Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HELPPPIIIII

palavastirakastunut

Oon siis 12-v tyttl,meen 6lk ja oon ihastuin yhteen poikaan. Mä tiedän että se tykkää musta. Se on sanonu sen muille jätkille ja mun parille kaverille. Se pyysi mua kerran ulos, mutta en kerennyt:(( sadstory. Sit sellasell kioskilla se oli myymässä ja siel taustalla kuulu lauri tähkän morsian biisi ja se katto mua silmiinn Oltii kerran totuutta ja tehtävää kahdestaan nii sit se valitsi totuuden niin kysyin : millainen olis sun unelmien tyttöystävä, niin se vastas että: sinä tottakai. Mutta en tiedä miten kysyä sitä seurustelun aloittamista! Me ollaan juteltu tosi paljon wapissa ja selvästi se haluais mut;)) miten kysyn sitä pojalta!!

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naamapalmun naamapalmu

      • Helpthedisabled

        Ei perkele kun kädet piti amputoida kyynerpäistä alaspäin, etten läpsis naaamaani verille aina Suomi24:ssa ollessani, että jos viittisit munkin puolesta facepalmata.


      • Helpthedisabled kirjoitti:

        Ei perkele kun kädet piti amputoida kyynerpäistä alaspäin, etten läpsis naaamaani verille aina Suomi24:ssa ollessani, että jos viittisit munkin puolesta facepalmata.

        Olet aika hyvä kirjoittamaan jaloilla, siitä pisteet.
        Ja valitettavasti en voi, mursin nenäni viime kerralla ja lääkäri käski olla facepalmaamatta.


    • sadfafas

      ei saatana

    • näinnehommathoidetaan

      Laitat vaa sille et hei mä tykkään susta, haluisiks olla mun poikaystävä? Mulla ainaki toimi hyvin ja nyt ollaan oltu kohta puoltoista vuotta yhessä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe