Ensivaikutelma... Odotin köyhempää ja huonompia autoja ym...
Olen törmännyt uusiin rakennuksiin... ja rakennustyömaihin... yhdessä osassa kaupunkia oli erittäin paljon kalliita autoja... mersuista maasto porcheihin... ym.
Tuli jo mieleen, että täällä voi olla kallista... no taksi oli vähän halvempi kuin virossa... toki yrittävät kaikenlaista, kuten joka maassa.
On varmassti prosputuutiotakin ja on varmasti rikkaampien paikkoja ym. ym.
Kaikki ei nyt vain näytä tasaisen köyhiltä.
Jotenkin näyttäisi olevan sellainen rakennusbuumi voimissaan...
Oli toki paljon sellaisia neuvostotyylisiä taloja kuten Tallinnassa... mutta ei nyt
ihan niin huonossa kunnossa, toki voi löytyä.. mutta ei kaikki.
Naiset ja ihmiset ovat hyvin ja siististi pukeutuneita pääsääntöisesti... Hotelli oli kyllä
halpa hintaansa nähden... Hui Helsingissä vastaavat yli 100 euroa..
Jotenkin, Helsingissä olen nähnyt paljon paljon köyhempiä ja varattomapia ihmisiä.
Siis tämä oli ensivaikutelma ja monet nättävät oikeasti kunnioittavan Eurooppalaisia ja puhuvat hienotunteisesti....Miehet myös Näin siis ensivaikutelma... huomenna on uusi päivä.
Täällä ollaan Kiovassa, tulin juuri...
Tapsapallomerest
3
353
Vastaukset
OIS UPEETA JOSKUS PISTÄYTYY KIOVASSA JA OPISKELLA JOPA UKRAINASSA
- Tapsapallomerest
Mee ihmeessä... Olin ja menen taas...
Halpalento vaan, vaikka Baltic airilla jos muuta ei löydy.
- Venäjä_on_alistaja
Onko tämäkin tursen aloitus. Ensimmäisenä vakuutellaan, että ollaan juuri itse paikan päällä. Pistää miettimään mihin pyritään... vai onko vaan pehmennys venäläisten valtaaman Krimin ylistykseen toisessa ketjussa? Aloitushan on kovin saman tyyppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882