Naiset, monenko miehen kanssa

MelliElli52

olette harrastaneet seksiä yhden vuorokauden aikana ? Kysymys ei ole tarkoitettu ammattilaisille.

18

1501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34v

      Kahden kanssa, en kuitenkaan yhtäaikaa, mutta samana iltana.

      • Palomestarit

        Niin varmaan, ensin paneskelit vieraan kanssa ja sitten yöllä vielä oman ukkosi kanssa. Häpeä.


      • 34v

        Mitä häppeemistä siinä on?
        Kumpikin sai mitä halusi.
        Ja minä myös.


    • salanaps

      Neljän.Olen 64-vuotias "tiukka "ja iloinen täti.
      Aamulla eka vakituinen vieras,tykkäämme aamuseksistä ja hänellä sujuvasti paikka reittini varrella.Ruokiksella nuori mies töistä ja pieni eväidenhakureissu autolla. Töiden jälkeen sattui samana päivänä hotellihomma kauempana asuvan vakituisen kanssa.Ja illanpäätteeksi harrastuksen jälkeen harrastettiin harrastuskaverin kanssa.
      Ukkoni ei halua enää seksiä.Harvoin tuollaisia päiviä,mutta joskus on ihanaa.Kaikki nauttivat ja minä varmaan eniten.Pitää nuorekkaana ja energisenä.
      Nuorena en mitenkään olisi uskaltanut.Nyt onneksi aika on toinen,ukkoni kanssa muuten mukava yhteiselo,hän sulkee silmänsä.Nämä salakaverini eivät tiedä toisistaan.Jokainen on ainutlaatuinen ja terve.

      • Haluaisitko vielä yhden panian voisin antaa sinulle. Olen 50 mies ja kova tekisi mieli


    • EiVapaa

      Minä olen kyllä ollut joskus kolmen kanssa, mutta säännöllistä tuo ei ole ollut.
      Joskus on kiva irrotella myös tuolla saralla. Suhtaudun seksiin vapaamielisesti, enkä tuomitse toisia, enkä itseäni. Teen sitä mikä tuntuu kivalta.

    • MutMä

      Voi... voi viiteenkymmeneen ikävuoteeni mahtuu kaksi avioliittoa ja paljon noita yhden illan juttuja, myös useamman kanssa. Neljän kanssa saman iltana, ei yhtäaikaa mutta kuitenkin saman illan aikana. Ei ollut paha.

    • lyydianna

      Minua pani eräänä Juhannuksena 7 miestä.

    • Veera22v

      Festareilla sattuu ja tapahtuu kun on kitattu valkkaria. Kerran olin oman poikakaverin kanssa kun telttaan tuli kaksi sen kaveria. Jotenkin siinä vaan kävi niin, että ne kaksi muutakin panivat minua poikakaverin katsellessa. Ei siis yhtä aikaa.

    • Kai-sai-tarpeekseen
    • NeljääSiisTädille

      Niin, olen kyllä 19v. mies, mutta ollut mukana naimassa sellaista siroa "viiskakkosta" kolmen kaverini kanssa. Ei ollut ammattilainen, vaikka taitava olikin. Alun perin iskimme ravintolasta sen naisen minun serkkuni 17 vuotislahjaksi:) Ja sillälailla, mutta sitten hotellihuoneessa homma lipsahti kimpaksi. Ja kaikilla herkuilla saimme.

    • kahden kanssa! luulen että se on aika yleistä

      • vm1948

        Mie kan oon ollu kahden kanssa saman iltan.


      • Yönäänet

        Yleistähän se että kahden kanssa. Teitä on paljon eikä lainkaan paha, olen ollut toisena miehenä oman miehen apuna, rouvat todella halukkaita saadessaan vierasta oman lisäksi, paljasta tietty. Kiihoittava sessio.


      • Kuumapäivä

        Yhmamista voisin auttaa...


    • vcghhj

      Keksikää raukat edes parempia juttuja. Menevät samalla valheella.

    • kolmee

      Minä ollen ollut kolmen kanssa, ensin aamuyöstä exän ja exän kaverin kanssa ja sitten saman päivän iltana vakipanon kanssa, ole mies 53 v. , tapahtui viikko sitten, vanhemmiten naiset ovat anteliaita :)

    • Saija33

      Kyllä minulle on riittänyt kaksi miestä yhdellä kertaa. Tämä siis jo ennen naimisiin menoa. Nyt voisi kyllä ajatella uusintaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      458
      2815
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1335
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1181
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1146
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      162
      1121
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1064
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      97
      963
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      882
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      39
      867
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      794
    Aihe