VASTAUKSIA KIITOS! KERTOKAA MYÖS MINKÄLAISET NE ON
TYTÖT MINKÄ MERKKISIÄ PIKKUHOUSUJA KÄYTÄTTE?????
7
132
Vastaukset
- Mminä
Öö ostan Cubukselta 3-packeja. Puuvillaisia. Hyviä ovat. Ihanan pehmeitä ihoa vasten. Ja halpoja ovat.
- Tytötvastakaa
Enemmän vastauksia
- tytsä13
Mä käytän jhan normi tyttöjen kokoo alushousuja. Nää on ostettu Prismasta. Näissä on tällänen korkea vyötärö, joten aluspaita pysyy hyvin alushousussa. Hyvät kireet lahkeet.
Runkkari vai apua tarvitseva tyttö?
En ehkä halua tietää...- suomalainenhyyppä
Ostan yleensä alushousut halpahallista, tokmannilta, s-marketista, jostain vaatekaupasta tai kärkkäiseltä. Semmoset normit piksut on hyvät tai sit pitempi lahkeiset ja finwearrin merkisiä piksuja mul on eniten.
käytän aika monenlaisii mut mun lemppareit on pitsiset stringit :D
- Kerrankuussa
Sul taitaa olla kellahtavat, kakkiset kalsarit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199