Mehua juonut Janne Kuisma on kuollut. Suomen ennätysmies on poissa. Mikä vei mestarin pois?
Mehu-Janne on kuollut!!
12
5689
Vastaukset
- hupiukko11
Varmaan hukkui.
- JanneOnPois
Janne alkoi juomaan muutakin kuin mehua avioeron jälkeen. Vaimon ja jannen ikäero oli 36 vuotta, ja Janne kuoli 36 vuotiaana. Sinäänsä aika mielenkiintoista tuo yhteisnumero. Mutta kuolinsyystä en tiedä.
- Lapsuudenkaveri
Lehdissä on virheelistä tietoa. Janne oli kuollessaan 34-vuotias, eikä 36. Ai mistäkö tiiän. Itse olen 34-vuotia kohta 35 ja Janne oli vain päivän vanhempi,kuin minä.
- miakalice
Joo tais kuule kuolla diabetekseen.ja kyl mäki varmaan joisin.jos perheest melkei kaikki kuolis.mutsi.broidi,vaari ja whippet ja avioero kaupan päälle.rauha rakkaan edesmenneen ystäväni muistolle❤
- miakalice
Lapsuudenkaveri kirjoitti:
Lehdissä on virheelistä tietoa. Janne oli kuollessaan 34-vuotias, eikä 36. Ai mistäkö tiiän. Itse olen 34-vuotia kohta 35 ja Janne oli vain päivän vanhempi,kuin minä.
Mä tunsin sen edesmenneen äidin.meijän whippettin puolikkaat oli niiltä.otan osaa jannen kuolemasta.yhteys vaan jotenki katkes niiden äidin kuoleman jälkeen.
- Wksoakaodskao
miakalice kirjoitti:
Joo tais kuule kuolla diabetekseen.ja kyl mäki varmaan joisin.jos perheest melkei kaikki kuolis.mutsi.broidi,vaari ja whippet ja avioero kaupan päälle.rauha rakkaan edesmenneen ystäväni muistolle❤
Ei diabetekseen voi kuolla :D
- mehupissa
ehkä umpirakastunut mies veti viinalla itsensä hautaan kun muija löysi paremman, petti ja jätti.
tai ehkä vannaoutunut mehumies ei tiennyt että viina voi johtaa kuolemaan jos juo sitä 3 litraa kuin mehua konsanaan. - kyllästynyt123
Vastenmielistä että ylilaudassa kommentoijat haukkuvat ilkeästi miestä. Mitä lapsia siellä oikein on kommentoimassa, voivatko aikuiset olla niin aivottomia? Kaikkien nettisivustojen ylläpitäjät eivät ilmeisesti poista asiattomia viestejä?
- Hopeatee
Onkohan Janne juonut liikaa sokeripitoisia mehuja jos diabetekseen kuoli. Mehukatti, Juissi ja niin edelleen. Kamalan paljon sokeria! Paras on juoda vaapukkamehua tai hopeateetä, niissä ei ole lisättyä sokeria (eikä myöskään alkoholia!)
- Vesivanhin
Tai vettä.
- Anonyymi
Janne oli paras
- Anonyymi
Potkas tyhjää. Rip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757