Ollaan miehen kanssa suunniteltu

komentoäitipuolle

tai minun keksintö ja nytmiehen kanssa pojhditaan että kun hänen lapet ovat täällä ja mun, niin eikö yhteisn sopeutumisen, ja yhteenkuuluvuuden takia myös miehen lapset sanoivivat minua äidiksi? Se olisi hieno asia inulle ja toisi minulle itsevarmuutta ja oikeuksia kaikkiin lapsiin yhtenäisesti. Ei tarvisi mieheltä kysyä että voinko komentaa tai rangaista hänen lastaan vaan toimisin kuin omieni kanssa. Että kun lapest ovat täällä kaikki ovat samanarvoisia ja myös minun vallan alla.
Nyt pitää arastellen komentaa ja huiaamalla saada lapset tottelemaan. Minä komennanmutta mies sanoo, jotta sen näkyisi että isä komentaa. Tai että isä on tehnyt ruuat vaikka minä ne olen tehnyt.
Olisi kiva kun kaupassakin miehenl apset sanoisivat äiti, visin olla ylpeä kun lapsettomat katsoo kateellisina, ett voi kun tuolla on monta lasta.

23

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_perheessä

      Kyse ei ole sinusta vaan lapsista. Muista se.

      • äitipuolisuuririkkaus

        Aina on kyse aikuisista, he kuitenkin tekevät lapsia koskevat päätökset heitä ajatellen. Ei lapsetosaa tehdä päätöksiä. Monet äitipuolet joutuvat hankalaan tilanteeseen kun joutuvat pahaan välikäteen. Ja kuitenkin he ovat rikkaus miehen lasten elämässä, ja tuki ja turva ja lapsille erittäin hvyä uusi aikjuinen lähes täkerin mitä voi olla.


      • tämäontotuus8888

        Lapsia koskevat päätökset kuuluvat vain ja ainoastaan lasten isälle ja äidille. Ei sille toisen uudelle puolisolle ja heidän on vain hyväksyttävä se tosiasia ja jos sitä ei kestä niin voi lähteä kälppimään.


    • LissuOnFörbi

      Huomaa kyllä että on sun keksintös, kukaan muu ei kirjoitele noin päättömiä juttuja.

      Mitäs jos sinä, peräkammarinpoika lissu, menisit nyt keittämään kunnon päiväkaffet äitimuorilles. Mikäli suoriudut niin vaativasta tehtävästä.

      • kylläkirjoittelee

        nimittäin Raision kaupungin perhepalvelu; lastensuojelu, lastenvalvoja päättömiä ja perättömiä selvityksiä mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitys-
        työssään lausuneet..


      • LissuOnFörbi
        kylläkirjoittelee kirjoitti:

        nimittäin Raision kaupungin perhepalvelu; lastensuojelu, lastenvalvoja päättömiä ja perättömiä selvityksiä mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitys-
        työssään lausuneet..

        Tuo on kyllä totta. Kyseessähän on selvästi eronnut pariskunta, siis lissu ja raisionmies.


    • psykologiaako

      Tällaistako siellä psykkan luennoilla pohditaan?

      • Raisionkaupungin

        luonnehäiriöistä sairasta menettelyä..


    • Pekka-P

      On minun lapsia.On sinun lapsia.Ja vielä yhteisiäkin.
      Nämä uusperheet eivät vaan toimi.

      • vainydinperheon

        Ei ole olemassakaan uusioperheitä. Uusi perhe on tuore aviopari jolla yhtieisä lapsia, se on uusi perhe.
        Kun epätoivoiset eronneet ihmiset menee naimisiin niin se on asumismuoto ja kulujen puolittamista, se ei ole perhe. Perhe on yhteiset lapset ei sinne oteta naapursta kenenkään lapsia.


    • lapseton1

      kiitos!!! lapsettomat! niitäkö haluat pilkata???? ole onnellinen, et teillä lapsia, meillä ei! eli kiitti vaan!!!!

      • rahaariittäämeiul

        meil on 8 lasta ja miehel on 4 lasta ja yhteisiä on 6 lasta. Kyllävipinää riittää, ajatelkaa millaset lapsilisät mie saaan?


      • osaatkolaskea
        rahaariittäämeiul kirjoitti:

        meil on 8 lasta ja miehel on 4 lasta ja yhteisiä on 6 lasta. Kyllävipinää riittää, ajatelkaa millaset lapsilisät mie saaan?

        haloo, kai menit laskuissa sekasi,,, meil, mie,,, ja kissat kans,,,,


      • Yksiplusyksionnolla
        rahaariittäämeiul kirjoitti:

        meil on 8 lasta ja miehel on 4 lasta ja yhteisiä on 6 lasta. Kyllävipinää riittää, ajatelkaa millaset lapsilisät mie saaan?

        Raukkapoloinen, et osaa edes laskea.


    • äitipuoliontärkeä

      Meillä minä äiipuoli päättää kaikista asioista mitkä koskee meidän perhettä ja miehen lapsia. Olemme päätyneet siihen koska teen sen hyvin ja miehen exä on ailahtelevainen eikä osaa päättää.
      Kun yhdellä on pangat ksissä voi määrätä muita.
      On hienoa päättää toisten puolesta joita todella tilanne ärsyttää, mutta tämä on meidän päätös jotta minä ja mun lapset voimme elää normaalia elämää.

    • Kotikiusattu

      Hmmmm.meillä päätettiin että kun lapseni tulee meille kaltaisesi nainen menee hostelliin ja kun kaltaisesi narsisti akka haluaa nähdä lapsiaan niin menet hostelliin !

      • äitipuolieijaksa

        Kiva kun mies maksaa uuden äitipuolen hotellilaskun. Kuka vaihtaisi hotellin miehen kurittomiin kakaroihin ja kuuntelisi niiden narinaa.


      • Miem
        äitipuolieijaksa kirjoitti:

        Kiva kun mies maksaa uuden äitipuolen hotellilaskun. Kuka vaihtaisi hotellin miehen kurittomiin kakaroihin ja kuuntelisi niiden narinaa.

        Ei muuten maksa


    • tiukastivaanpomottaan

      Uusi äiti sopeutuu parhaiten, kun ottaa hommat haltuun ihan itse eikä kysele. Lapsilta ei kysellä kuka määrää, vaan viis veisataan ehidän tahdostaan. Uusi äiti on perheen pomo.

    • Oikeaäiti

      Äiti on yksi ja ainoa. Toki miehellä voi olla panokaveri ja piika kämpillään. Meillä ei lapset panokaverista tykkää niin saavat olla keskenään. Ja lapsia hoitaa naapurit, ystävät, tutut ja tuntemattomat niin tilanne hyvä.

      • opetalapsthyväksymään

        Kyllä se isän uusi vaimo on lastesi uusi äiti. Hän on samanveroinen kasvattaja ja rajojen asettaj akuin sinäkin ja sun ex mies. Lapset pitää opettaaa hyväksymään uuden äidin tahto ja määrämisoikeus ja se että häntä on toteltava ja pyydettävä lupa aioihin, ei kaikkea sulta tarvi ksyyä, pääset sinäkin helpomalla kun on uusi äiti joka kasvattaa, ja uskon että rikkaus on lapsille että ovat saaneet uuden äidin itselleen. Ei se ole sulta pois josjoku muu kasvattaa sun lapset, saavat uusia näkökulmia elämäänsä ja uskon että rakastavat uutta äitiä valtavasti.


      • Miem

        Ei ole uusi äiti eikä puoli äiti vain ja aimoastaan isän nainen/vaimo


      • aikpoikaoot
        Miem kirjoitti:

        Ei ole uusi äiti eikä puoli äiti vain ja aimoastaan isän nainen/vaimo

        Vihaat siis ex vaimoa, ex lapsiasi ja nyt jo uutta tulevaa ex vaimoasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe