Lahdessa runkkupaikkoja?

Lahtirunk

Onko Lahdessa runkkupaikkoja? Levähdysalueita missä käytte runkkailemassa? Olisi kiva päästä kokeilemaan toisen miehen kalua kädessä.

34

2702

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ltimies

      renkomäen levähdysalueet. siellä runkkaillut monesti ohikulkijoiden kanssa

      • Jakke46

        Huomen ajelen ohi 7 aikoissa aamulla Heinolaan päin. Täytyy pysähtyä.


    • Radiomastojen mäellä saattaisi saada seuraa. Olin siellä kiviaidan takana,rinteen puolella runkkaamassa liivit päällä. Paikalle tuli kaveri kyrpä kourassaan ja halusi runkata liivien alta esiin työntyvän kaluni,hyvää teki

      • Anonyymi

        ihanaa


    • lahtirunk

      onko vanha ravirata niitä jossa saa

      • dsaaaaaaaaaa

        Hevoselta ainaki.


      • Anonyymi

        täytyy minunkin käydä katsomassa


    • Top42

      Moottoritien levikkeillä renkomäen kohdalla toimintaa ainakin aaumuisin kun työmatkalaiset pysähtyy runkuille ja rekkamiehet heräilee.

    • Käynyt

      Aiemmin levikkeet Lahdesta hieman Heinolaan päin, vilkasta oli. Onko levikkeet mahdollisesti poistettu ?

      • Bibtm46

        Hiljaista on heinola-lahti välillä. Itse pysähdyn satunnaisesti renkomäen abc aseman läheisille levikkeille moottoritiellä. Toisinaan siellä on joku muukin jonka kanssa helpottaa oloa.


    • Innokas44v

      Olisko porukkaa iltapäivällä radiomäellä muurin takana valmiina ottamaan suihin .voin kanssa imee

    • MItes huomenna 28 päivä Lahti hyvinkää välillä?? Olisiko mahdollisuus saada helpotusta??

    • transualahdesta

      Käykö siellä radiomäellä transuja,antavatko panna myös vai vain imuhoitoja?

    • lahtiturist

      Voisko joku valaista missäkohtaa se muuri on,loppukuusta tulossa lahteen ja kiinnostaisi käydä katsomassa lahden tarjontaa,en siis ole paikkakuntalainen...matkakeskuksesta näytti olevan lyhyt kävelymatka kun katsoin kartta.com palvelusta...onko toiminta tarkemmin missäpäin mäkeä ???

      • ylös radiomastojen mäelle,parkkipaikalta alaspäin hautausmaan muurin taakse rinteen puolelle.


    • Työmatkahelpotus

      Oisko huomenna aamulla runkkuseuraa työmatkalaiselle klo 8 työmatkalaiselle.

      • Työmatkahelpotus

        Renkomäen p-paikalla aion pysähtyä. Suuntana helsinki


    • Kiimarekkau

      Hollolassa rekkamies kukonkujan lähellä

    • Ukkmiehet

      Olisko mihin aikaan parasta Renkomäen levikkeillä?
      Olen 60? ukm ja tekisi taas pitkästä aikaa mieli runkkailla kaverin kaa toinen toisiamme?
      Laita viesti txt 046 6326775 vastaan sulle varmasti!

      • sitsemänjakahdeksan

        Arki aamuisin ja aamupäivällä


    • ohimatkalla

      Huomenaamulla noin klo 8 tuuliharjan p-paikalla

    • runkkukko

      Tuuliharjassa hyvä paikka vastapäätä huoltsikkaa, pääsee molemmista suunnista levarille.

      • Rahtihemmo

        Hyvä paikka. Suojaisat pusikot. Muutaman kerran paikalla runkannut.


      • vänkäribi

        Rahtihemmo, onko sulla iso kyrpä, olen kovassa kiimassa, olis mukava jos vastaisit, mulla on jo seisonut pari tuntia, ei ole kovin iso tää.


      • Rahtihemmo

        Sellanen 15cm paksuhko tuppikulli. Iso terska.


      • Mitentoimia

        Mitens tuolla tulisi toimia että tulee ymmärretyksi mutta ei saa mustaa silmää?
        Muutaman kerran olen noilla levähdysalueilla käynyt ja on siellä muitakin pyörinyt mutta kaikki istuvat autoissaan tai polttavat tupakkia. Eihän sitä nyt uskalla suoraankaan mennä kysymään.


      • Iveco29
        Rahtihemmo kirjoitti:

        Hyvä paikka. Suojaisat pusikot. Muutaman kerran paikalla runkannut.

        Voisin huomenna aamuyöllä pitää pienen tauon tuossa kyseisessä paikassa klo kolmen jälkeen.


      • Yökeikka
        Iveco29 kirjoitti:

        Voisin huomenna aamuyöllä pitää pienen tauon tuossa kyseisessä paikassa klo kolmen jälkeen.

        Jos olen yöllä keikalla, tulen.


    • runkkukko

      Tänään Tuuliharjassa ukkomiehiä?

    • tänään24.08

      Tuuliharjan p-paikalla oli tänään komea mies mustalla autolla. Harmi että oli kiire. Olis ollu mukava riisua sun colitshousut.

    • pusikko

      Tulkaa radiomäelle torstaina, klo 10.00, parkkipaikan viereiseen pusikon luokse, hautausmaanpuolelle, saatte imeä ja nautiskella, voin toki itekin ottaa suihin ja katsoa, kun sperma lentää.

    • jep122

      Tänään illalla mitään ?

    • Anonyymi

      Onjoo halukkaita?

    • Anonyymi

      Huhuuu lahti!!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe