Miehen ex ja rahankäyttö

Helsinki422

En voi käsittää ja ymmärtää miestäni. Eronnut lapsensa äidistä jo vuosia sitten. Aina kun näkee lasta utelee hänen kauttaan exänsä asioita. Lisäksi elareitten lisäksi maksaa exän tilille vaaterahaa, huonekalurahaa, matkarahaa erinäisiin ulkomaanmatkoihin.
Lisäksi ottaa luokseen viikonlopun viettoon exän aiemmasta liitosta olevan jo täysi-ikäisen tyttären ja toisinaan laittaa myös tyttären tilille käyttörahaa ja on kustantanut myös tämän tyttären ulkomaanmatkoja ym.

Maksaa molempien lasten puhelinlaskut, myös tyttären joka ei ole hänelle biologisesti mitään sukua.

En puhu tätä kateellisena, mustasukkaisena tai katkerana mistään. Lapsen/lasten äiti on itse kuitenkin työelämässä ja hyväpalkkainen itse. Siksi kuvio hieman ihmetyttää.

Olen itse kyllästynyt vierestä seuraamaan tilanteita. Itse saan omalta ex-mieheltäni elatusmaksun, koskaan ei ole minun tililleni ylimääräisiä laitellut. Enkä ole odottanutkaan.

Mielipiteitä?

91

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsinki422

      ...Niin, ja lisäksi tämä exän aikuinen tyttö on vielä mustasukkainen entisestä isäpuolestaan. Vahtaa isäpuolen eli nykyisen mieheni liikkumisia ja haluaisi joka paikkaan mukaan.Viesteilee miehelleni lähes päivittäin milloin mistäkin asiasta. Juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö, jolla ei ole ollut poikaystävää vielä koskaan ja kaveripiirikin kai hieman suppea.

      En aina oikein tiedä mitä ajatella mistäkin.

    • uytyuioop

      Miksi rikoit perheen? Häpee sitä ja mieti et vika on sussa ei tässä perheessä, vierität syyt taas viattomien ihmisten sikaan. Miksi? ihan oikeis sulle miehen lapset tarvii ja exä miehen apua kun rikoit heidän perheen, luulitko ettäv oit elää siivellä ja kuluttaa kaikki miehen omaisuuden ja rahat kaljotteluun? Mieti ja häpee sitä.

    • 1säpappa

      En kyllä ymmärrä. Tietysti lapsille voi antaa rahaa suoraan, mutta että exälle... sitä en voi ymmärtää.

      Siinä taas ei ole mielestäni mitään outoa, että ei-biologisen lapsen kanssakin haluaa pitää hyvät suhteet. Ovathan he toisille tärkeitä ihmisiä aikuisten erosta huolimatta.

    • Helsinki422

      No enpä ole kyseistä perhettä rikkonut. Olivat eronneet jo 10 vuotta sitten kun miehen tapasin.
      Tottakai hyväksyn mieheni molemmat tyttäret. Myös ei-biologisen ja olen lasten kanssa hyvissä väleissä.

      Tosin jo täysi-ikäisellä tytöllä kuuluisi olla jo omat menot ikäistensä seurassa. Tulee siskonsa kanssa joka toinen vkonloppu viikonlopun viettoon ja haukkuu minun omaa poikaani ex-isäpuolelleen. Joten mielestäni ei käyttäydy ikäisensä tasolla ja on mustasukkainen ja uhoavalla käytöksellä joskus näyttääkin sen.

      Mutta toi rahan antaminen exälle eron jälkeen. Kun puhutaan tuhansista euroista. Minä tulen toimeen omilla rahoillani. Annetaan tilille shoppailurahaa, vaaterahaa ja milloin mitäkin rahaa elatusmaksujen lisäksi. Sitä en vain mielessäni hyväksy enkä ymmärrä.

      Täysi-ikäisellä tyttärellä on olemassa myös oma biologinen isä, jonka kanssa ovat kuitenkin tiiviisti tekemisissä.

    • hmmmmmmm

      Joillain näyttää olevan ihan helvetisti liikaa rahaa. Itse joudun tulemaan toimeen 500€/kk ja sillä pitäis ruokkia lapsikin.

      No, tasan ei käy... Hyvä että edes jotkut voi heitellä satasia sinne tänne.

    • häpeäjapaljon

      Kun rikkoo toistenperheen pitää osata ottaa vastuu tekemisistään eikä täällä valittaa kurjaa osaansa. Häpeä sitä että lapset jäivät ilman isää ja nyt sinä kehtaat haukkua miehen lapsia ja edää. Mikä ihme luulet olevasi?
      Kerro omien lasten ongelmista älkäkä levittele toisten asiita.

      • vitustiturpaanteitä

        Yksi asia yhdistää hyvin monen palstan "aasiantuntijoita", niinkuin sinäkin mulkku, luentunymmärtämisen puute.


    • Helsinki422

      Jaa eipä sitä rahaa minullakaan ole heitellä satasia sinne tänne. Itse elän pienen poikani kanssa tällä hetkellä myös 500 € kk. Eli noin satasen viikkobudjetilla mennään.

      Mieheni on parempituloinen ja antaa mieluusti rahojaan ex-vaimolleen kuten aiemmissa viesteissä kirjoitinkin. "Lasten hankintoihin ja hyvinvointiin." Ei onneksi asuta samassa taloudessa.

      Minä kituutan ja ostan kaupasta halvinta mahdollista ja ruokaa mitä syödään useampina päivinä peräkkäin.

      Se on hyvä, että miehen ex-vaimolla on asiat hyvin. Ei tarvitse kurjuudessa elää ja voi matkustella monta kertaa vuodessa ulkomailla.

      • Kolmenäiti

        Mies käyttäköön rahojaan niin kuin haluaa. Asutte eri talouksissa, joten kummallakin omat tulot ja menot.


      • 1säpappa

        "Itse elän pienen poikani kanssa tällä hetkellä myös 500 € kk."

        Miten voi olla mahdollista? Itse työttömänä saisin jo toimeentulotukea tuon 500 €, jonka päälle lapsilisä 150€ plus 170€ isompi asumistuki ja siihen vielä mahdolliset elatusmaksut.

        Just laskin laskureilla, että nettotuloni olisivat reilusti yli kaksinkertaiset jos lapseni olisi kirjoilla luonani. Ja tämä vaikken vaatisi elareita.

        Lapsi siis kuluttaa laskelmien mukaan enemmän kuin aikuinen.


      • 1säpappa
        1säpappa kirjoitti:

        "Itse elän pienen poikani kanssa tällä hetkellä myös 500 € kk."

        Miten voi olla mahdollista? Itse työttömänä saisin jo toimeentulotukea tuon 500 €, jonka päälle lapsilisä 150€ plus 170€ isompi asumistuki ja siihen vielä mahdolliset elatusmaksut.

        Just laskin laskureilla, että nettotuloni olisivat reilusti yli kaksinkertaiset jos lapseni olisi kirjoilla luonani. Ja tämä vaikken vaatisi elareita.

        Lapsi siis kuluttaa laskelmien mukaan enemmän kuin aikuinen.

        "Lapsi siis kuluttaa laskelmien mukaan enemmän kuin aikuinen."

        Paitsi tietenkin etävanhemman lapsi, joka ei etävanhempansa luona edes syö mitään, puhumattakaan muista menoista. Etävanhempi lasketaan nimittäin lapsettomaksi.


    • Miem

      Ex vaimolle ei koskaan annettu kuin elkut se riitti normaaliin elämisen välttämättömimpään ! Ja se mitä lapsilleni annoin ei kuulunut EX%:lle vain ja ainoastaan minulle ja vaimolleni

      • oletpasäälittävä

        Meinaatko että oikein sankarin elkein kun kehut "Ex vaimolle ei koskaan annettu kuin elkut se riitti normaaliin elämisen välttämättömimpään !..." kun olet elareita maksellut olisit parempi ja yliihminen? Ne elarit kuuluuu lapsele kai sen teidät? Et ole yhtään sen parempi kuin sun lapset tai ex vaimo.
        Tekstistä huomaa miten aliarvioit muita mutta itse kun nyt oikein elkut olet maksanut kehut itsesi... voi kun olet säälittävä...
        Haluat saada sääliä kun olet ressukka... ja olet tuosta tyylistä nkyen erittäin katkera kun juoppoutesi vei sinut pellolle , eikä lapsetkaan halua enää nhdä kun vihaat heitä.
        Ex vaimosi on se sankari, et sinä. Sinä olet kurja ihminen joka vihaa lapsiaan ja hylkäsi heidät.


      • kukahansekurja

        lapsia vihaava valehteleva hylkyri narsisti oikeasti olikaan; valehdellessaan tuomioistuimessa perättömin "viranomias"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" omassa selvitystyössään oikeasti lapsen edun mu-kaisena "äidille" lausunut, suosittanut eli yhteis-huolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet, asuminen myös oman isänsä huollossa ja hoidossa... no mm. tiinan tuokon tiinahan se...onhan se mukavaa luon-
        ne-häi-ri-öi-se-nä...


      • Miem
        oletpasäälittävä kirjoitti:

        Meinaatko että oikein sankarin elkein kun kehut "Ex vaimolle ei koskaan annettu kuin elkut se riitti normaaliin elämisen välttämättömimpään !..." kun olet elareita maksellut olisit parempi ja yliihminen? Ne elarit kuuluuu lapsele kai sen teidät? Et ole yhtään sen parempi kuin sun lapset tai ex vaimo.
        Tekstistä huomaa miten aliarvioit muita mutta itse kun nyt oikein elkut olet maksanut kehut itsesi... voi kun olet säälittävä...
        Haluat saada sääliä kun olet ressukka... ja olet tuosta tyylistä nkyen erittäin katkera kun juoppoutesi vei sinut pellolle , eikä lapsetkaan halua enää nhdä kun vihaat heitä.
        Ex vaimosi on se sankari, et sinä. Sinä olet kurja ihminen joka vihaa lapsiaan ja hylkäsi heidät.

        Muuten elarit on lähivanhemman rahaa jolla avustetaan lähivanhempaa lapsen elättämisessä .... ....katso tarkemmin lastensuojelun ohjeistuksia ! Ex puolisolla ei ole velvovotteita entistä puolisoaan kohtaan !


      • Miem
        oletpasäälittävä kirjoitti:

        Meinaatko että oikein sankarin elkein kun kehut "Ex vaimolle ei koskaan annettu kuin elkut se riitti normaaliin elämisen välttämättömimpään !..." kun olet elareita maksellut olisit parempi ja yliihminen? Ne elarit kuuluuu lapsele kai sen teidät? Et ole yhtään sen parempi kuin sun lapset tai ex vaimo.
        Tekstistä huomaa miten aliarvioit muita mutta itse kun nyt oikein elkut olet maksanut kehut itsesi... voi kun olet säälittävä...
        Haluat saada sääliä kun olet ressukka... ja olet tuosta tyylistä nkyen erittäin katkera kun juoppoutesi vei sinut pellolle , eikä lapsetkaan halua enää nhdä kun vihaat heitä.
        Ex vaimosi on se sankari, et sinä. Sinä olet kurja ihminen joka vihaa lapsiaan ja hylkäsi heidät.

        Etpä juurikaa psykologiasta ymmärrä ! Ei en sääliä halua vaan osoittaa etten ole vastuussa ex puolison toimeen tulosta elämästä... ...jollei pysty asuntoa pitämään tai ruokaa/vaatteita ostamaan niin lapset voi tulla minun luokse mutta rahaa ex ei saa yhtään enempää !


      • vihaatvaanlapsiasi
        Miem kirjoitti:

        Etpä juurikaa psykologiasta ymmärrä ! Ei en sääliä halua vaan osoittaa etten ole vastuussa ex puolison toimeen tulosta elämästä... ...jollei pysty asuntoa pitämään tai ruokaa/vaatteita ostamaan niin lapset voi tulla minun luokse mutta rahaa ex ei saa yhtään enempää !

        Niin sanot sinä joka sitä ei ymmärrä. Minua et pysty loukkaamaan mitenkään et ammattiosaamisella, et rahankäytöllä etkä lasten asioilla, et millään... voit vaan arvostella muita ihmisiä vaikka itse et tiedä heidän aisista yhtään mitään.
        Sinun tapasi olal ilkeä lapsillesi on sun asia, mutta muut sälivät sinua. Lapsiahan sinä kiusaat, et sitä exää. Tuota yritti munkin exä jätti elarit maksamatta, ei se mua haitannu mutta lapsia haittasi kun se osoitti ettei isä lapsistaan välitä eikä ole valmis kustantamaan heidän elantoaan.
        Jotkut miehet vaan käyvät sotaa lapsiaan vastaan ja yrittää kostaa pahan olon exään lasten kautta, ja heitä se satuttaa.
        Mutta miehet ovat ikuisia lapsia, he tekevät niinkuin haluavat ja itkevät kun jäävät toiseksi.
        Juuri sen tähden lähes kaikki lapset ovat äidin hoivassa, kun mies ei siihen pysty.


      • Miem
        vihaatvaanlapsiasi kirjoitti:

        Niin sanot sinä joka sitä ei ymmärrä. Minua et pysty loukkaamaan mitenkään et ammattiosaamisella, et rahankäytöllä etkä lasten asioilla, et millään... voit vaan arvostella muita ihmisiä vaikka itse et tiedä heidän aisista yhtään mitään.
        Sinun tapasi olal ilkeä lapsillesi on sun asia, mutta muut sälivät sinua. Lapsiahan sinä kiusaat, et sitä exää. Tuota yritti munkin exä jätti elarit maksamatta, ei se mua haitannu mutta lapsia haittasi kun se osoitti ettei isä lapsistaan välitä eikä ole valmis kustantamaan heidän elantoaan.
        Jotkut miehet vaan käyvät sotaa lapsiaan vastaan ja yrittää kostaa pahan olon exään lasten kautta, ja heitä se satuttaa.
        Mutta miehet ovat ikuisia lapsia, he tekevät niinkuin haluavat ja itkevät kun jäävät toiseksi.
        Juuri sen tähden lähes kaikki lapset ovat äidin hoivassa, kun mies ei siihen pysty.

        Kyllä asioistasi oot kertonut niin paljon että kaikki jotka on niitä lukenut voi melkein sanoa asuneesi luonasi... ...ja ainoa mitä sun teksteistäsi saa ulos on se että olet narsisti ripustautuva ihmisen kuvatus joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa ero eikä ymmärrä että ex puoliso ja lapset on eri asia !


    • nähnyttuonkaiken

      Anna ihmeessä äkkiä jo oma tilinumerosi hänelle jos kerta on miehesi. Vai oliko tämä taas vain nimitys jollekkin hoidolle. Aina sanotaan mieheksi, vaikkei edes asuta samassa taloudessakaan.

      Sä olet melkoisen tyhmä, kun uskot m i e h e s i juttuja noista annetuista rahoista, jotka on silkkaa valhetta. Se koittaa vaan saada sua levittämään jalkas vieläkin enemmän levälleen. Antaa kuvaa anteliaasta miehestä. Valhetta kaikki. En toki sano, ettei vois olla antanutkin jotain rahaa, mutta mistäs tiedät, ettei se ollut niitä velkaa jo aluks?

      • jasittenheräsit

        yksinhuoltaja- ruikkuna perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset lausuneet vieraannuttaessanne vuosikausia lapsia omasta isästään..


    • khgyj

      Minusta tuo on outoa tai sitten miehesi on rikas ettei tiedä mihin rahaansa heittäisi. En kyllä sietäisi exän rahoittamista. Lapset on sitten ihan toinen juttu.

    • näillämennään1

      Minusta asia on ok. Vähän samanlainen tilanne. Ei haluta mitään muuta kun hyvää ex perheelle. Jos heillä on vähän enemmän rahaa käytössä, ehkä lapsillakin on parempi olla.
      Meille lapset ovat tervetulleita. Tuon mustasukkaisuuden takia mielellään halutaan tietää milloin. Minä en ole silloin kotona, vaan lapset saavat isänsä ihan kokonaan. Yritän jättää jääkaappiin jotain hyvää, olen ajatellut heitä.
      Minä olen pienipalkkainen, mutta tulen toimeen. Miehellä on hyvät tulot. Kumpikin meistä hoitaa oman taloutensa. En halua rahaa enkä arvokkaita lahjoja.

    • missänäitäkasvaarikojia

      Mä en voisi kuvitellakkaan et miehen suttura näkisi lapsiai, ei ole onneksi nähnytkään eikä tyrkyttänyt itseään meille, ei kehtaa kun miehen vievtät ja lapset jäivät isättömiksi. Yksikään suttura ei tule meille emmehän mekään mene sitä sutturaa katsomaan. iksi ne kuvittelee että miehen pehre ottaa avosylin vastaan perheenrikkojat? Ei paljon älliä ole. Olisi kauheeta jos mies pakottaisi meitä näkemään perheenrikkojasutturat, onneksi on älliä miehellä eikä pakota. Emme halua että lapset menevät pilalle ja saavat erittäin uonoja viakutteita jos vieras umpihullu naikkonen tulisi meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Miksi tulisi?
      Eikö sutturille riitä, että rikkoivat lapsiperheen ja veivät lapsilta isän ja rikkoivat avioliiton? Sitä ne tekee jatkuvasti, haluavt elää jonkun siivellä ja asua ilmaseksi ja juopotella, kaljaa kittaavat joka päivä. hyi kauhee, en halusi ikinä olla tekemisisää tommosten kanssa, onneksi ei tarvikkaan ja lapset ovat onnekkaita kun mies ei ole akottanut lapsiaankaan näkemään perheenrikkojia. Miestäkin hävettää kun hylkäsi ja vaihtoi lapsetns sutturoihin.

      • ihmeellistä

        En ole ennen moista kuullut , että avioeron voi hakea joku muu, tai muut kun asianomaiset " rikkoivat lapsiperheen ja veivät isän ja rikkoivat liiton" siis hakivat eron.


      • idiottioot
        ihmeellistä kirjoitti:

        En ole ennen moista kuullut , että avioeron voi hakea joku muu, tai muut kun asianomaiset " rikkoivat lapsiperheen ja veivät isän ja rikkoivat liiton" siis hakivat eron.

        Missä niin lukee? Eikö tuolla lue että perheenrikkoja? Missä lukee että vieras on hakenut toisille avioeroa?
        Kyllä perheen voi rikkoa ulkopuolinen. Sulla päässä vinksahtanut ja pahasti. Kun luet mieti sisältöä.


      • Miem

        Sepä ei kuulu sinulle keitä lapset isän luona tapaa... ...ja jos oon väärässä niin näytä/kerro lainkohta miten voit laillisesti estää etteikö lapset isänsä kumppania näkisi... ...poliisi ja lastensuojelu siihen ei puutu jollei esim.päihteiden takia em. Viranomaiset ei edes kerro keitä isän luona on ja ihan siksi kun se asia ei kuulu sinulle


      • kunvihaatlapsiasi
        Miem kirjoitti:

        Sepä ei kuulu sinulle keitä lapset isän luona tapaa... ...ja jos oon väärässä niin näytä/kerro lainkohta miten voit laillisesti estää etteikö lapset isänsä kumppania näkisi... ...poliisi ja lastensuojelu siihen ei puutu jollei esim.päihteiden takia em. Viranomaiset ei edes kerro keitä isän luona on ja ihan siksi kun se asia ei kuulu sinulle

        Näytäppä sinä missä lukee että lasten on pakko nähdä isänsä suttura????? Sitä ei ole olemassa ja olisi suotavaa ettei ne miehet pakota lapsiaan niitä näkemään.
        Minulle on aina kuulunut missä lapseni ovat, kenen seurassa jne.. olen aina ollut kiinnostunut lasteni tekemistä kun olivat pieniä.
        Koskaan kukaan vieras suttura ei tullut meille, emme mekään meenneet sitä katsomaan eikä sutturoilla ollut oikeutta edes meitä tavata. Siihen en antanutlupaa. Me ei tarvittu sutturoita elämäämme.
        Ja nyt ovat lapset aikuisia ja onnellisia kun eivät joutuneet isän sutturoiden kynsiin ja haukuttavaksi, olemme niin onnellisia ja etuoikeutettuja, että kaieknt ekisin uudelleen jos tarvis olisi.
        Jos sinä pakotat lapsesi näkemään sutturat ja annan heidän kiusta lapsiasi, en voi sille mitään, mutta säälin lapsiasi erityisen paljon että ovat joutuneet kaiken kestämään.
        Lapset eivät voi valita isäänsä, mutta aikanaan voivat sinut hylätä. Ellei ole jo niin tehnyt.


      • Miem
        kunvihaatlapsiasi kirjoitti:

        Näytäppä sinä missä lukee että lasten on pakko nähdä isänsä suttura????? Sitä ei ole olemassa ja olisi suotavaa ettei ne miehet pakota lapsiaan niitä näkemään.
        Minulle on aina kuulunut missä lapseni ovat, kenen seurassa jne.. olen aina ollut kiinnostunut lasteni tekemistä kun olivat pieniä.
        Koskaan kukaan vieras suttura ei tullut meille, emme mekään meenneet sitä katsomaan eikä sutturoilla ollut oikeutta edes meitä tavata. Siihen en antanutlupaa. Me ei tarvittu sutturoita elämäämme.
        Ja nyt ovat lapset aikuisia ja onnellisia kun eivät joutuneet isän sutturoiden kynsiin ja haukuttavaksi, olemme niin onnellisia ja etuoikeutettuja, että kaieknt ekisin uudelleen jos tarvis olisi.
        Jos sinä pakotat lapsesi näkemään sutturat ja annan heidän kiusta lapsiasi, en voi sille mitään, mutta säälin lapsiasi erityisen paljon että ovat joutuneet kaiken kestämään.
        Lapset eivät voi valita isäänsä, mutta aikanaan voivat sinut hylätä. Ellei ole jo niin tehnyt.

        Niin pakko ei ole kuin mielikuvituksessasi mutta luonnollista on että näkee isänsä elämänkumppanin koska isän kumppani on konkreettinen osa isän elämää toisin kuin EX puoliso ja kirjoituksista päätellen se on sinun tahto että lapset erotetaan isän elämästä ja se nimenomaan osoittaa sinun psyykkisen sairautesi !


      • Enuskosanaakaan
        idiottioot kirjoitti:

        Missä niin lukee? Eikö tuolla lue että perheenrikkoja? Missä lukee että vieras on hakenut toisille avioeroa?
        Kyllä perheen voi rikkoa ulkopuolinen. Sulla päässä vinksahtanut ja pahasti. Kun luet mieti sisältöä.

        Kuules psykologi miksi haukut täällä ihmisiä, kyllä sun jutuista saa sen käsityksen, että perheenrikkoja haki teillä sen eron käräjäoikudessa, väität kivenkovaan ,että ulkopuolelta haetaan ero, ja väkisin viedään perheenjäseniä , kumpikaan teistä ei sun mielestä ole syypää eroon, haki sen sitte sinä, ukkos tai perheenrikkojat.
        Fiksu psykologi ei hauku täällä ketään idiootiksi, psykologin kuuluu ymmärtää ja suvaita kaikkia erilaisia ihmisiä.


    • jkiop

      Kuten näistä kirjoituksista näette, ei ole helppoa eron jälkeenkään, kun entisessä perheessä on yhteiset lapset. Ne lapset merkitsevät edelleen hyvin paljon. Tottahan toki oma isä ja äiti yrittävät antaa lapsille varoja ja varmasti moni mies entiselle vaimolleenkin antaisi mahdollisuuden elää taloudellisesti hyvin. Ja varsinkin silloin jos on pettänyt vaimoaan, usein se tapahtuu ihan vahingossakin, kun on tarpeeksi viinaa päässä ja joku puhuu pehmoisia, silloin mennään aivoitta.
      Se vaan on niin, että kun se tulee puolison tietoon, se rikkoo niin paljon, ei auta selitykset, aviorikos on tapahtunut ja sen unohtaminen ei olekaan helppo asia, vaan se vie eroon useimmiten.
      Te onnen onkijat älkää rikkoko kenenkään perhettä, ei se elämä kuitenkaan hyvää ole jos tavallaan "varastaa "toisen perheeltään. Hyvä kun tämäkin mies on huomannut tekonsa ja voi rahan antamisella tavallaan elättää edelleen perhettään ja antaa heille sen elintason, mikä on ollut ennen eroa.
      Taasen mitä sinuun uusi nainen lapsinesi tulee, ei hänellä ole mitään velvollisuutta teidän elättämiseen. Toivoisin todella näitä miehiä olevan hyvin paljon enemmän, jospa tämä eropuumi jäisi paljon vähemmäksi ja ei uskottaisi baarien hämärissä sanoja, joille ei ole katetta. Baarit ovat pullollaan elämässä pettyneitä, jotka janoavat elättäjää tai sitten kosto mielessä ovat siellä. Joten viettäkää se vapaa-aikanne jossakin muualla kuin baareissa ja yhdessä puolisonne kanssa, silloin ei iske nämä hämärän tilan jonottajat.

    • juopotteleomillarahoilla

      Ei tyhmät voikkaan mitään ymmärtää.
      Kun rikkoo toisten perheen alkaa uskomaan siihen että se on kivaa ja niin voi tehdä. Sitä vaan alkaa rikkomaan enempi. Lapsettomasta naisesta on kiva nähdä kun lapset ikee isää ja perheen talous menee alamäkeä, ja itse kaljottelee ja elää miehen siivellä.
      Sinustakin on kiva syytellä miehen lapsia ja eää ja koko sukua että heillä menee huonosti vaikka syy on yksin sinun, sinä hajoitit perheen, mutta häpeet niin paljon ettet kehtaa ottaa syyllisyyttä niskoillesi. Kun haukkuu muita dsaa itselleen voimaa ja huolet haihtuu,
      Sulle ei kuulu mihen raha asiat, hän tekee niillä mitä haluaa, mene sinä hakemaan töitä ja etsi uusi mies ja riko uusi perhe... sen sinä osaat.
      On hyvä että mies käyttää rahat omiin lapsiin ja exiin ja sinä et saa jokapäiväistä kaljakoria, tee sen eteen töitä hae vaikka siivoojaksi tai pyykkäriksi..
      Jotenkin ei voi uskoa että vielä on tuommosia naiia jotka hajoittaa ja sitten alkaa vielä haukkumana miehen entistä parempaa perhettä jonka sinä olet hajottanu.

      • Miem

        Ainoa tyhmä idiootti on lissu joka ei osaa päästää irti ja joka kuvittelee että isä vaimonsa kansaa haluaisi nähdä hänet tavatessään lapsia taikuvittelee että ex mies esittelisi vaimonsa hänelle niinkuin äidilleen .... ....lissu kuvittelee voivansa hallita ex miestään ja hänen kotia... ....h******i nikä narsisti psyykkisesti romu ihmisen kuvatus ... ...PUOLI ÄITI


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Ainoa tyhmä idiootti on lissu joka ei osaa päästää irti ja joka kuvittelee että isä vaimonsa kansaa haluaisi nähdä hänet tavatessään lapsia taikuvittelee että ex mies esittelisi vaimonsa hänelle niinkuin äidilleen .... ....lissu kuvittelee voivansa hallita ex miestään ja hänen kotia... ....h******i nikä narsisti psyykkisesti romu ihmisen kuvatus ... ...PUOLI ÄITI

        Moukka taas kännissä huutelee. Ei mun ole koskaan tarvinnut kuvitellayhtään mitään, olen aina toiminut ja tehnyt. Ei meidän ole koskaan pakko ollut ottaa ex miehen ex isän sutturoita kotiimme emmekä me ole menneet sutturoiden kotiin, siihen emme ole asituneet koskaan, hyi olkoon.
        Ei mull aole ollut tarveta hallita ex miestä eikä hänen likaisia perheenrikkojasutturoita, kyllä ne osaavat sotkea elämänsä ihan ilman kenenkään apua ja muiden elämän myös.
        Meille ei koskaan mies ole tyrkyttänyt sutturoita kotiimme, ei kehtaa kun häpee että hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin, kukapa sitä kehtaa mitään vaatia sen jälkeen. Mutta se on miehen oma asia mitä elämällään tekee, pääasia on ettemme me ole kuulunet tuon episodin jälkeen siihen onneksi. Hävettää miehen puolesta että hylkäsi omat lapset, ja nyt elää ressuelämää kun lapest hylkäsivät isän kun meis hylksi lapset kun olivat pieniä. Sitä saa mitätilaa.
        Pääasia on ollut ettei sutturat tulleet koskaan mielle eikä päässet koskaan kiusaamaan ihania lapsiani, siitä pidin huolen. Jos olisin päästänyt sutturat meille, luulen että elämämme olisi kauheeta, tai en tuntisi enää omia lapsiani, niin olisivat pilalle menneet että ihan puistattaa ajatellakkaan. Onneksi ei tarvi ajatella. Olemme niin onnekkaita ja etuoikeutettuja, kun saimme olla sutturoilta rauhassa ja lapsilla oli turvallinen lapsuus ja nuoruus, ei koskaan tarvinnut pelätä että sutturat tulevat meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Siihen tyhmyyteen emme koskaan lähteneet mukaan.


      • Sairaankatkeraa
        oyp kirjoitti:

        Moukka taas kännissä huutelee. Ei mun ole koskaan tarvinnut kuvitellayhtään mitään, olen aina toiminut ja tehnyt. Ei meidän ole koskaan pakko ollut ottaa ex miehen ex isän sutturoita kotiimme emmekä me ole menneet sutturoiden kotiin, siihen emme ole asituneet koskaan, hyi olkoon.
        Ei mull aole ollut tarveta hallita ex miestä eikä hänen likaisia perheenrikkojasutturoita, kyllä ne osaavat sotkea elämänsä ihan ilman kenenkään apua ja muiden elämän myös.
        Meille ei koskaan mies ole tyrkyttänyt sutturoita kotiimme, ei kehtaa kun häpee että hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin, kukapa sitä kehtaa mitään vaatia sen jälkeen. Mutta se on miehen oma asia mitä elämällään tekee, pääasia on ettemme me ole kuulunet tuon episodin jälkeen siihen onneksi. Hävettää miehen puolesta että hylkäsi omat lapset, ja nyt elää ressuelämää kun lapest hylkäsivät isän kun meis hylksi lapset kun olivat pieniä. Sitä saa mitätilaa.
        Pääasia on ollut ettei sutturat tulleet koskaan mielle eikä päässet koskaan kiusaamaan ihania lapsiani, siitä pidin huolen. Jos olisin päästänyt sutturat meille, luulen että elämämme olisi kauheeta, tai en tuntisi enää omia lapsiani, niin olisivat pilalle menneet että ihan puistattaa ajatellakkaan. Onneksi ei tarvi ajatella. Olemme niin onnekkaita ja etuoikeutettuja, kun saimme olla sutturoilta rauhassa ja lapsilla oli turvallinen lapsuus ja nuoruus, ei koskaan tarvinnut pelätä että sutturat tulevat meille meitä haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Siihen tyhmyyteen emme koskaan lähteneet mukaan.

        Sairasta textiä.


      • Miem
        Sairaankatkeraa kirjoitti:

        Sairasta textiä.

        Sulla ilman minkäänlaista lain voimaa ! Ex miehelläsi ei ole velvotteita sinua kohtaan ja sinä olet ihan eri asia kuin lapset etkä kuulu isä lapsi aikaa etkä ex miehesi kotiin


      • olettosihauskatypy
        Miem kirjoitti:

        Sulla ilman minkäänlaista lain voimaa ! Ex miehelläsi ei ole velvotteita sinua kohtaan ja sinä olet ihan eri asia kuin lapset etkä kuulu isä lapsi aikaa etkä ex miehesi kotiin

        Mun ex mies lasten ex isä ei ollut yhtä typerä kuin sinä. Eikoskaankyseenalasitanut minua äitinä eikä ollut tuollainen kinaaja kuin sinä. Ikinä ei pakottanut lapsiaannäkemään perheenrikkojia eikä tehnyt siitä meidän kiellosta mitään numeroa. Piti itsekin sutturoitaan meille sopimattomina näätinä.
        Ikinä ei tarvinnut riidellä eikä edes keskustella että sutturat tulisi meille tai me mentäs niitä katsomaan
        Meidäfn ex mies ex isä ymmärsi kerrasta että olimme tosissamme eikä lapsia kiusta sutturoilla. Mies antoi meidän olla turvallisesti omissa oloissamme eikä uhkaillut ikinä samoin kuin sinä.
        Mies tajusi ettei sutturat kuulu meidän elämään eikä koskaan tunut niitä meille.
        Meill todella helppo elämä ja truvallinen, kuka isä antaa uhkaavien sutturoiden tulla omien lasten lähelle? En ymmärrä.
        Olemme niin etuoikeutettuja olleet että siksi olemmekin onnellisiaja lapset ihania niin ihania, kun ei ole ollut sutturoita elämässämme eikä tarvetta pelätä. Meille sutturoita ei ole ollut olemassa muutein kuin että rikkoivat perheemme, ja hyvä et heitä hävettää eikä kehtaa näyttäytyä, onneksi. Toki se hävettää ja mies häpee, mutta se on hänen valita, hävetkööt meille ei tulla.
        Ihan ihmetyttää tuo sun pakonomainen sutturoiden suosiminen. Hm onneksi meidän mies ymmärsi meidän parahaamme.. siitä olemme kiitollisia. Siitä näki kuin tärkeitä me oltiin miehelle kun ei ksokaan tarvinnut pelätä sutturoiden paukkaamista meille. Meille ei ollut lupa tulla, siihen emme aluistuneet koskaan.


      • Miem
        olettosihauskatypy kirjoitti:

        Mun ex mies lasten ex isä ei ollut yhtä typerä kuin sinä. Eikoskaankyseenalasitanut minua äitinä eikä ollut tuollainen kinaaja kuin sinä. Ikinä ei pakottanut lapsiaannäkemään perheenrikkojia eikä tehnyt siitä meidän kiellosta mitään numeroa. Piti itsekin sutturoitaan meille sopimattomina näätinä.
        Ikinä ei tarvinnut riidellä eikä edes keskustella että sutturat tulisi meille tai me mentäs niitä katsomaan
        Meidäfn ex mies ex isä ymmärsi kerrasta että olimme tosissamme eikä lapsia kiusta sutturoilla. Mies antoi meidän olla turvallisesti omissa oloissamme eikä uhkaillut ikinä samoin kuin sinä.
        Mies tajusi ettei sutturat kuulu meidän elämään eikä koskaan tunut niitä meille.
        Meill todella helppo elämä ja truvallinen, kuka isä antaa uhkaavien sutturoiden tulla omien lasten lähelle? En ymmärrä.
        Olemme niin etuoikeutettuja olleet että siksi olemmekin onnellisiaja lapset ihania niin ihania, kun ei ole ollut sutturoita elämässämme eikä tarvetta pelätä. Meille sutturoita ei ole ollut olemassa muutein kuin että rikkoivat perheemme, ja hyvä et heitä hävettää eikä kehtaa näyttäytyä, onneksi. Toki se hävettää ja mies häpee, mutta se on hänen valita, hävetkööt meille ei tulla.
        Ihan ihmetyttää tuo sun pakonomainen sutturoiden suosiminen. Hm onneksi meidän mies ymmärsi meidän parahaamme.. siitä olemme kiitollisia. Siitä näki kuin tärkeitä me oltiin miehelle kun ei ksokaan tarvinnut pelätä sutturoiden paukkaamista meille. Meille ei ollut lupa tulla, siihen emme aluistuneet koskaan.

        Isä on isä vaikka eroaisi vaimostaan isyys ei lopu eroon! Ja kyllä sinä se typerys psyykkisesti sairas ääliö ole puoliäiti !


      • Miem
        Miem kirjoitti:

        Isä on isä vaikka eroaisi vaimostaan isyys ei lopu eroon! Ja kyllä sinä se typerys psyykkisesti sairas ääliö ole puoliäiti !

        Jep ex miehes on lapatossu kun alistuu sun mielivaltaan perusteettomaan mielivaltaan


      • uyhjhh
        Miem kirjoitti:

        Jep ex miehes on lapatossu kun alistuu sun mielivaltaan perusteettomaan mielivaltaan

        Ja sinä kiukutteleva teini ikään jäänyt ikäloppu! Sinä vihaat omia lapsia kuin ruttoa ja se ei ole kovin ymmärrettävä asia ainakaan heiltä joilla on omia lapsia, en tiedä että kukaan vihaisi omia lapsia yhtä paljon kuin sinä.
        Me mun ex miehen ja lasten ex isän kanssa ollaan aikusia, ja tehdään päätöksiä jotka on lapsille kaista parhaimpia, ei kisata heitä eikä tehdä mitään mitä emme hyväksy.
        Osaamme keskustella kuin aikuiset ja emme kiusaa toisiamme eikä tehdä asioita jotka enempää satauttaa lapsia, kuin se että sutturat rikkoi perheemme ja veivät lapisltani isän ja åakotti miehen hylkäämään lapst, Sutturat ei kuulu erheeseemme ja siksi mies ei päästänyt naakkoja meille. Tunnollinen ja hyvä isä siinä ei mitään, mutta sinä vihaat lapsia kuin ruttoa.


      • Lässylle
        olettosihauskatypy kirjoitti:

        Mun ex mies lasten ex isä ei ollut yhtä typerä kuin sinä. Eikoskaankyseenalasitanut minua äitinä eikä ollut tuollainen kinaaja kuin sinä. Ikinä ei pakottanut lapsiaannäkemään perheenrikkojia eikä tehnyt siitä meidän kiellosta mitään numeroa. Piti itsekin sutturoitaan meille sopimattomina näätinä.
        Ikinä ei tarvinnut riidellä eikä edes keskustella että sutturat tulisi meille tai me mentäs niitä katsomaan
        Meidäfn ex mies ex isä ymmärsi kerrasta että olimme tosissamme eikä lapsia kiusta sutturoilla. Mies antoi meidän olla turvallisesti omissa oloissamme eikä uhkaillut ikinä samoin kuin sinä.
        Mies tajusi ettei sutturat kuulu meidän elämään eikä koskaan tunut niitä meille.
        Meill todella helppo elämä ja truvallinen, kuka isä antaa uhkaavien sutturoiden tulla omien lasten lähelle? En ymmärrä.
        Olemme niin etuoikeutettuja olleet että siksi olemmekin onnellisiaja lapset ihania niin ihania, kun ei ole ollut sutturoita elämässämme eikä tarvetta pelätä. Meille sutturoita ei ole ollut olemassa muutein kuin että rikkoivat perheemme, ja hyvä et heitä hävettää eikä kehtaa näyttäytyä, onneksi. Toki se hävettää ja mies häpee, mutta se on hänen valita, hävetkööt meille ei tulla.
        Ihan ihmetyttää tuo sun pakonomainen sutturoiden suosiminen. Hm onneksi meidän mies ymmärsi meidän parahaamme.. siitä olemme kiitollisia. Siitä näki kuin tärkeitä me oltiin miehelle kun ei ksokaan tarvinnut pelätä sutturoiden paukkaamista meille. Meille ei ollut lupa tulla, siihen emme aluistuneet koskaan.

        Kuuleppas Lässy, vain sun ukkosi meni kimppaan kriminaalien ja sadistien kanssa ja taitaa panna koko vankilan akat, meillä muilla on ihan tavallisia naisia ei rikollisia.


      • Miem
        uyhjhh kirjoitti:

        Ja sinä kiukutteleva teini ikään jäänyt ikäloppu! Sinä vihaat omia lapsia kuin ruttoa ja se ei ole kovin ymmärrettävä asia ainakaan heiltä joilla on omia lapsia, en tiedä että kukaan vihaisi omia lapsia yhtä paljon kuin sinä.
        Me mun ex miehen ja lasten ex isän kanssa ollaan aikusia, ja tehdään päätöksiä jotka on lapsille kaista parhaimpia, ei kisata heitä eikä tehdä mitään mitä emme hyväksy.
        Osaamme keskustella kuin aikuiset ja emme kiusaa toisiamme eikä tehdä asioita jotka enempää satauttaa lapsia, kuin se että sutturat rikkoi perheemme ja veivät lapisltani isän ja åakotti miehen hylkäämään lapst, Sutturat ei kuulu erheeseemme ja siksi mies ei päästänyt naakkoja meille. Tunnollinen ja hyvä isä siinä ei mitään, mutta sinä vihaat lapsia kuin ruttoa.

        Kyllä sinä hullu olet vainoharhainen hullu


      • moukkaparka
        Miem kirjoitti:

        Kyllä sinä hullu olet vainoharhainen hullu

        Me kaikki täällä voimme olla hulluja jos sinä kerran niin tahdot. Mitä pahaa hulluudessa on? Me kaikki olemme erilaisia ihmisiä, hulluja. Jos sulle tulee siitä hyvä mieli, niin kyllä me kaikki tääll voimme olla hulluja.
        Ei tarvi sunkaan sitten miettiä ja alkaa huutaan ja riiteleen suotta.
        Voi sinua kun olet katkera, muuta ei voi sanoa...
        Me ollaan hulluja täällä kaikki muut muta sinäpä se olet yksi ja ainoa viisas, niinkö? Ole pois.. me annamme sulle periksi ja olemme hulluja...


      • Pitkäänniemeen

        Olet mielisairas ,katkera ja täynnä vihaa.


      • Miem
        moukkaparka kirjoitti:

        Me kaikki täällä voimme olla hulluja jos sinä kerran niin tahdot. Mitä pahaa hulluudessa on? Me kaikki olemme erilaisia ihmisiä, hulluja. Jos sulle tulee siitä hyvä mieli, niin kyllä me kaikki tääll voimme olla hulluja.
        Ei tarvi sunkaan sitten miettiä ja alkaa huutaan ja riiteleen suotta.
        Voi sinua kun olet katkera, muuta ei voi sanoa...
        Me ollaan hulluja täällä kaikki muut muta sinäpä se olet yksi ja ainoa viisas, niinkö? Ole pois.. me annamme sulle periksi ja olemme hulluja...

        Kyllä puutun sun oikeuden mukaisuteen jolla KOSTAT ex miehellesi ja pyrin kaikin keinoin selvittämään kuka olet ja sitä myöten järjestämään rangaistuksen erottaja vanhemalle ! Ja pyrin kerämään tukiryhmän kaltaisesi ihmisten uhreille jotka ovat menettäneet lapsensa/vanhempansa narsisti vanhemman takia ja tuki ryhmä jotka ovat kärsineet roikkuvan ex puolison takia


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Kyllä puutun sun oikeuden mukaisuteen jolla KOSTAT ex miehellesi ja pyrin kaikin keinoin selvittämään kuka olet ja sitä myöten järjestämään rangaistuksen erottaja vanhemalle ! Ja pyrin kerämään tukiryhmän kaltaisesi ihmisten uhreille jotka ovat menettäneet lapsensa/vanhempansa narsisti vanhemman takia ja tuki ryhmä jotka ovat kärsineet roikkuvan ex puolison takia

        Kiusaa ja vihaa sinä lapsiasi niin paljon kun sielu sietää ja kehtaat, me eid olla koskaan niin tehty. Lapsilla ei ola koksaan ollu pakko nähdä perheenrikkojasutturoita eikä he ole meille saaneet tulla, meidän ei ole koskaan ollut pakko niitä nähdä. He eivät vaan kuuluneet meidän elämään. Miksi olisi pitänyt sutturat ottaa kotiimme asumaan?
        Lapseilla oli tirvallinen lapsuus ja nuoruus vailla isänsä sutturoita ja siitä olemme kaikki kiitollisia ettei mies pakottanut meitä niitä näkemään.
        On luonnotonta ensin sutturan ensin rikkoa perhe ja sitten muina miehinä vallata miehen omiaisuus, viedä rahat ja elää siivellä ja kaljotella ja sen päälle tulla lasten kotiin ahukkumaan ja sotkemaan heidänkin koti, mikä järki?
        Näin ei meillä tapahtunut, lapset eivät kuuluneet tuohon sekasotkuun mikä isän puolella oli käynnissä, eikä mies edes kehdannut vaatia kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin.
        Nyt ovat onnellisia perheellisiä ja sanovatkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturilta.
        Koskaan emme ole heitä nähneet emmekä halua. Eikuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Olemme niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellisia ettei sanotuksi saa. Ja etuoikeutettuja kun mieskin ymmärsi että sutturat ovat huonoa seuraa meille eikä pakottanut meitä heitä näkemään.
        Jos tätä se hulluus on niin se on ihanaa. Kannattaa olla hullu, elämä on parempaa kun on hullu...meidän ihana hullu elämä!!!!


      • DrPhill

        Kuules hullu ,mistä moinen esimerkki, et jossain on eron jälkeen uusi puoliso tullut asumaan exän kotiin, en ole koskaan läntisessä maailmassa tällaista kuullut tapahtuneen.
        Miehesi se on perheenrikkoja ,kun läksi toisen luokse, koska ei enää rakastanut sinua ja hänellä suhde jo pitemmän aikaa ennen kun sinut jätti.
        Miksi muka lapset vaihtoi toiseen naiseen, sinut hän vaihtoi, oli sinun kanssa aviossa ja pani sinua ja nyt panee uutta rouvaa, tuskin nyt lapsiaan pani?
        Eihän se exäsikään sun sukuus kuulunut, jollet ollu sukulaisesi kanssa aviossa.
        Miksi exäsi nai jotain psykopaattia tai kiusaajaa? Taitaa olla sun mielikuvitusta koko kiusaaminen.


      • Drphill
        DrPhill kirjoitti:

        Kuules hullu ,mistä moinen esimerkki, et jossain on eron jälkeen uusi puoliso tullut asumaan exän kotiin, en ole koskaan läntisessä maailmassa tällaista kuullut tapahtuneen.
        Miehesi se on perheenrikkoja ,kun läksi toisen luokse, koska ei enää rakastanut sinua ja hänellä suhde jo pitemmän aikaa ennen kun sinut jätti.
        Miksi muka lapset vaihtoi toiseen naiseen, sinut hän vaihtoi, oli sinun kanssa aviossa ja pani sinua ja nyt panee uutta rouvaa, tuskin nyt lapsiaan pani?
        Eihän se exäsikään sun sukuus kuulunut, jollet ollu sukulaisesi kanssa aviossa.
        Miksi exäsi nai jotain psykopaattia tai kiusaajaa? Taitaa olla sun mielikuvitusta koko kiusaaminen.

        Kysyn eikö teillä ole tehty ositusta kun teidän rahoja tuhlataan miehen kodissa, ja mistä tiedät et miehesi nykyinen on juoppo ja työnvieroksujia, jollet kerran tunne häntä.


      • meilleeitultu
        Drphill kirjoitti:

        Kysyn eikö teillä ole tehty ositusta kun teidän rahoja tuhlataan miehen kodissa, ja mistä tiedät et miehesi nykyinen on juoppo ja työnvieroksujia, jollet kerran tunne häntä.

        Kuules DökötörPhullu kyll meillä perheemme rikkoi ulkopuolinen suttura, perheenrikkoja suttura, veilapsiltani isän ja multa miehen ja vanhemmiltaan poikansa jne..kyllä me teidämme miten se asia oli, ei sun tarvi sitä miettiä.
        Itse emme olisi tajunneetkaan huonosta mihestä luopua, mutta nythän se kävi kätevästi kun joku muukin halusi hänet.
        Miksei olisi suttura meille tullut asumaan, miksi rikoi perheemme ellei aikonut tulla siivelle kerjäämään. Mutta meilleppä ei tulktukaan, meitä ei sutturat koiusanneet koskaan eikä me haluttu heitä nähdä, eivät pakolla tulleet mies piti huolta ettei päässet meitä kiusamaan eikä haukkumaan.
        Suttura oli se perheenrikkoja, ja oksennamme kun ajattelemeekin aiaa.
        Miksi muuten mies vaihtoi lapset sutturoihin jos ei heitä hylkäsi meidä kaikki hylkäsi. Mutta ofnneksi meille jäi koko suku ja ystävät, miehelle ei mitään.
        Ei kukaan hullu anna omia lapsiaan vieraan sutturan kiusata, kun on vienyt heiltä jo isän ja isä pakotettu heidät hylkäämään.


      • DrPhill
        meilleeitultu kirjoitti:

        Kuules DökötörPhullu kyll meillä perheemme rikkoi ulkopuolinen suttura, perheenrikkoja suttura, veilapsiltani isän ja multa miehen ja vanhemmiltaan poikansa jne..kyllä me teidämme miten se asia oli, ei sun tarvi sitä miettiä.
        Itse emme olisi tajunneetkaan huonosta mihestä luopua, mutta nythän se kävi kätevästi kun joku muukin halusi hänet.
        Miksei olisi suttura meille tullut asumaan, miksi rikoi perheemme ellei aikonut tulla siivelle kerjäämään. Mutta meilleppä ei tulktukaan, meitä ei sutturat koiusanneet koskaan eikä me haluttu heitä nähdä, eivät pakolla tulleet mies piti huolta ettei päässet meitä kiusamaan eikä haukkumaan.
        Suttura oli se perheenrikkoja, ja oksennamme kun ajattelemeekin aiaa.
        Miksi muuten mies vaihtoi lapset sutturoihin jos ei heitä hylkäsi meidä kaikki hylkäsi. Mutta ofnneksi meille jäi koko suku ja ystävät, miehelle ei mitään.
        Ei kukaan hullu anna omia lapsiaan vieraan sutturan kiusata, kun on vienyt heiltä jo isän ja isä pakotettu heidät hylkäämään.

        Miehesi se on perheenrikkoja, miksi puolustat pettäjää?Tangoon tarvitaan aina kaksi, et vastannut kysymykseen , et mistä sellainen esimerkki, et mies tuo uuden ,ex muijansa luo asumaan?
        Ei se nainen mitään vienyt kyl ukkos lähti vapaaehtoisesti ja valitsi myös lapsivapaan elämän, tai sinäkin voit siihen vaikuttaa.
        Mihin sun sukus nyt olis hävinny?
        Aikuisia täyspäisiä ihmisiä ei tosiaankaan pakoteta mihinkään.


      • Miem
        meilleeitultu kirjoitti:

        Kuules DökötörPhullu kyll meillä perheemme rikkoi ulkopuolinen suttura, perheenrikkoja suttura, veilapsiltani isän ja multa miehen ja vanhemmiltaan poikansa jne..kyllä me teidämme miten se asia oli, ei sun tarvi sitä miettiä.
        Itse emme olisi tajunneetkaan huonosta mihestä luopua, mutta nythän se kävi kätevästi kun joku muukin halusi hänet.
        Miksei olisi suttura meille tullut asumaan, miksi rikoi perheemme ellei aikonut tulla siivelle kerjäämään. Mutta meilleppä ei tulktukaan, meitä ei sutturat koiusanneet koskaan eikä me haluttu heitä nähdä, eivät pakolla tulleet mies piti huolta ettei päässet meitä kiusamaan eikä haukkumaan.
        Suttura oli se perheenrikkoja, ja oksennamme kun ajattelemeekin aiaa.
        Miksi muuten mies vaihtoi lapset sutturoihin jos ei heitä hylkäsi meidä kaikki hylkäsi. Mutta ofnneksi meille jäi koko suku ja ystävät, miehelle ei mitään.
        Ei kukaan hullu anna omia lapsiaan vieraan sutturan kiusata, kun on vienyt heiltä jo isän ja isä pakotettu heidät hylkäämään.

        Eikä rikkonut ihan miehes ja sinä... ...kirjoituksista päätellen melkei ajoit miehes omalla käyttäytymiselläsi pois !!!! Ja se kun on eronnut niin ex puolison talous koti elämä ei kuulu sinulle ja kun erotaan erotaan puolisostaei lapsista ! Ja kun lapset on isän luona isällä on 100%:n päätäntä valta keitä lapset tapaa !


      • Pitkäniemeen
        DrPhill kirjoitti:

        Miehesi se on perheenrikkoja, miksi puolustat pettäjää?Tangoon tarvitaan aina kaksi, et vastannut kysymykseen , et mistä sellainen esimerkki, et mies tuo uuden ,ex muijansa luo asumaan?
        Ei se nainen mitään vienyt kyl ukkos lähti vapaaehtoisesti ja valitsi myös lapsivapaan elämän, tai sinäkin voit siihen vaikuttaa.
        Mihin sun sukus nyt olis hävinny?
        Aikuisia täyspäisiä ihmisiä ei tosiaankaan pakoteta mihinkään.

        Hei kuule ,lässyllä olikin lievästi kehitysvammainen mies ja sukulainen.


      • moukkaonteini
        Miem kirjoitti:

        Eikä rikkonut ihan miehes ja sinä... ...kirjoituksista päätellen melkei ajoit miehes omalla käyttäytymiselläsi pois !!!! Ja se kun on eronnut niin ex puolison talous koti elämä ei kuulu sinulle ja kun erotaan erotaan puolisostaei lapsista ! Ja kun lapset on isän luona isällä on 100%:n päätäntä valta keitä lapset tapaa !

        Moukka puolustelee perheenrikkojia. Hänestä on kiva kunsellaisia on ja siksi vihaa myös omia lapsiaan. En usko että hänellä on edes lapsia tai että on ollut ikinä naimisissa ei k' seurustele nytkään, Teiniä viekkaisin jai häiriintynyttä ihmistä.


      • Oletmielisairas
        oyp kirjoitti:

        Kiusaa ja vihaa sinä lapsiasi niin paljon kun sielu sietää ja kehtaat, me eid olla koskaan niin tehty. Lapsilla ei ola koksaan ollu pakko nähdä perheenrikkojasutturoita eikä he ole meille saaneet tulla, meidän ei ole koskaan ollut pakko niitä nähdä. He eivät vaan kuuluneet meidän elämään. Miksi olisi pitänyt sutturat ottaa kotiimme asumaan?
        Lapseilla oli tirvallinen lapsuus ja nuoruus vailla isänsä sutturoita ja siitä olemme kaikki kiitollisia ettei mies pakottanut meitä niitä näkemään.
        On luonnotonta ensin sutturan ensin rikkoa perhe ja sitten muina miehinä vallata miehen omiaisuus, viedä rahat ja elää siivellä ja kaljotella ja sen päälle tulla lasten kotiin ahukkumaan ja sotkemaan heidänkin koti, mikä järki?
        Näin ei meillä tapahtunut, lapset eivät kuuluneet tuohon sekasotkuun mikä isän puolella oli käynnissä, eikä mies edes kehdannut vaatia kun hylkäsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin.
        Nyt ovat onnellisia perheellisiä ja sanovatkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturilta.
        Koskaan emme ole heitä nähneet emmekä halua. Eikuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Olemme niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellisia ettei sanotuksi saa. Ja etuoikeutettuja kun mieskin ymmärsi että sutturat ovat huonoa seuraa meille eikä pakottanut meitä heitä näkemään.
        Jos tätä se hulluus on niin se on ihanaa. Kannattaa olla hullu, elämä on parempaa kun on hullu...meidän ihana hullu elämä!!!!

        Kaikesta ne hullut tulee onnellisiksi, erosta ja kun lapset menettää isäs niin sillon on maailman paras hullu äiti, buhahaaaa.
        Ja mieskin ymmärsi mistä hullu ex vaimo tulee hullun onnelliseksi, kaikkia se maailma päällänsä kantaa, mielisairaan vuodatusta.


      • Voiraukkaparkaa
        olettosihauskatypy kirjoitti:

        Mun ex mies lasten ex isä ei ollut yhtä typerä kuin sinä. Eikoskaankyseenalasitanut minua äitinä eikä ollut tuollainen kinaaja kuin sinä. Ikinä ei pakottanut lapsiaannäkemään perheenrikkojia eikä tehnyt siitä meidän kiellosta mitään numeroa. Piti itsekin sutturoitaan meille sopimattomina näätinä.
        Ikinä ei tarvinnut riidellä eikä edes keskustella että sutturat tulisi meille tai me mentäs niitä katsomaan
        Meidäfn ex mies ex isä ymmärsi kerrasta että olimme tosissamme eikä lapsia kiusta sutturoilla. Mies antoi meidän olla turvallisesti omissa oloissamme eikä uhkaillut ikinä samoin kuin sinä.
        Mies tajusi ettei sutturat kuulu meidän elämään eikä koskaan tunut niitä meille.
        Meill todella helppo elämä ja truvallinen, kuka isä antaa uhkaavien sutturoiden tulla omien lasten lähelle? En ymmärrä.
        Olemme niin etuoikeutettuja olleet että siksi olemmekin onnellisiaja lapset ihania niin ihania, kun ei ole ollut sutturoita elämässämme eikä tarvetta pelätä. Meille sutturoita ei ole ollut olemassa muutein kuin että rikkoivat perheemme, ja hyvä et heitä hävettää eikä kehtaa näyttäytyä, onneksi. Toki se hävettää ja mies häpee, mutta se on hänen valita, hävetkööt meille ei tulla.
        Ihan ihmetyttää tuo sun pakonomainen sutturoiden suosiminen. Hm onneksi meidän mies ymmärsi meidän parahaamme.. siitä olemme kiitollisia. Siitä näki kuin tärkeitä me oltiin miehelle kun ei ksokaan tarvinnut pelätä sutturoiden paukkaamista meille. Meille ei ollut lupa tulla, siihen emme aluistuneet koskaan.

        Sun ukkosi on vähä-älyinen hyvin yksinkertainen sukurutsattu raukka ,jota sinä kakaroitten kanssa kiusasit.


      • miesolivähäälyinen
        Voiraukkaparkaa kirjoitti:

        Sun ukkosi on vähä-älyinen hyvin yksinkertainen sukurutsattu raukka ,jota sinä kakaroitten kanssa kiusasit.

        No sitä se mies oli, niin vähä älyinen kun kehtasi hylätä omat lapsensa. Olen täysin samaa mieltä.
        Kyllä se mies omia lapsiaan kiusasi kun vaihtoi ne sutturoihin, perheenrikkojiin, turha siitä on meidän lapsia sun syyttää. Ei lasten vika ole se että vieras suttura tulee ja rikkoo perheen ja vie lasten isän.


      • LissuOnFörbi
        miesolivähäälyinen kirjoitti:

        No sitä se mies oli, niin vähä älyinen kun kehtasi hylätä omat lapsensa. Olen täysin samaa mieltä.
        Kyllä se mies omia lapsiaan kiusasi kun vaihtoi ne sutturoihin, perheenrikkojiin, turha siitä on meidän lapsia sun syyttää. Ei lasten vika ole se että vieras suttura tulee ja rikkoo perheen ja vie lasten isän.

        Joku mielenhäiriö sillä on takuulla ollut, kun sinun kanssasi on lapsia mennyt tekemään.


      • Voisaatanasentään
        miesolivähäälyinen kirjoitti:

        No sitä se mies oli, niin vähä älyinen kun kehtasi hylätä omat lapsensa. Olen täysin samaa mieltä.
        Kyllä se mies omia lapsiaan kiusasi kun vaihtoi ne sutturoihin, perheenrikkojiin, turha siitä on meidän lapsia sun syyttää. Ei lasten vika ole se että vieras suttura tulee ja rikkoo perheen ja vie lasten isän.

        Ei sitä nyt saatana väkisin viety, mielellään lähti pois tuolaasen änkyrän noita- akan luota, jätti jopa lapsensa ei enää jaksanut riidellä tuolaasen kanssa, nyt on rauhassa.


      • Olettyranni
        miesolivähäälyinen kirjoitti:

        No sitä se mies oli, niin vähä älyinen kun kehtasi hylätä omat lapsensa. Olen täysin samaa mieltä.
        Kyllä se mies omia lapsiaan kiusasi kun vaihtoi ne sutturoihin, perheenrikkojiin, turha siitä on meidän lapsia sun syyttää. Ei lasten vika ole se että vieras suttura tulee ja rikkoo perheen ja vie lasten isän.

        Sinä kiusasit lapsia ja miestäsi tuollaisia jälkeen jääneitä on hyvä kiusata, saa käyttää valtaansa oikeen kunnolla.


    • Exänrahat

      Mitä se sulle kuuluu mihin miehesi rahojaan laittaa? Kateellinenko olet kun itse valikoit lastesi isäksi pihin ja itsekkään ukon joka maksaa minimin?

      Minun exäni maksaa mielellään ylimääräistä. Erosimme hyvissä väleissä aina olemme auttaneet toisiamme koska haluamme lapsemme parasta. Minä autan ammatin puolesta exää yrityksessä ja hän lähettää minulle rahaa.

      Kamalaa ajatella että tähän väliin hyppäisi mustasukkainen ja kateellinen suttura pentuineen maukumaan aikuisen miehen rahankäytöstä. Eiköhän se miehesi saa päättää näistä asioista ihan itse, on oikeustoimikelpoinen aikuinen ihminen.

      • Mitäserkumpisitäherkumpi

        Lässyn ukko olikin lievästi kehitysvammainen.


      • Miem

        Hmmmm. Ex puolisolla ei ole mitään velvollisuutta entistä vaimoa kohtaan ja minä en maksanut ex:lle mitään en elkkuja .. ...siis en mitään ainoastaan omistamani talon lyhennykset jossa lapsilla oli asumis oikeus ja lähivanhempana ex vaimolla oli oikeus asua niin kauan kun olin elatus velvollinen... ...ja sen jälkeen pystyin häätämään exän !


      • khjhlöljhö
        Miem kirjoitti:

        Hmmmm. Ex puolisolla ei ole mitään velvollisuutta entistä vaimoa kohtaan ja minä en maksanut ex:lle mitään en elkkuja .. ...siis en mitään ainoastaan omistamani talon lyhennykset jossa lapsilla oli asumis oikeus ja lähivanhempana ex vaimolla oli oikeus asua niin kauan kun olin elatus velvollinen... ...ja sen jälkeen pystyin häätämään exän !

        Eikä elättää työtöntä kljottelevaan uusikkonaikkosta. Monet naikkoset etsii juuri perheellistä miestä joten heidän siivelleen on helppo mennä asustelemaan ja kaljottelemaan. Surunmurtamat miekkoset on hyvä kohde naikkosille, kun vähän sililttää niin mies tekee mitä thansa jättäää oman perheen ja ja ostaa uusikkonaikkoselle kaljaa.


      • Oletsaatanantyhmä
        khjhlöljhö kirjoitti:

        Eikä elättää työtöntä kljottelevaan uusikkonaikkosta. Monet naikkoset etsii juuri perheellistä miestä joten heidän siivelleen on helppo mennä asustelemaan ja kaljottelemaan. Surunmurtamat miekkoset on hyvä kohde naikkosille, kun vähän sililttää niin mies tekee mitä thansa jättäää oman perheen ja ja ostaa uusikkonaikkoselle kaljaa.

        Miksi sinä pidät miehiä noin tyhminä olentoina, jos sulla oli lievästi vammainen mies niin ei merkitse , että kaikki ovat samanlaisia, tervepäinen mies ei ala elättämään alkoholisoinutta ja työtä vieroksuva eukkoa, se on saletti, panna voi kerran , jos sitäkään.


      • Miem
        khjhlöljhö kirjoitti:

        Eikä elättää työtöntä kljottelevaan uusikkonaikkosta. Monet naikkoset etsii juuri perheellistä miestä joten heidän siivelleen on helppo mennä asustelemaan ja kaljottelemaan. Surunmurtamat miekkoset on hyvä kohde naikkosille, kun vähän sililttää niin mies tekee mitä thansa jättäää oman perheen ja ja ostaa uusikkonaikkoselle kaljaa.

        Sepä ei kuulu sinulle kenelleminne ex miehesi rahojaan pistää ! Ja kyllä ex miehesi rahat enempi kuuluu hänen vaimolle/kumppanille kuin sinulle


      • Lissuhei
        khjhlöljhö kirjoitti:

        Eikä elättää työtöntä kljottelevaan uusikkonaikkosta. Monet naikkoset etsii juuri perheellistä miestä joten heidän siivelleen on helppo mennä asustelemaan ja kaljottelemaan. Surunmurtamat miekkoset on hyvä kohde naikkosille, kun vähän sililttää niin mies tekee mitä thansa jättäää oman perheen ja ja ostaa uusikkonaikkoselle kaljaa.

        Ainakin sun ukkosi pääsi eroon tuolaasesta kaljoittelevasta ja siivellä elävästä akasta ja vaihtoi parempaan, ja yleensäkin vaihdetaan parempaan ei huonompaan.


      • tottakaikuuluu
        Miem kirjoitti:

        Sepä ei kuulu sinulle kenelleminne ex miehesi rahojaan pistää ! Ja kyllä ex miehesi rahat enempi kuuluu hänen vaimolle/kumppanille kuin sinulle

        Ei kuulu, kyllä ex miehen rathat kuuluu myös minulle.


      • Ositustekemäti
        tottakaikuuluu kirjoitti:

        Ei kuulu, kyllä ex miehen rathat kuuluu myös minulle.

        Miksi?


      • Miem
        tottakaikuuluu kirjoitti:

        Ei kuulu, kyllä ex miehen rathat kuuluu myös minulle.

        Millä peruusteella vieras ulkopuolinen voi edes esittää että ex mihen rahat kuuluisi entiselle vaimolle... ...EI SULLA EI OLE KAIKKI KOTONA !!!! ERON JA OSITUKSEN JÄLKEEN EX:LLÄ EI OLE MITÄÄN SINULLE KUULUVAA ON VAI ENTISEN PUOLISON HYVÄNTAHTOISUUS JOS HALUAA JOTAIN ANTAA EX:LLE


      • kunvihaatomialapsiasi
        Miem kirjoitti:

        Millä peruusteella vieras ulkopuolinen voi edes esittää että ex mihen rahat kuuluisi entiselle vaimolle... ...EI SULLA EI OLE KAIKKI KOTONA !!!! ERON JA OSITUKSEN JÄLKEEN EX:LLÄ EI OLE MITÄÄN SINULLE KUULUVAA ON VAI ENTISEN PUOLISON HYVÄNTAHTOISUUS JOS HALUAA JOTAIN ANTAA EX:LLE

        Kyllä ex mies on velvollinen autamaan lstnesa äitiä. Kyllä vaan, mikä semmonen mies on joka jättää lapset pulaan???? Sinä varmaan ainoa laatujaan.


      • Exäonpaska
        kunvihaatomialapsiasi kirjoitti:

        Kyllä ex mies on velvollinen autamaan lstnesa äitiä. Kyllä vaan, mikä semmonen mies on joka jättää lapset pulaan???? Sinä varmaan ainoa laatujaan.

        Lapset hoidetaan ja otetaan iskän luo asuun, ex akka saa painua hevon vittuun.


      • Miem
        kunvihaatomialapsiasi kirjoitti:

        Kyllä ex mies on velvollinen autamaan lstnesa äitiä. Kyllä vaan, mikä semmonen mies on joka jättää lapset pulaan???? Sinä varmaan ainoa laatujaan.

        Ei ex miehellä entistä vaimoaan kohtaan ole mitään velvotteita ei mitään lakisääteisiä ! Jollei äiti pysty lapsista huolehtimaan niin lapset ja elkut isälle ! Ei ex puoliso ole toisilleen mitään muutä kuin kuka tahansa kulkija... ...ei pisarakaan vaikka ex kuolis pois !


      • miehetnelaskelmoi
        Miem kirjoitti:

        Ei ex miehellä entistä vaimoaan kohtaan ole mitään velvotteita ei mitään lakisääteisiä ! Jollei äiti pysty lapsista huolehtimaan niin lapset ja elkut isälle ! Ei ex puoliso ole toisilleen mitään muutä kuin kuka tahansa kulkija... ...ei pisarakaan vaikka ex kuolis pois !

        Kyllä on onhan hän sentään astensa äiti, se on aina miehen sydämessa vaikkei mies sitä sanokkaan kun pelkää että laastari lähtee eikä ole enää pyykkäriä.


      • eriveneessäollaan

        Moukka maksaa ennemmin uudakan ja sen kakaroiden elämän kuin omien lastensa kuluja!!! Ei voi sanoa että on hvyä isä ei ollenkaan. Ohan moukka moneen kertaan sanonut että vihaa omia lapsia ja voi lukea et toivoisi ettei olisi lapsia ollenkaan vaan voisi kaljotella omilla rahoilla ihan itse.. kaikista ei ole isäksi.
        Surullista lasten puolesta kun ei voi vaihta tai valita isää.
        Onhan se elinikäinen pesti isänäkin olo, ja moukan olisi pitänyt miettiä hyvissä ajoin millasen elämän itselleen haluaa. Haluaako perillisiä vai haluaako elää vaan itselleen.
        No onhan hänellä nyt uusakka joka vei kaikki oamisuuden ja rahat kun moukka lapsiaan vihaa..


      • Miem
        miehetnelaskelmoi kirjoitti:

        Kyllä on onhan hän sentään astensa äiti, se on aina miehen sydämessa vaikkei mies sitä sanokkaan kun pelkää että laastari lähtee eikä ole enää pyykkäriä.

        Nytkin lapset on eri asia ! Ex puolisoa kohtaan ei ole velvotteita ei tarvitse leikata nurmikkoa ei korjata taloa/autoa vain ja ainoastaan elatusvelvollisuus lapsiaan kohtaan jonka voi ja saa suorittaa vaikka lasten oikeudesta asua lähivanhemman kanssa isän omistamassa talossa !


      • Miem
        eriveneessäollaan kirjoitti:

        Moukka maksaa ennemmin uudakan ja sen kakaroiden elämän kuin omien lastensa kuluja!!! Ei voi sanoa että on hvyä isä ei ollenkaan. Ohan moukka moneen kertaan sanonut että vihaa omia lapsia ja voi lukea et toivoisi ettei olisi lapsia ollenkaan vaan voisi kaljotella omilla rahoilla ihan itse.. kaikista ei ole isäksi.
        Surullista lasten puolesta kun ei voi vaihta tai valita isää.
        Onhan se elinikäinen pesti isänäkin olo, ja moukan olisi pitänyt miettiä hyvissä ajoin millasen elämän itselleen haluaa. Haluaako perillisiä vai haluaako elää vaan itselleen.
        No onhan hänellä nyt uusakka joka vei kaikki oamisuuden ja rahat kun moukka lapsiaan vihaa..

        Kyllä vaimo menee aina ex vaimon edelle ja kirjoitin etten ole missään velvollisuudessa ex vaimoa ja hänen kotia kohtaan ja se mitä lapsille annan niin annan suoraan heille ja sellaisessa muodossa ettei ex pysty hyötymään mitenkään siitä ! Vaimoni lapsilla on isä joka huolehtii osuutensa lasten elättämisestä joten minun ei tarvitse vaimoni lapsia elättää! Minulla ja vaimollani on yhteistalous johon ei kuulu ex vaimo mitenkään


      • 1säpappa
        miehetnelaskelmoi kirjoitti:

        Kyllä on onhan hän sentään astensa äiti, se on aina miehen sydämessa vaikkei mies sitä sanokkaan kun pelkää että laastari lähtee eikä ole enää pyykkäriä.

        Höpö höpö. Mun lapseni äiti ei oo kyllä millään tavalla mun mielessäni. Ei mulla tosin ole mitään laastariakaan ja pyykitkin osaan pestä ihan itse.

        Kaikki miehet eivät ole yhtä saamattomia nahjuksia kuin sun exäsi.


      • Exäniläx
        miehetnelaskelmoi kirjoitti:

        Kyllä on onhan hän sentään astensa äiti, se on aina miehen sydämessa vaikkei mies sitä sanokkaan kun pelkää että laastari lähtee eikä ole enää pyykkäriä.

        Juu se on lasten äiti, mutta ex miehelle ei enää mitään, jos kerran on lähtenyt toisen mukaan.


      • Tykkäänlapsistajavaimost
        miehetnelaskelmoi kirjoitti:

        Kyllä on onhan hän sentään astensa äiti, se on aina miehen sydämessa vaikkei mies sitä sanokkaan kun pelkää että laastari lähtee eikä ole enää pyykkäriä.

        Lapset on miehen sydämessä, mutta ei niiden mutsi, joka petti ja jätti, uusi vaimoni heti lasten jälkeen kakkosena.


    • menehakeeapua

      AP , et tietenkään voi käsittää mihin rahaa menee kun olet työtön ja laiska etkä tienaa omaa elatusta vaan maksatat meihellä kaiken!! Miten semmonen voikaan käsittää joka elää tositen siivellä.
      Kukahan sitä utelee ja kenenk asioita, näyttää siltä että olet udellut meihen ex perheen raha asiat hyvin juurta jaksaen jotta olet tietoinen niistä että voit tuhlata nekin.... mene hakemaan töitä ja etsi oma asunto ja mieti vasta sitten mihin ne rahat menee.
      Toisen kustannuksella on niin helppo elää ja olla ja juopotella joka päivä.
      Isä jos haluaa maksaa lastensa laskut, se ei kuulu sulle, ei sen sun laskuja pidäkkään maksaa vaa omat ja lastensa, siitä olet tosi kateellinen että mies ei sulle anna tarpeeksi rahaa ja syytät siitä miehen lapsia ja exää vaikka mies itse haluaa ne maksaa. oeln onnellinen että jäit viimeiseksi.
      TODELLAKIN OLET MUSTIS JA KATEELLINEN JA SYVÄSTI SELLAINEN OELTKIN... MISKI MUUTEN JUORUISIT TÄÄLLÄ TOISTEN ASIOITA??? KUN RIKOIT PERHEEN OLETIT ETTÄ OLET MEIHEN ELÄTTI, ETTÄ SAAT KALJOTELLA JOKA PÄIVÄ TOISEN LASKUUN... HÄHÄÄÄ... olen niin onnellinen että meis on laittanut sut ruotuun, kukaan ei vie hänen lasten omaisuutta ja rahoja et sinä ainkaan. mene töihin ja tienaa omat juopottelurahat.

      • Helsinki422

        Kuules ääliö. Edelleenkään en kaljottele, mulla on oma asunto ja tuhansia euroja omaa rahaa säästössä pahan päivän varalle.En ole riippuvainen mieheni rahoista millään lailla.Kannattaisko sun vaikka hakeutua psykiatriseen hoitoon? Kirjoitustesi perusteella. Työttömyys on kohdallani vain väliaikaista mutta niistä asioista en ole etenkään sinunlaisillesi mielenterveyskuntoutujille millään lailla tilitysvelvollinen. Että sinä voit työntää sen naamas niin syvälle perseeseesi kun se vaan uppoaa.


      • menehakeeduunia
        Helsinki422 kirjoitti:

        Kuules ääliö. Edelleenkään en kaljottele, mulla on oma asunto ja tuhansia euroja omaa rahaa säästössä pahan päivän varalle.En ole riippuvainen mieheni rahoista millään lailla.Kannattaisko sun vaikka hakeutua psykiatriseen hoitoon? Kirjoitustesi perusteella. Työttömyys on kohdallani vain väliaikaista mutta niistä asioista en ole etenkään sinunlaisillesi mielenterveyskuntoutujille millään lailla tilitysvelvollinen. Että sinä voit työntää sen naamas niin syvälle perseeseesi kun se vaan uppoaa.

        No miksi et käytä niitä omia rahoja vaan säästelet niitä pankkitilillä? Meinaat siis että käytät ensin miehen omaisuuden ja sitten lähdet lätkimään ja kas tilillä on käyttämättömät omat rahat!!!!
        Myy oma asunto ja käytä niitä yhteiseen elämisen maksamiseen äläkä säätele omia rahojasi.
        Töitä saa kun vaan haluaa, työttömyys on tahallista.. kpuistoja on siivoomatta, vanhuksia ulkoiluttamatta, lapsia hoitamattaa ja eläminiä, on navetoita on vaikka mitä hommaa, mutta susta on kivampi olla työtön ja elää miehen siivellä.


      • VoisuaTyhmää
        menehakeeduunia kirjoitti:

        No miksi et käytä niitä omia rahoja vaan säästelet niitä pankkitilillä? Meinaat siis että käytät ensin miehen omaisuuden ja sitten lähdet lätkimään ja kas tilillä on käyttämättömät omat rahat!!!!
        Myy oma asunto ja käytä niitä yhteiseen elämisen maksamiseen äläkä säätele omia rahojasi.
        Töitä saa kun vaan haluaa, työttömyys on tahallista.. kpuistoja on siivoomatta, vanhuksia ulkoiluttamatta, lapsia hoitamattaa ja eläminiä, on navetoita on vaikka mitä hommaa, mutta susta on kivampi olla työtön ja elää miehen siivellä.

        Opettele nyt hyvä ihminen ymmärtämään lukemaasi ei hän asu kenenkään siivellä niin kun sinä aikoinasi exäsi kanssa.
        Et taida seurata nykyistä taloustilannetta ollenkaan et lue lehtiä ja seuraa uutisia, jatkuvasti irtisanotaan ja lomautetaan, juu töitä voi olla, mutta palkanmaksajista on huutava pula, osaisit lukea ,niin hän sanoi, että työttömyys on vain hetkellistä ja pääsee duuniin taas vähän ajan päästä.
        Hän ei asu yhdessä sen miehen kanssa opettelu lukemaan ja kirjoittamaan ääliö.


      • Miem
        menehakeeduunia kirjoitti:

        No miksi et käytä niitä omia rahoja vaan säästelet niitä pankkitilillä? Meinaat siis että käytät ensin miehen omaisuuden ja sitten lähdet lätkimään ja kas tilillä on käyttämättömät omat rahat!!!!
        Myy oma asunto ja käytä niitä yhteiseen elämisen maksamiseen äläkä säätele omia rahojasi.
        Töitä saa kun vaan haluaa, työttömyys on tahallista.. kpuistoja on siivoomatta, vanhuksia ulkoiluttamatta, lapsia hoitamattaa ja eläminiä, on navetoita on vaikka mitä hommaa, mutta susta on kivampi olla työtön ja elää miehen siivellä.

        Mitä se sulle kuuluu minne ketäkin rahojaan laittaa ja sekin on pariskunnan asia miten ja kenen rahalla eletään... ....se on varma ettei heidän raha asiat kuulu entisille puolisoille !


    • 35vuottayhdessä

      Jos kerran tulet toimeen omilla tuloillasi, miksi mietit miehesi rahankäyttöä? Elätät poikasikin ja saat elarit exältäsi.
      Tuo, ett 20v likka tulee ex-isäpuolen luo usein eikä vietä aikaa kavereiden kanssa, on outoa. Ehkä hänellä on jokin sairaus korviensa välissä tai sitt kavereita ei todellakaan ole. Opiskeleeko hän? Vai onko ajatus rahastaa iskää ja ex-isäpuolta? Opiskeleeko oma poikasi? Nuorten pitäisi jotenkin päästä oman elämän alkuun. Hyvä, että jostain jotain apua tulee. Tuuppauksia elämän hankintaan? Joskus helposti saatu raha ei ole hyväksi.
      Miehesi on kiinnostunut exän elämästä, kai. Jenkkilässä on tavallista maksaa exälle jotain, täällä ei kai sitten. Ehkä miehesi haluaa, että exällä on kaikki hyvin myös rahallisesti. Ehkä hänellä on huono omatunto jostain ja siksi yrittää rahalla hyvittää, eihän sitäkään tiedä.
      Olen pahoillani noista hörhöviesteistä tässä ketjussa, toivon, etteivät iske tähän viestiin.

      • 35vuottayhdessä

        Sanoit, että tytärpuoli haukkuu poikaasi: saattaa likka pelätä, ettei ex-isäpuoli enää rahoitakaan häntä vaan siirtyy tukemaan poikaa!
        Ajattelin ensin, että miehesi on hyvätuloinen. Sanot tuossa, ett mies valittelee rahapulaansa. Ja ex mies ovat hyvätuloisia. Mitäs mies sanoo, kun tuumaat ettei tarvi exälle sänkyjä maksaa, jos on rahapulassa? Tuo sänkyjuttu tuo mieleen provoilun....


    • fghhkk

      Mitä tästä kaikesta voi päätellä? No sen että äidit ovat lastensa parhaimipia kasvattajia, he eivät lapsiaan hylkää kenenkään takia ja tekevät kaikkensa lasten eteen.
      Miehet taas ennemmin vaihtaa lapset uusiin suhteisiin ja hylkää lapsensa eijkä halua ehitä nähdä, eikä myöskään osallistua lastensa elatukseen kuin väkisin.
      Miehet myös syyllistävät lastensa äitiä joka raataa ympärivuorokauden kun mies nukkuu ja tekee omia juttujaan vapaalla aina. Silti mihe mielestä kaikki viat ovat ex vaimon aiheuttamia, vaikke olsii missään tekemisissäkään mutta syy on aina ex vaimon. Kun ei halua nähdä lapsiaan on sekin syy ex vaimon, elaritkin on ex vaimon vika kun joutuu niitä makselemaan vaikka miehellä olisi rahalle enempi tärkeää käyttöä omiin menoihin,
      Mies on aina se sankari kun lapsensä hylkää, todellinen sankari isä, mutta se huotaja äiti on niin huono ihminen että se vasta huono onkin.
      Se kuka lapsensa hylkää on erittäin hyvä ihminen ja se joka hoitaa lapset aikuisiksi on erittäin huono ihminen. Omituinen juttu.

      • niih

        Lapset kuuluvat eron hetkelle äideille, ja siksi äitien onkin niin helppoa lähteä miekkosten matkaan kun heidän ei tarvitse erota lapsistaan.

        Jokin asia tässä nyt pahasti mättää.


      • Miem

        Oli miten oli mutta siltikään ex mies ei ole velvollinen mihinkään entiseen vaimoon nähden eikä ex miehen kotona ole mitään mikä entiselle kuuluisi!


    • Helsinki422

      Minä en elä mieheni siivellä, vaan tulen toimeen omillani enkä edes kaljottele niinku joku ääliö jossain viestissä kirjotti.

      No nyt viimeisin miehen antama raha on uusi sänky ex-puolisolleen kun vanha meni kuulemma rikki. Niin ja mieheni ex-vaimon kanssa asuu myös exän nykyinen mies. Ovat olleet tiiviisti yhdessä jo vuosia.

      Lapsille tarkoitetun ostelun ja hankkimisen ymmärrän, mutten esim tuota sänky-juttua. Molemmat sekä ex että hänen nykyinen mies ovat hyväpalkkaisessa työssä. Mun oma mies valittelee miten omat rahat on vähissä.

      Mun pitäis vaan kai nyökytellä ja ymmärtää hah:D

    • eläntoisensiivellä

      Kyllä minä ainakin ensin aattelen itseäni, ja jos on sellainen mies tarjolla joka makselee uuden naisen elmisen niin miksi ei? Miehen ei pidä olla niin tyhmä että makselee, on hänen oma vika.
      Jos mie olisin työtön ja vailla asuntoo ja elää kituuttaisin niin en taatusti sanoisi ei jos eessä on mies joka makselee eämisen innokkaasti. Mikä olless kotona kun ei tarvi mennä mihkään ja voi vaan tuhlata. Sellaisesta elämästä kaikki naiset unelmoivat, jos muuta väittää, valehtelevat.

      • Kamalaaelämää

        Kyllä olis tylsää elämää, ei mitään haasteita, ei sellaista kukaan suomalainen nainen halua, venäläiset ja thaikkunaiset tykkäisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe