surullinen kertomus

fkrf59

Käyn välillä röökillä salaa siten että jätän sukan oven väliin että äiti ei huomaa kun katsoo telkkaa että livahdan rappukäytävään jonne jätän aikaisemmin lenkkarit. Äiti kieltää tupakoinnin koska en urheile käy töissä yms lammaspaskaa vaikka olen 22 ja vieläkin pakotetaan kuin lasta ja takavarikoi röökit. Viimeksi lähdin ulos hupparissa ja verkkareissa niin menin hiljaa enkä jäänyt kiinni mutta laitoin lenkkarien tarrat kiinni vasta alhaalla ja lähdin läheisen koulun pihaan
>mene koulun pihaan aika syrjään
>kaiva takavarikosta salaa otettu lm punainen ja colt ja sytytä rööki
>jostain tulee yhtäkkiä jotain normoja mopojen ja pyörien kanssa ihan lähelle
>tulevat ihan lähelle ja alkavat kysellä jotain mitä äijä heitä rööki paskaa
>ahdistaa vitusti ja en tiedä yhtään mitä sanoa niin katso vaan röökiä ja maata ja sano hehhei
>katsovat oudosti ja kysyvät jotain mitä vittua onks kaikki ok ja nauraa
>mene paniikkiin silmät vuotaa röökin takia vettä ja hiki nousee ja hermostuttaa ja sano vaan taas hehhei
>normot katsoo vihaisesti ja kysyy että onks joku vitun ongelma ja läppäisee naamaan jolloin päästän sellaisen iiääh äänen ja hävettää ja nolottaa vitusti ja ahdistaa ja katson vaan maata ja sanon hehhei kuin vammainen
>normot vittuilee ja nauraa ja lähtevät
>juoksen heti läheiseen metsään piiloon missä olen tunnin piilossa ettei ne seuraa tai jotain
>menen kiertoreittiä kotiin ja pääsen onneksi hiljaa takaisin ettei äiti huomaa
Vituttaa ihan saatanasti paska pikkukaupunki mutta ei varaa ja pysty muuttamaan kun ei pääse ehkä kouluun yms muualle ja muu lammaspaska estää kuitenkin rrrreeeee

4

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klf98

Voi että sentään :/

• Jjjkkhggh

Asun Tammistossa Vahvasti Tuetusti,jossa ei saa juoda alkoholia.Onko Tukiasumisessa yleensä kiellettyä juoda alkoholia.

• Vertainen

Kannattaa hankkia ammatti

• Infotonttu

Älä puhu pötyä. Kyllä asbergerit työllistyy jopa paremmin kuin normikansalaiset. Monissa firmoissa tehdään jopa Asbergertesti, jotta saataisiin oikeita eikä valeasbergereja töihin. Lisäinfoa Juha Ojaniemi työllistää asbergerit http://areena.yle.fi/1-3411519

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe