onko kukaan ollut Barbadoksella? Millaista siellä on? Hyviä hotelleja? Paras ranta? Entäs yöelämä?
barbados
2
1010
Vastaukset
- Lisa
Heips, oon ollut Barbadoksella kaks kertaa,
1991 ja 1999.
Siellä on tosi rento meininki, paljon upeita
rantoja, hotelleja laidasta laitaan, ystävällisiä
ihmisiä, upee luonto jne. Tosi kuuma reilut
30 astetta varjossa - ja yötä päivää.
Satoi joskus öisin.
Meri turkoosi, eikä hirveesti ihmisiä rannoilla.
Yöelämää siellä kait oli.. - tosin olin klo 22.00
illalla niin väsynyt ihanasta päivästä,,, että
ei jaksanut raahautua enää illalla mihinkään.
- Niin ja oli pienet lapsetkin mukana.
Ainoat miinukset olivat pitkä matka - ja nykyään
siellä on tosi kallista. Vielä 1991 oli asialliset
hinnat, mutta 99... alkoi mennä överiks.
Kannattaa käydä - ihana paikka! - patrik
Barbados on upea paikka! Itse olen viettänyt saarella 7 viikkoa, 4:llä eri reissulla aikajanalla 1990-2004.
Nykyisin melko kallis (ruoka ravintoloissa) ja saarella rakennetaan tällä hetkellä kovasti (vietimme saarella 2004 marraskuun 2 viimeistä viikkoa eli melko tuore tieto).
Erinomaisia ravintoloita St Lawrencessa, kaikkina aikoina en ole huonoa ruokaa (sitkeä pihvi) saanut kun kerran. Yhtään huonoa hotellia en ole kohdannut mutta niissä oma maku ja mieltymykset ratkaisee paljon. Divi Southwinds on parhaillan remontin kourissa eli sitä en hirveästi tälle kaudelle voi suositella mutta syksyllä tilanne varmaan on jo toinen.
Majoittaudu etelärannikolle = Bridgetownista itään!
Yöelämääkin löytyy baareja ja yökerhoja - suuremmalti en ole paikkoja kokeillut kun väsy iskee tropiikissa aikaisin eikä siellä viitsi kankkusta potea. Päiviksi on paljon parempaakin tekemistä. Julkinen liikenne melkoisen toimiva ja edullinen tapa ... kokemattomalle voi tuntua eksoottiselta ... jututa esim hotellin henkilökuntaa jne niin saat parhaat neuvot paikanpäällä miten pääset ja minne (ja taksit kulkee jos muu ei auta).
Jos haluat sukeltaa niin suosittelen Underwater Barbadosta ... www.underwaterbarbados.com ... kerro Michaelille terveisiä "Patrikilta Suomesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205