Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viesti vanhemmille

Terv.Mirka

Miettikää nyt kaksi kertaa ainakin, ennenkuin päästätte lapsenne rippikouluun.

Haluatteko oikeasti lapsestanne uskovaisen? Ihmisen joka uskoo oikeasti olemattomiin mielikuvitus olioihin? Sairaus jossa sama diaknoosi on Psykoosi.

Jos ette itse uskistuneet riparilla, hyvä niin. Lapseltanne tämä ei välttämättä onnistu.
Älkää ottako riskiä ja päästäkö lastanne ripariin.
Älkää houkutelko häntä lahjoilla ja rahalla.

Kirkko haluaa lapsenne uskistuvan. Kirkko elää lastenne rahoilla, joita se lypsää heiltä tulevaisuudessa.

Antakaa lapsellenne mahdollisuus valita itse uskonnollinen suuntauksensa, silloin kun hän siihen itse kykenee ja ymmärtää asian.

34

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yubybybyy80

      VALITETTAVASTI, valtion kirkon saatanallisuus on jo kouluissa aivopesy USKONVAPAUDEN monilta pois rikollisesti valehtelemalla.
      uskonto tunnit kouluista tulisi poistaa kokonaan ja ylemmillä asteilla antaa vapaa-ehtoisina rehellistä histriallista tietoa asiasta kiinnostuneille. Ja niitäkään tunteja en suosittele jonku aivpestyn aivopesu ammattilais papin tunteina pidettäviksi.
      joten
      toivotaan, että edes lasten ja nuorten vanhemmat suojelisivat jälkeläisiään rikollisuudelta; jälkeläistensä mielen terveydenkin tähden...

    • Ullis38

      Ollaan ukon kaa sovittu aikaa sitten, ettei meidän lapset mene ripariin.

      • njnnhbgcrt

        Toivottavasti teitä ihmisyyttä rakastavia löytyy lisää...


      • TÄÄ ON NUORTEN PALSTA VITUN KUSIPÄÄ VANHEMMAT OOTTE SURKEITA VANHEMPIA :DDD OOTTEE NIITÄ KUKKAHATTUTÄTEJÄ JOTKA KIRJOITTAA VAUVA.FI SIVUILLE SIITÄ KUN NUORI POLTTAA RÖÖKIÄ. VITUN TYHMÄT VANHEMMAT :DD (OMANI VANHEMMAT ON HUORIA)


      • mkmnybyt

        Nosta housuja, pyyhi nenäsi ja ihmisty!
        Muuten sinusta tulee vanhempiesi kaltainen, ellet jo ole...


      • T.Mirka
        KivaaKiusata kirjoitti:

        TÄÄ ON NUORTEN PALSTA VITUN KUSIPÄÄ VANHEMMAT OOTTE SURKEITA VANHEMPIA :DDD OOTTEE NIITÄ KUKKAHATTUTÄTEJÄ JOTKA KIRJOITTAA VAUVA.FI SIVUILLE SIITÄ KUN NUORI POLTTAA RÖÖKIÄ. VITUN TYHMÄT VANHEMMAT :DD (OMANI VANHEMMAT ON HUORIA)

        ""TÄÄ ON NUORTEN PALSTA VITUN KUSIPÄÄ ""
        - Ei ole, vitun tyhmä kakara.


      • makakahaka

        kyl täö on.


    • T.O.T.U.U.S

      Kirkko tekee mitä vain saadakseen, lapsenne uskoon.

      • usko_on_miehen_nimi

        Niin tekee vaikka se Jeesus kielsi uskomasta!


    • Sini.äiskä

      Mirkan viesti mietityttää. En ole koskaan edes ajatellut koko ripari asiaa.

      • hyhtvfrr5

        Puhdasta ihmisyyttä Mirka puolustaa asiallisesti...


    • Mirka.Fanittaja

      Mirkan pitäisi istua eduskunnassa ja mieluiten sellaisella pallilla josta voi ihan oikeasti suojella lapsia.

      • kdkekjwk

        Totta!
        Ja silloin voisivat mahdollisesti hiukan järkeä omaavat papitkin ottaa opikseen ihmisyyden merkityksen!

        Jo se, että uskoo,
        on samaa
        kuin tunnustustas saatanan jumalakseen... paksun kirjan tekstien lukemattomuudestakin!!
        Käskevät ammatissaan uskomaan
        vaikka
        se on kielletty!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Lapsien kouluttamiseen ei papistoa tai sen sellaisten kouluttamia sais edes päästää!
        Joten
        Mirkan kaltaisia ihmisistä on huutava pula!


    • Stop.huijaukselle

      Oletteko koskaan miettineet, että kenellä on vahva motiivi lasten huijaamiselle?

      Valta ja raha on kirkon motiivi. Ilman uskovaisten rahoja, kirkko kaatuisi.

      Älkää hyvät ihmiset antako kirkon huijata teitä. Eroamalla kirkosta, ilmaisette tyytymättömyyden huijaukselle.

    • Zicciopido

      Ei kait nyt kukaan tervejärkinen vanhempi päästä lapsiaan rippikouluun. Pitää olla todella tyhmä jos päästää.

      • nhbgvrcfrc7

        Valitettavasti sellaisia vanhempia on joka käskee menemään! ....pahempiakin...


    • Todella järkevää välittää kaikille suomen aikuisille viesti nuortenpalstan kautta...

    • Jalaa

      Veikkaan, että kovinkaan moni nuori tai aikuinen ei ota tätä palstaa kovinkaan vakavasti. Syy on helppo. Sisältö on täyttä paskaa. Mikäs tähän on sit syynä? Muutama multinickki idiootti jauhamassa vuodesta toiseen samaa mantraa. Ei kuulosta kovin uskottavalta, enemmänkin säälittävältä. Jos haluaa, että lukija ottaa viestin sisällön vakavasti, pitää sisällössä olla jotain muutakin, kuin pelkkää copy-pastea, tai viesti toisensa perään saman asian hokemista. Itselle tulee ainakin sellaisesta fiilis, että what ever, ei kiinnosta lukea enempää.

      • njnhbtvr7

        ##
        Muutama multinickki idiootti jauhamassa vuodesta toiseen samaa mantraa.
        ##
        Miten niin muutama!!! Satoja miljoonia ja satoja vuosia on saatanaa palveleva rikollisuus jauhanut satujaan väärennetyn raamatun tuolle väärää todistusta jakavan papiston toimiessa ammattilais aivopesijöinä!
        Tutkikaa faktat ja yrittäkää ihmistyä ja järkiintyä jos teistä saatanallisuuden virreille niityillä nääkivistä lampaista on edes siihen!

        Tosin, on lampaiden pilkkaamista verrata lampaitakaan niin järjettömiksi, että nekään antaisivat uskontunnustuksen kaltaisikseen itsensä aivopestä!

        Rikolliset kristityt eivät osaa omaa rikollisuuden historiaansa edes sen vertaa, että järjettömiksi aivopestyinä tuntisivat todellisen herransa vaikka tiedot ovat tietokoneita käyttävien löydettettävissä mutta saatanaa Jumalaksi osaatte uskoa ja oikein papiston voimalla syyttää Jumalaa ja IHMISIÄ teidän, ihmisyydestänne luopuneiden rikoksista! Siihen teidät on aivopesty, papistoa myöten! Papistolle ei ole Jumala ja Jeesus virkoja jakanut joten arvatkaapa kuka ne paimentenne virat jakaa!!!!
        Tarviiko "Jalaa" näyttöä vai kelpaako selvä tieto?
        --
        Kristilliset = Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.
        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        --
        Amerikkassa 1850 luvulla perustettu "Filadelfia" seurakunta ei ole JEESUKSEN JA HÄNEN OPETUSLAPSIEN perustama vaan se on paikallisten uskonnollisten verovapaan rikollisuuden raha-sampopsi perustettu!
        --
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia järjettömiä...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        TÄSTÄKIN SELVIÄÄ, SELVYYDELLÄ ETTÄ saatana PALVELETTE...
        "2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa mm tämän saatanaa palvelleen herra epäjumalanne kera...
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        JOKA EI USKONVAPAUTTA RIKOLLISILLEEN ANNA!
        MUTTA ANTAAPA saatanallisuuden KÄSKYN...
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        JOTA USKOTTE JA SEURAUKSET TULEE ESIIN TEISTÄ...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
        JA KAIKESTA TUOSTA, pappinnekin SYYTTÄVÄT JUMALAA JA IHMISIÄ JA VALEHTELEVAT ETTÄ TE ihmisyydestä luopuneet OLISITTEN RIKOKSIINNE SYYTTÖMIÄ!!!
        Mutta, ettehän te järjettöminä määkijöinä edes ymmärrä.
        Rikollisuudella on omat saatanallisuuden jumalansa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.


    • cfmfkfrkerk

      Jalaa:lle
      "Muutama multinickki idiootti"

      ERO, sinun ja minun idioottimaisuuksissa on se, että sitä olet sellainen kaltaistesi kanssa!!
      TARKISTA ITSE MILLAISIA OLETTE...

      Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa (Lue: aivopesee) kaltaisekseen.
      uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      JA TUOLLAISISTA YLLÄ OLEVIEN KALTAISISTA KOULUTETAAN LAMMASLAUMAA HELEVETTIIN TALUTTAVIA RIKOLLISIA (syntinen=rikollinen)

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
      HUOM!!!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      ----------

      JOTEN ILMAN NÄYTTÖÄ, YRITÄT TODISTAA MINUA KALTAISEKSENNE!

      MINULLA ON NÄYTTÖÄ JOKA ON TEIDÄN ITSENNE TODISTAMAA TOTUUTTA MUTTA SITÄ ETTÄ YMMÄRRÄ!!! SIIS TODISTAT OMAA JÄRJETTÖMYYTTÄS, ja sitä mainitsemaasi "IDIOOTTIMAISUUTASI."

      Joten olet saman kaltainen SYYTTÖMIEN SYYTTÄJÄ kuin opettajanne jotka SYYTTÄVÄT JUMALAA JA IHMISIÄ
      teidän, JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ luopuneiden rikollisten/syntisten RIKOKSISTA JUMALAA JA IHMISIÄ!!

      IHMISTY ensin ja yritä sitten järkiintyä!!!

      • Jalaa

        Et sit näköjään pystynyt parempaan, kuin samaan trollaukseen. Oikeesti lopeta jo, mun silmissä olet ihan helvetin säälittävä. Jos haet tuolla huomiota, niin teet sen väärällä tavalla. Huomiota kyllä saat, mutta vääränlaista huomiota. Sinusta voi lyhyesti todeta, olet idiootti.


      • ujuhyhyhy0
        Jalaa kirjoitti:

        Et sit näköjään pystynyt parempaan, kuin samaan trollaukseen. Oikeesti lopeta jo, mun silmissä olet ihan helvetin säälittävä. Jos haet tuolla huomiota, niin teet sen väärällä tavalla. Huomiota kyllä saat, mutta vääränlaista huomiota. Sinusta voi lyhyesti todeta, olet idiootti.

        uskovaisen uskot kaltaiseksesi!
        olen lauttanut esiin faktaa, jotka todistaa millainen ääliö olet uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopestynä idioottina kuten itse asian ilmaiset.
        Ja mitä tulee trollaukseen, niin kristittyjen rikollisuus on trolla sontaluukku sopaskaansa noin 2000 vuotta ja tappanut, tapattanut, raiskannut jne lahkojensa uskovaisiakin joten saatanaa palvelevana edustat lahkoasi ettet joutuisi saatanallisuuden roviolle!

        Kertaa tuo uskontunnustuksesi ja yritä edes hetkeksi järkiintyä sen verran jotta ymmärtäisit millainen todellisuudessa olet.


      • Jalaa

        Arvasin, et sama laulu jatkuu. Voi helvetti sentään. Meni muuten arviosi "pikkuisen" pieleen en ole uskovainen, enkä ole minkään seurakunnan jäsen. Mä pidän sua ääliönä ja ihan vitun yksinkertaisena ihmisenä. Päätöksen voi tehdä helposti, kun lukee näitä sun copy-paste juttuja.


      • jujuhuuygtf
        Jalaa kirjoitti:

        Arvasin, et sama laulu jatkuu. Voi helvetti sentään. Meni muuten arviosi "pikkuisen" pieleen en ole uskovainen, enkä ole minkään seurakunnan jäsen. Mä pidän sua ääliönä ja ihan vitun yksinkertaisena ihmisenä. Päätöksen voi tehdä helposti, kun lukee näitä sun copy-paste juttuja.

        Olit tai et jäsen niin uskot ihmistä kaltaiseksesi "olet idiootti" ;ksi....
        Ja jos et faktoja pysy vääriksi osittamaan niin olkoompa ne rikollisen kristinuskon faktat copy-paste sellaisia tai ei niin voin kertoa sinulle että rikollisuuden historia osoittaa mitä he ovat, Paavalin päivistä nykyaikaan.
        Joten ottaessasi keskusteluun henkilökohtaisen kannan kun faktaa et voi muuksi muuttaa, niin olet osoittanut olevas saatanalliden saastuttama.
        Ja se, millaisen vitun ääliö olet ei ole minun huoli sillä purat vain vitutustasi siitä, että tiedät olevasi tavalla tai toisella aivopesty ja idioottimaisuudes oletkin jo itse todistanut.


    • Pepe.Oulu

      Hyvä aihe. Meidän lapsemme eivät mene ripariin ja siitä minä pidän huolen.

    • itse kävin riparin (joka muuten oli jo kokemuksena todella huono) ja noin vuosi sen jälkeen erosin kirkosta. leirille tuli lähinnä alunperin mentyä sen takia että muutkin kaverit meni. tuntuu että lähinnä nykyään ripari käydään pelkästään siitä syystä että pidetään isot juhlat ja niistä saa rahaa lahjoiksi tai sitten vaan halutaan päästä kirkossa naimisiin.

    • KetäOnJeebus

      Itse kutsuin sitä rahakouluksi koska isovanhempien rahoja tulin sieltä hakemaan enkä ripille menoa. Kävin rippikoulu 2015 ja me huudeltiin Allahu ackbaria ja kyseenalisettiin kristinuskoa, mutta sitten lopussa sanottiin jotain Jeesuksesta että päästäis läpi.

    • gfkjrkjeke

      Jos se rippikoulu koulutuksena olisi sivistystä,
      niin
      miksi raamatun Jumalan ja Jeesuksen Nimeen tehdään paavalilais-luterilaisuuden oppien mukaisia rikoksia?

      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
      "Kiva kun olit tarkkana
      teuta 13.11.2010 14:18
      Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
      Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      käskyn seurauksista...
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

      Mielestäni on järkyttävän sairasta, että ihmisiksi; järjettömistä lasten vanhemmista syntyneistä lapsista pitää aivopestä uskontunnustuksen kaltaisia Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä ja ymmärtämisestään luopuneita ääliöitä!!!
      JA
      Tuollaisista koulutetaan aivopesu ammattilaisia pitämään perisyntiä/rikollisuutta yllä!
      On todella ihmeellistä, että omia lapsiaan rakastavat lasten vanhemmat eivät luovu uskonnollisestsa lapsikaste, lapsien koulutuksista (aivopesusta) jne kun kyllähän jokaiselle pitäs olla itsestään selvää, että omia, lahkonsa uskovaisia, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden herra ei voi olla Jumala ja Jeesuskaan jotka Laissaan on tappamiset kieltänyt!
      mutta
      samaan hengen vetoon aivopesty uskoo todelliseen herra jumalaansa joka JAKOMIELISESTI opettaa "älä tapa" käskyäkin MUTTA samalla tapattaa, KUTEN HISTORIALLISET FAKTAT TODISTAA
      JA
      KUTEN EDELLEEN KRISTITYT MAAILMALLA TOIMII MM LÄHETYSTYÖ RIKOLLISUUDENSA KERA EDELLEEN NOITAROVIOITA POLTELLEN!!!

      Kyllä saatanallisuuden järjettömyys on sanomattoman sairasta, osoittaahan sitä suomessakin edelleen lastenkin aivopesemiset lapsiakin edelleen raiskaavien rikollisuuksien seurakunnissa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
      "Kiva kun olit tarkkana
      teuta 13.11.2010 14:18
      Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
      Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
      "Jeesus on tie
      1.7.2011 20:09
      Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
      Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
      Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
      Jumalalta!"

      OLISKO JEESUS SYYLLINEN?
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
      "teuta
      21.6.2011 18:31
      KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
      KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
      AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
      SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
      HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
      JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

      Ja rikollisuus saa mainostaa itseään suojeltujen rikollisten määrillä lapsia uhraavana rikollisuutena, näin sitä perustuslain noudattamista kierretään:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
      "teuta
      22.4.2011 22:35
      Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
      sitten salassa n.7-13,
      VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
      En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

      jne

      ONKO OIKEIN, ETTÄ RIKOLLISUUS SAA SUOJATA OMAVANHURSKAUS OPELLEILLAAN (RIPPI) RIKOLLISIAAN JOTKA TULEE LAIN MUKAAN ILMOITTAA POLIISILLE???
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
      Suomen Laki:
      11 § (24.7.1998/563)
      Rikoksentekijän suojeleminen
      Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

      Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta."

      OLIS PAPPIENKIN OTETTAVA KANTAA TÄHÄN!

      • kmujnuynbyb

        Toisaalta, on selvää, että
        SEURAKUNNILLA PITÄS OLLA SEN VERRAN AIVOPESTYINÄKIN JÄRKEÄ, ETTÄ SUOJELISIVAT OMIA LAPSIAAN
        JA
        REHELLISESTI JA AVOIMESTA ASETTAISIVAT VALTION VIRKAAN HOITAVAT PAPPINSA VASTAAMAAN LAPSIINKIN KOHDISTUNEISTA LAITTOMUUKSISTA!

        -lapsellakin on Lailla suojattu oikeus uskonvapautteen tai valita IHMISYYS aikuisena eikä tulla lapsia rikollisesti kohtelevien ja aivopesevien uhreiksi.

        JOS FAKTOJA KATSOTAAN AINA RIKOLLISUUDEN EDUKSI,
        NIIN
        KOSKAAN EMME SAA SUKUPOLVEA JOKA OLISI TERVEJÄRKISTÄ.

        Joten lasten vanhempien tulisi ottaa HUOMATTAVASTI ENEMMÄN VASTUUTA LASTENSA MIELENTERVEYDESTÄ ja luopua saatanallisuuden pyhäkoulu ja muistakin rikollisuuden aivopesu koulutuksista KUN SUOMEN VALTIO, KIRKKOINEEN, EI VAIKUTA OTTAVAN ASIAA VAKAVASTI!


    • Z.Land

      Jumalausko ei kuulu sivistykseen.

      • ujytvrvrv

        aivopestyjen mielestä kuuluu


    • juhbtgvf

      vanhemmat, jotka tavalla tai toisella pakottaa, houkuttelee, lahjoo jne järkeläisiään rikollisuuden koulutettaviksi, ovat perkeleen perisyntisiä.

    • Joren.Häissä

      Venäjän Putin tuli uskoon silloin kun sai valtaa. Jälki on myös sen mukaista.

      • mjnhbgvcr

        Valitettavasti olet oikeassa!!
        Ja
        Suomen valtion kirkko
        ei ole
        suomalaisten kirkko!

        Ei suomalaiset tarvitse rikollisuutta kouluttamaan/aivopesemään jopa lapsia ja nuoria ihmisyydestään luopuneiksi järjettömiksi rikollisiksi, kuten uskontunnustuksesta selvästi ilmenee
        ja
        sen mukaista on surullisen kuuluisan valtion kirkon historia, siis täysin verrattavissa "Joren.Häissä" nimimerkin järkevään huomioon....

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalan antaman käskyn seurauksia...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Toivottavasti nykyinen nuoriso viisastuu korjaan tilanteen asettamalla uudet ja järkevät suomen valtion ja eduskunnan virkoihin. Nythän moniin valtion virkoihin vaatimuksena on rikollisuuden, anteeksi; uskontunnustuksen kaltaisuus ja kirkon jäsenyys moniin muihinkin kuin papin virkoihin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe