onko kukaan ollut Barbadoksella? Millaista siellä on? Hyviä hotelleja? Paras ranta? Entäs yöelämä?
barbados
brown sugar
21052
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Heips, oon ollut Barbadoksella kaks kertaa,
1991 ja 1999.
Siellä on tosi rento meininki, paljon upeita
rantoja, hotelleja laidasta laitaan, ystävällisiä
ihmisiä, upee luonto jne. Tosi kuuma reilut
30 astetta varjossa - ja yötä päivää.
Satoi joskus öisin.
Meri turkoosi, eikä hirveesti ihmisiä rannoilla.
Yöelämää siellä kait oli.. - tosin olin klo 22.00
illalla niin väsynyt ihanasta päivästä,,, että
ei jaksanut raahautua enää illalla mihinkään.
- Niin ja oli pienet lapsetkin mukana.
Ainoat miinukset olivat pitkä matka - ja nykyään
siellä on tosi kallista. Vielä 1991 oli asialliset
hinnat, mutta 99... alkoi mennä överiks.
Kannattaa käydä - ihana paikka!
Barbados on upea paikka! Itse olen viettänyt saarella 7 viikkoa, 4:llä eri reissulla aikajanalla 1990-2004.
Nykyisin melko kallis (ruoka ravintoloissa) ja saarella rakennetaan tällä hetkellä kovasti (vietimme saarella 2004 marraskuun 2 viimeistä viikkoa eli melko tuore tieto).
Erinomaisia ravintoloita St Lawrencessa, kaikkina aikoina en ole huonoa ruokaa (sitkeä pihvi) saanut kun kerran. Yhtään huonoa hotellia en ole kohdannut mutta niissä oma maku ja mieltymykset ratkaisee paljon. Divi Southwinds on parhaillan remontin kourissa eli sitä en hirveästi tälle kaudelle voi suositella mutta syksyllä tilanne varmaan on jo toinen.
Majoittaudu etelärannikolle = Bridgetownista itään!
Yöelämääkin löytyy baareja ja yökerhoja - suuremmalti en ole paikkoja kokeillut kun väsy iskee tropiikissa aikaisin eikä siellä viitsi kankkusta potea. Päiviksi on paljon parempaakin tekemistä. Julkinen liikenne melkoisen toimiva ja edullinen tapa ... kokemattomalle voi tuntua eksoottiselta ... jututa esim hotellin henkilökuntaa jne niin saat parhaat neuvot paikanpäällä miten pääset ja minne (ja taksit kulkee jos muu ei auta).
Jos haluat sukeltaa niin suosittelen Underwater Barbadosta ... www.underwaterbarbados.com ... kerro Michaelille terveisiä "Patrikilta Suomesta"