Heippa!
Oon tuleva kallion lukiolainen ja haluisin tietää että millanen paikka lukio on? Onko siellä ketään homoja jotka haluaisivat tehdä tuttavuutta ennen koulujen alkua niin ei olisi niin vaikea päästä kouluun sisälle? Kommentoikaas jonkinlaisia yhteystietoja, snap/kik/wap/ig
Kallion lukiosta?
14
980
Vastaukset
- freeballerboy
Eiks kallion lukio oo ilmaisutaito ja media painotteinen? Sillo luulis homoja olevan hieman keskimäärästä enemmän. Tarkotan et siel varmasti paremmat chänssit. Tietenkin kaikissa lukioissa on joitain mut tossa vaiheessa suurin osa on vielä kaapissa. Oo rohkee! Ja tsemppiä lukioon!
- Kettutyttö99
Moi! Tunnen sieltä monta sateenkaarinuorta! Laita mulle viestiä kikkiin k3ttuliini :) Voin sit kertoo sulle niistä. ja btw, siel on vähän jätkiä, joten ei siel oo paljoo homojakaa xd ja sulle ei tuu olee kallios mitää ongelmaa, ihana paikka. (ps VISKIVUORI RULES!)
- AIkune
TUON IKÄINEN EI VOI VIELÄ TIETÄÄ OMASTA SEKSUAALISUUDESTAAN TUON TAIVAALLISTA! OLET LAPSI!
- Levai
Ootko tossissaan? 15-16-vuotias ei tiedä mitään seksuaalisuudestaan? Suojaikäraja on ihan tarkoituksella 16 - joissakin maissa jopa matalampi. Silloin ihminen on keskimäärin sukupuolisesti kypsä. Itse asiassa Suomessa suuri osa jo 15-vuotiaista on sukupuolisuhteessa.
- 62ukko
Taisit olla pahasti kehityksestä jäljessä, etkä voi vieläkään hyväksyä sitä.
Normaalisti 12-13v tajuu sen viimeistään.
Olin 11-12v kun tajusin ja 13v kun hyväksyin sen, jo alle 10veenä rakastuin poikiin eka kerran 8v :) - boii
joo itekkin!
- Alien_ukloavaruudesta
Olin tyyliin 5 vuotias kun tajusin pitäväni pojista ja varmaan 11 vuotiaana kuulin ekan kerran että mies voi rakastaa toista miestä ja vasta tänä vuonna tulin ulos ufosta tai mitä yleensä kutsutaan kaapiksi
- Elämäänähnytt
Olen tavannut elämässäni satoja homoja, jotka ovat mielestään olleet heteroja, jopa avioliitossa naisen kanssa kolmekymppiseksi. Ja tänä pöivänä ovat 100 % homoja. Että repikää siitä. Lukiolainen ei tod voi tietää mikä on on ja miksi!
- heteropride
Kukaan hetero ei voi ikinä muuttua homoksi, se on biologinen fakta. Oikeaa heteroa oksettaa pelkkä ajatuskin homoudesta.
- ndeu
oikeaa heteroa oksettaa ajatus pedofiliasta, mutta heteropridella se saa millimunan pystyyn
- heteropride
onko pedofiili peepingtommi1 taas bannattu ja viety Niuvanniemen suljetulle osastolle?
heteropride kirjoitti:
onko pedofiili peepingtommi1 taas bannattu ja viety Niuvanniemen suljetulle osastolle?
Sinä siellä olet, itse olen ihan vaan omassa kodissa nauttimassa auringosta :D Onko kivaa olla suljetulla, kun lapsia raiskaat dildolla, kun ei itselläsi munaa edes ole? Vaihda jo nimeksesi pedopride, jotta totuus tulee esiin :D
- Hagaay
Luulis sieltä löytyvän!
- Anonyymi
Jossain lukiossa on kuulemma joku sateenkaari kerho
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850