston saanut, että naiselliset muodot tulevat transnaiselle luonnostaan? Suosittelen, että putoat takaisin maanpinnalle ja otat tosiasiat esiin.


      • luulisinettä
        MistäOletNoinNaurettavan kirjoitti:

        päähänpiston saanut, että naiselliset muodot tulevat transnaiselle luonnostaan? Suosittelen, että putoat takaisin maanpinnalle ja otat tosiasiat esiin.

        Tuo kirjoittaja taisi olla se maatilan emäntä, joka on täällä kertonut olevansa syntymästään saakka ruumiiltaan ja mieleltään tosi naisellinen, vaikka on miehen biologiset vempeleet.


    • hetero.pride

      Sairaus se on ja sillä piste!

    • Raakaarskalahti

      Ei transukupuolinen nainen tarvitse mitään hirveää sotamalausta jos muuten aidon naisen näköinen.ei niille muutamille edes kasva parta ja ovat monet naisellisimpia kuin biologinen nainen itse.en voisi ainakaan niitä ketä tunen mieltää mieheksi millään enkä homoksi koska tra ssukupuolinen on kuin norminainen.sanonpahan vaan mistä täällä kirjoitelevat voivat muka erottaa ne norminaisesta.oma akkani kaan ei ole yhtä naisellinen eikä edes pidä hametta kuin harvoin.pistäkää akat hame päällenne ja alkakaa jälleen naisiksi .miesten mielet paranee heti.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe