mitenköhän saisimme oman kameran kuvaamaan kuun pintaa paljastamaan saloja antigravity tekniikalla? Otetaan viimein selvää mitä on kuussa ja myöhemmin marsissa rakentamalla oma kaukoohjattavaantigravitaatiokamera jota voimme ohjata kompuutterin näppäimistöllä ja ladata kuvattu materiaali youtuubeen muitten ihmeteltäväksi.
https://www.youtube.com/watch?v=LJ7qLSzWC2Y
Suppressed Anti-Gravity (UFO) Tech - Above Top Secret Security Clearance
Nyt tarvitaan teknistä neuvonantoa kuinka tuo rakennetaan.
Kaukoohjattavakamera kuuhun antigravity
2
72
Vastaukset
Kyllähän Kuun kiertoradalle kamera saadaan, mutta ihan halvaksi se ei tule. Jos itsellä olisi tuollainen mieliteko, niin lähtisin lähestymään aihetta CubeSat konseptin kautta. CubeSat on 10×10×11,35 cm ja maksimissaan 1,33 kilon satelliitti jonka saa kiertoradalle noin 100000 taalan panostuksella. Tuon verran saa siis varata rahaa pelkästään laukaisun kustannuksiin eikä siinä ole huomioitu itse satelliitin valmistuskustannuksia. Vähän halvempiakin hintoja on jossain tullut jo vastaan. Maan kiertoradalta se pitää sitten vielä saada Kuun kiertoradalle ja se onnistuu esimerkiksi "Micro RF Ion Engine" konseptilla.
http://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1268&context=smallsat
Kovin hyvää kameraa ei noin pieneen värkkiin laiteta. Hyvä asia on tietysti se, että avaruuden tyhjyydessä optiikka saadaan toimimaa aivan diffraktiorajalla. Diffraktio rajoittaa erottelukyvyn noin arvoon 1,2*λ/D, jossa λ on aallonpituus ja D objektiivin halkaisija. Tuosta jokainen näkee heti, että kovin suureen erotuskykyyn ei noin pienellä luotaimella ole mahdollista päästä vaikka oltaisiin hyvinkin matalalla kiertoradalla.
Herra Kähmis voisi kertoa parikin valittua sanaa siitä miten vaikeaa tiedonsiirto tuolta olisi ja miten suuria antenneja tarvittaisiin jotta päästäisiin edes siedettävään bittivirran nopeuteen. ;)
Vaan jos on palavaa halua, rahaa, aikaa ja osaamista ei muuta kuin antaa palaa. Minulta saa konsulttiapua ihan ilmaiseksi. ;)- AncientShit
melkeen tiän tän: sun pitää vaan rakentaa ufo.
1) tarviit ekana ainakiin tommosen reilun tuhannen litraan elohopiaa
2) asian pyörittämään sitä sen ympäri, min. perus turbon kiekoilla, sanotaan 22T/min-> antigraavisia asoita tapatuu ->
'Kolmanneks: sun pitää pystyä kääntämään niitä sun Gyroja sinne, tonne ja takas, muutens tuu mittä
3/4) takas ykköseen
tai oot joku Apollo 13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832