Hei. Olen 19v poika ja otin eilen aurinkoa pihalla, käsi silmien päällä. Sittenkun otin käden pois niin toinen silmä tuntu jotenki painavalta ja en pysynyt näkemän hetkeen mitään kunnolla kun silmä ei tarkentanut :O Hetken pääsyä pahin häiriö lähti silmistä pois mut nyt en tahdo nähdä niin kirkkaasti ja selvästi. Näen kuitenkin lähes normaalisti mut pieni sellanen sumeisuus tai joku vaivaa :( Lisäks se silmä on alkanu vuotaa vettä aika-ajoin.
Voiks silmään tulla jotain jos käsi painaa sitä? :D
Näen sumeasti toisella silmällä!
Huolestunu97
1
154
Vastaukset
- Kumpilampi
Oliko kädessäsi jotain aurinkorasvaa, mikä ärsytti silmää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736