Mehua juonut Janne Kuisma on kuollut. Suomen ennätysmies on poissa. Mikä vei mestarin pois?
Mehu-Janne on kuollut!!
12
6573
Vastaukset
- hupiukko11
Varmaan hukkui.
- JanneOnPois
Janne alkoi juomaan muutakin kuin mehua avioeron jälkeen. Vaimon ja jannen ikäero oli 36 vuotta, ja Janne kuoli 36 vuotiaana. Sinäänsä aika mielenkiintoista tuo yhteisnumero. Mutta kuolinsyystä en tiedä.
- Lapsuudenkaveri
Lehdissä on virheelistä tietoa. Janne oli kuollessaan 34-vuotias, eikä 36. Ai mistäkö tiiän. Itse olen 34-vuotia kohta 35 ja Janne oli vain päivän vanhempi,kuin minä.
- miakalice
Joo tais kuule kuolla diabetekseen.ja kyl mäki varmaan joisin.jos perheest melkei kaikki kuolis.mutsi.broidi,vaari ja whippet ja avioero kaupan päälle.rauha rakkaan edesmenneen ystäväni muistolle❤
- miakalice
Lapsuudenkaveri kirjoitti:
Lehdissä on virheelistä tietoa. Janne oli kuollessaan 34-vuotias, eikä 36. Ai mistäkö tiiän. Itse olen 34-vuotia kohta 35 ja Janne oli vain päivän vanhempi,kuin minä.
Mä tunsin sen edesmenneen äidin.meijän whippettin puolikkaat oli niiltä.otan osaa jannen kuolemasta.yhteys vaan jotenki katkes niiden äidin kuoleman jälkeen.
- Wksoakaodskao
miakalice kirjoitti:
Joo tais kuule kuolla diabetekseen.ja kyl mäki varmaan joisin.jos perheest melkei kaikki kuolis.mutsi.broidi,vaari ja whippet ja avioero kaupan päälle.rauha rakkaan edesmenneen ystäväni muistolle❤
Ei diabetekseen voi kuolla :D
- mehupissa
ehkä umpirakastunut mies veti viinalla itsensä hautaan kun muija löysi paremman, petti ja jätti.
tai ehkä vannaoutunut mehumies ei tiennyt että viina voi johtaa kuolemaan jos juo sitä 3 litraa kuin mehua konsanaan. - kyllästynyt123
Vastenmielistä että ylilaudassa kommentoijat haukkuvat ilkeästi miestä. Mitä lapsia siellä oikein on kommentoimassa, voivatko aikuiset olla niin aivottomia? Kaikkien nettisivustojen ylläpitäjät eivät ilmeisesti poista asiattomia viestejä?
- Hopeatee
Onkohan Janne juonut liikaa sokeripitoisia mehuja jos diabetekseen kuoli. Mehukatti, Juissi ja niin edelleen. Kamalan paljon sokeria! Paras on juoda vaapukkamehua tai hopeateetä, niissä ei ole lisättyä sokeria (eikä myöskään alkoholia!)
- Vesivanhin
Tai vettä.
- Anonyymi
Janne oli paras
- Anonyymi
Potkas tyhjää. Rip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726