Tytöt on ilkeimpiä

TytötKiusaa

Oletteko te huomanneet sitä että tytöillä on semmonen tapa haukkua poikia kun kukaan poika ei ole paikalla? Jos vaikka menisit tyttöjen kanssa yksin jonnekin paikkaan, niin he rupeavat kysymään että mites mopopoika. He oikeesti pilkkaavat myös sen takia että niillä ei ole pippeliä ja he haluu ottaa multa suihin. Miksi tytöt teette näin? Mua oikeesti ärsyttää se että tytöt puhuu niin paljon paskaa selän takana että se vittu sattuu. Tytöt saa potkia munille, mutta eivät tiedä kuinka vitun paljon se sattuu.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepakkolinna

      Jep. Tytöt ilkeimpiä ovat. Itse olen huomannut sen esimerkiksi siinä, että biseksuaalisuuteni takia tytöt minua kiusaavata ja pojille seksuaalisuuteni on fine. Kai se on sitä, että kun itsekin tyttö olen, toiset tytöt tavallaan pelkäävät minun ihastuvan heihin, vaikka kuinka sanoisin, ettei minua kiinnosta niin heterot, muotilesbot kuin femmetkään...

    • Tyttööö

      Oon tyttö eikä kaikki tollasii oo. Ite en ainakaan.

    • ettätämmöistä

      Omia kokemuksia nuorista naisista 90-luvulta tähän päivään. Ensimmäistä kertaa huomasin asenteiden ja ilmapiirin selvästi koventuneen nuorilla naisilla vuosien 1998-1999 paikkeilla. Kesällä 1999 oli hesarin elokuun kuukausiliitteessä juttua kovistyttöjengeistä, jotka tuohon aikaan metelöivät ja ryyppäsivät puistoissa ja käyttäytyivät jopa aggressiivisesti. Kiusaamista poikia kohtaan oli paljon jo tuolloin, mutta silloin kuitenkin se oli pääasiassa vain 13-16-vuotiaiden tyttöjen juttu. Parikymppiset naiset olivat jo selvästi fiksumpia.

      2000-luvulla tilanne ehkä vähäksi aikaa rauhoittui, mutta taas vuodesta 2009 lähtien meininki on koventunut nimenomaan pari-ja kolmekymppisillä naisilla. Pämppääminen on ehkä hillitympää kuin 90-luvun lopussa, mutta muuten asenteet kiusaamista kohtaan ovat jopa myönteisempiä 18 naisilla,kuin aikaisemmin.

      Mutta silti rohkenisin sanoa, että ainakin vielä tällä hetkellä suurin osa nuorista naisista on edelleen mukavia ja fiksuja.

    • Matikka10

      No tosi moni kyllä mutten mä. Ne on niitä tyhmii pissiksii (oon tosin vasta 12 niin en tiedä miten lukiossa) ITE oon suurinta osaa fiksumpi ja oon huomannut että tyhmimmät kiusaa eniten

    • Tyttööö

      Joo yleensä nuin tekee ne kaikki lissut ja huorat. Ite oon yleensä kaikille mukava ja en huutele tollasii koska mul on käytöstavat. Mut on totta että tytöt puhuu seläntäkänä paska mut niin tekee pojatki mitä oon kuullu meijän koulun pojilta. Sillä ne haukkuu läskiksi yhtä meijän edellistä luokkalaista. Oon sitä mieltä et pojat ja tytöt osaa olla samanlaisia paskiaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe