Kongolaisessa vartaassa

weak

Olen hintelä ja fyysisesti varsin heikko hongankolistaja. Tämän vuoksi päätin alkaa käydä kuntosalilla, ja hankin jäsenyyden läheisestä edullisesta paikasta.

Kävin joillakin ohjatuilla kerroilla, mutta ensimmäinen kerta omin päin salilla oli jotain aivan muuta. Menin illalla, ja paikalla oli minun lisäksi vain kaksi erittäin lihaksikasta ja isokokoista tummaihoista miestä. Hikoiltuani hetken pienien painojeni kanssa toinen lihaskimpuista kysyi, kiinnostaisiko minua "polttaa pienet", ja ymmärsin kyseessä olevan kannabiksen. Pidin pilvestä hyvinkin paljon, ja monesti lenkkeilin tai venyttelin pilvessä.

Polttelimme ringissä kolmestaan ilmastointikoneen äärellä. Arhur ja Fred, joiksi miehet esittäytyivät, olivat kertomansa mukaan Kongosta mutta pitempään Suomessa asuneita. Savua keuhkoissani pidätellessäni en voinut olla huomaamatta miesten tiukkojen trikoiden alta pullottavia valtavia kulleja, jotka tuntuivat kasvavan ja kovenevan katseeni vaikutuksesta. Etenkin Fredin pienten housujen sisällä näytti hetken päästä törröttävän valtavan paksu, pitkä ja kova hirviö.

Fredin jättikulli oli ojentautunut nyt suoraksi paksuksi parruksi hänen housujennsa sisällä. Miehen istuessa vastapäätä minua terska osoitti suoraan kohti kasvojani noin puolen metrin päässä minusta. Fred nousi sammuttamaan jointin ja heittämään natsan roskikseen, ja painoi kuuman kyrpänsä suoraan suutani vasten noustessaan. Hän otti valtavalla kourallaan kiinni takaraivostani ja hieroi kulliaan ja kiveksiään vasten kasvojani. Hervahdin veltoksi ja päästin avuttoman älähdyksen. Näin Arthurin tulevan lähemmäksi runkaten omaa kulliaan, joka sekin näytti ainakin oikean hauikseni paksuiselta ja lähes olkavarteni pituseltakin.

Fred tuijotti silmiini painaen samalla kullinsa voimalla vasten suutani niin että sen pää tunkeutui avautuvien leukojeni välistä hieman suunkin puolelle.

"Haluatko maistaa?" kysyi hän ja repäisi housunsa toisella kädellä kappaleiksi yltään. Oma pieni pilini oli pingottunut aivan uusiin ulottuvuuksiin, en koskaan ollut ennen ollut niin kiihottunut. Nyökkäilin ja yritin avata suutani sanoakseni "kyllä", mutta leukojeni avautuessa ja liikkuessa ylhäältä alas ja takaisin, työnsi Fred jo terskaansa syvemmälle suuhuni urahtaen. Hän painoi toisella kädellään takaraivoani kohti penistään ja toisella hän runkkasi kullinsa vartta. Terska ei meinannut mahtua sisääni vaikka venytin leukani niin auki kuin mahdollista.

Kun Arthur tarttui toisella kädellään alavatsaani ja nosti minua ylemmäs, Fredin terska tunkeutui viimein suuhuni aiheuttaen voimakkaan oksennusrefleksin tunkeutuessaan todella kovalla voimalla nieluani vasten. Olin kontallani painonnostopenkillä. Fred alkoi panna yhä kovemmin ja kovemmin kivikovalla ja tulikuumallaa, järkyttävän isokokoisella kullillaan suutani. Arthur hieroi hetken rasvattua keskisormeaan peräaukkooni, kunnes työnsi sen aavistuksen sisäänkin. Hän alkoi panna minua anaaliin keskisormellaan ja kiertyi samalla imemään kovana värisevää pippeliäni.

Arthur imi kovaa ja imaisi koko penikseni suuhunsa. Tunsin pientä kipua anuksessani kun hän survoi kaksi muuta sormeaan keskisormensa kanssa sisääni. Kehoni täysin valtaan ottava nautinto kävi kuitenkin kaiken ylitse. Tajusin kyllä, että Fred nussi yhä kiivaammin kurkkuani puhisten ja huutaen, mutta olin itse se, joka tuli ensimmäisenä. Arthur käytti kehoani itsensä suuhun nussimisen välikappaleena. Hän työnteli kättään yhä voimakkaammin syvälle minuun samalla imien viimeisenkin pisaran kullistani ruiskuavasta spermasta.

Samalla Fred köyri minua kuin helvetin kiimainen eläin. Hän piti toista kättään nyt kurkullani ja nussi hirvittävillä voimillaan. Ymmärsin, että voi olla parempi saada mies tulemaan mahdollisimman nopeasti, joten aloin hivellä suuhuni mahtumatonta osaa hänen kullistaan. Fred ähisi ja karjahteli, hänen liikkeensä muuttuivat yhä nykivimmiksi ja rajuimmaksi, kunnes yökätessäni kouristuksenomaisesti hän alkoi ruiskuttaa tulikuumaa spermaa nieluuni. Sain osan ensimmäisestä lastista väärään kurkkuun, ja kullikin tunkeutui paljon syvemmälle ja voimakkaammin kuin aiemmin, joten oksensin avuttomana hänen spermaa pumppaavaa kulliaan vasten. Fredin orgasmi saavutti huippunsa. Se oli vahvempi kuin minun oksennukseni, ja täytti suuni. Tahmeaa siemennestettä purkautui suuhuni räjähdysmäisesti. Ejakulaatio tuntui kestävän minuutteja. Fredin köyrähdellessä viimeisiään näin spermaisten silmäripsieni välistä Arthurin pitkän ja jykevän kullin paksumman mutta hieman lyhyemmän parrun vieressä.

Seuraavassa osassa päästään kongolaiseen vartaaseen, etenkin jos joku isokullinen kongolainen antaa inspiraatiota ;)

7

3908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi hyvä kirjoitus. Odotan innolla vartaaseen pääsyä.
      Vähän kuten minulla. Vanhempani halusivat varmistaa pääsyni matikka painoinotteiseen lukioon ja hankkivat yksitysopetusta matikkaan. Opettaja oli Afrikasta lähtöisin oleva musta teekkari. Opetus tapahtui englanniksi joten vanhempani olivat siitäkin innoissaan.

    • kannabis on jee seksiin!! En ole musta mut iso ja nörtti pieni kundi ja varrastan

    • Sain kevääksi nostettua numeroita ihan kiitettävästi. Teekkarin antama opetus ei ollut mennyt hukkaan edes kouluaineissa. Olin tosin kertonut hänelle pelin säännöt. Jos minulla ei nouse numerot ei nouse hänenkään aisa minun sisälle.

    • Anonyymi

      Tunnen pari pössyttelevää afroa. Itse en kannabista harrasta. Aina kun niillä on juhlat ne pyytää mut sinne. Mä juon teetä. Ne pössyttää ja panee mua vuorotellen. Viime aikoina niillä on ruvennut olemaan kavereita kanssa. Sen sain sanottua et ihan kiva mutta vain mustia. Ei se väri vaan silloin niihin en törmää kotona.

      • Anteeksi onko tämä joku totuuskomissio?


    • Anonyymi

      Olisi kyllä kiva kokea kunnon iso ja musta kalu. Mitä tekisi ja tuntisi. Olisi kunnon pantavana ja antautuisi

    • Anonyymi

      Olisko hämeessä jotain vastaavaa?

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe