Jumalan lasten kiitosäänet...

Kuulemme_Juma-

lan lasten kiitosääniä Frans Leppäsen puheen aikana nyt 21.7.2016 klo 12.00 alkaen:

http://vod.kepit.tv/kesaseuraradio.html

Puhe on äänitetty Tampereella vuonna 1971.

"Mä sydämestäin nähdä halajan..."

9

2208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkljkljkl

Niitä todella kuului.
      Kauniita myös ohjelman jälkeen kuuluneet laulut.

• jkljkljkl

Joona Korteniemen gradu löytyy tältä sivustolta ja kannatta lukea.

Siinä tuli lisävalaistusta henkioppi-harhaoppiin. Eikä tätä harhaa vieläkään käsitetä. On sille vieläkin kuulunut puolusteluja jopa seurapuheessa, toissatalvena sellaista kuulin.

Toinen mielenkiintoinen juttu oli tuo kuuliaisuuden vaatiminen. Sikäli hyvä, että tästä kirjoitetaan, koska nyt on alettu uudelleen korostaa tuota samaa ja jotakin ihmeen "yhteistuntoa".

• asiaa

Äänekoskella suviseuroissa kuului ainakin Keijo Nissilän puheen aikana sekä Tapani Kirsilän puheen aikana kiitosta. Äänitteessä ei yhtä selvästi Kirsilän puheen aikana kuulu, mutta erottaa kuitenkin. Ennen kuin Tapani puhui Danielin kirjasta, tai viittasi siihen, itse sanoin siitä Danielin kirjasta ja lopun aikaan vertasin, niin kohta Tapani siitä myös alkoi puhua. Koin voimakasta tunnetta sen puheen aikana. Vielä puhui, miten hävityksen kauhistus tulee sinne, minne ei pitäisi ja Sodoman ja Gomorran synnistä puhui. Se on viittaus homosyntiin. Uskovaisten ei kannata millään tavalla pönkätä ja suvaita sitä syntiä, kuten ei muitakaan syntejä. Itse olen nähnyt unen, että pian varoiteltuani homostelun synnistä nostettiin taivaaseen. Se on viimeisen aikojen todellinen asia, mikä tulee tapahtumaan.

Nyt on nähtävillä asia, jolta monet haluavat silmänsä ummistaa. Pride-tapahtumassa on monia tahoja ollut pönkkäämässä homouden syntiä. Siellä on ollut rinnatusten esimerkiksi Sdp:n ja Kokoomuksen teltat. Erikoista, että nuo priden ylpeyden porukan edustajat haluavat eri tahoja sinne tukemaan omaa toimintaansa. Kokoomus on jo joitakin vuosia sitten ottanut käyttöön tai lanseerannut "sukupuolineutraalin avioliitto" -käsitteen. Avioliitto ei voi olla kuin miehen ja naisen välinen. Itse en ollenkaan ymmärrä sitä, että ummistetaan silmät, vaikkapa nyt sen itselleen aiemmin "oman" puolueen pahoilta töiltä. Jos ne sitouttavat itsensä tukemaan syntielämää, niin tietenkin siitä asiasta pitää puhua eikä lähteä itse ainakaan kannattamaan sellaista. Hävityksen kauhistus lähtee siitä, että ihmiset pönkkäävät sen tuloa tai edistävät omilla toimillaan. Jos sellaisille ei anna omaa ääntää, niin se vaikeuttaa sen tuloa.

Stefanus kivitettiin siitä, että hänen saarnalleen ja opetuksilleen epäuskoiset suuttuivat. Minulle nousee tuosta Stefanuksesta myös mieleen lopun aikojen hänen tyylisten veljien vainot, ja että hänen tyyliset muutamat tulevat marttyyrien osaan - kyllä sellaiseen yhtä kauniiseen loppuun, jossa marttyyri taivaaseen nostetaan.

• asiaa

Erityisesti kokoomusta kannattavat lukekaa tämä! Älkää yhtään pistäkö tätä sivuun, sillä asia on tärkeä. Oletteko lukeneet näitä kokoomuksen kannanottoja: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94964-kokoomus-”avioliitto-sukupuolineutraaliksi”

He nimenomaan ovat ajaneet avioliiton sukupuolineutraaliuden käsitettä. Ja kun avioliitto ei ole sellainen, vaan Jumalan asettama miehen ja naisen välinen.

• Mitenkä se Stefakoksen homma oikein meni? Oliko kivittäjissä epäuskoisia, Baaliin, tai johonkin muuhun uskovia.
        Ei, vaan siellä oli vain, kuten Kerholla, he palvovat Jumalaa, kuten juutalaiset silloin, Jeeuksen aikaan ja sehän oli oikein, vielä vuosi aikaisemmin.
        Huomioi konteksti.

• Tietotuusjaelämä
        asiaa kirjoitti:

Erityisesti kokoomusta kannattavat lukekaa tämä! Älkää yhtään pistäkö tätä sivuun, sillä asia on tärkeä. Oletteko lukeneet näitä kokoomuksen kannanottoja: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/94964-kokoomus-”avioliitto-sukupuolineutraaliksi”

He nimenomaan ovat ajaneet avioliiton sukupuolineutraaliuden käsitettä. Ja kun avioliitto ei ole sellainen, vaan Jumalan asettama miehen ja naisen välinen.

Uskonnollinen järjestö on maallinen ja maailmallinen järjestö joka harjoittaa haureutta kuninkaitten ja ruhtinaitten kanssa. Hyvä esimerkki on se että puolue sotketaan asiaan jota samalla perustellaan Raamatulla. Sitä ei pitäisi tehdä koska lopussa tuomari päättää kunkin kelvollisuudesta pelastukseen.

• Tietotuusjaelämä

Satutteko muistamaan mikä oli Jeesuksen antama toinen käsky joka oli yhtä suuri kuin se ensimmäinenkin?

• Usk.keskustapuoluve

Keskkusttapuolluvvekkin on kova homottaan...

• yksi.ajatus

Miten se on vaikeaa ymmärtää, että te olette mukana politiikassa.
      Voitteko kuvitella, että Jeesus, jonka Jumala on Pyhällä Hengellä voidellut taivasten valtakunnan Kuninkaaksi, että hän suunnistaisi johonkin äänestyskoppiin ja äänestäisi jotain ihmistä hallitustehtäviin? Aivan mahdotonta. Saatana yritti kiusata häntä näyttämällä maailmansa valtakuntia ja niiden loistoa ja vetosi - Sinulle minä annan nämä kaikki hallittavaksi, ei tarvita suorittaa mitään äänestyksiä, teet vain viattoman kumarruksen minulle.
      "Mene pois Saatana!" Jeesus vastasi.

Tulee mieleen myös nuo Heprealaiskirjeen 11. luvun entisaikain uskolliset. Esimerkiksi Aabraham, Heprealaisille 11:
      "8. Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
      9. Uskon kautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
      10. sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala."

Ei Aabraham mennyt kaupunkiin äänestämään ketään poliitikkoa. Hän asui muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, ei hän sanonut, tämä on minun isänmaani, ei, hän kärsivällisesti asui teltoissa ja odotti todellista isänmaata, kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala. Hän odotti Jumalan Valtakuntaa, jonka Kuninkaana on, ei ihmisten äänestämä, vaan Jumalan valitsema Jeesus Kristus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      732
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      731
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    5. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      196
      504
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      48
      466
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      440
    10. Ongelma: oon ihastunut sinuun...

Ja siksi karttelen, ku en haluu rakastuu! Tunteita on siullakin minuu kohtaan ja sinuun ois helppo rakastuu. Miettiny
      Ikävä
      18
      416
    Aihe