Tulisiko yllätyksenä

kysymys-

Jos saisitte tietää kaivattunne olevan rikkaasta perheestä/suvusta?

12

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoisin sen vasta viimeisenä ettei kyseinen asia ilmenis ensimmäisenä. Kun kuulee kehujakin että se on rikas! Ei tuo varmuutta.Eikä vieläkään kaverin isukki tehnyt taloa minulle että voin vuokralla maksaa takaisin tai olla vuokralla ja maksaa sitten kun saadaan itse rahaa😍 kuin paljon haluaa siitä kuvitteellisesta talosta kerralla.

    • epätietoinennainen

      Se on ihan yhdetekevää kun sitä tulee olemaan itselläkin riittävästi.

    • nuorinainen-

      Ei varsinaisesti. Itsekin keskivertoa varakkaammsta perheestä, tosin sillä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä itseni kanssa. En ole ylpeä tekijöistä joihin en ole osallisuudellani vaikuttanut. Olen enemmänkin kiitollinen siitä henkisestä pääomasta mikä on osaksi tullut "perintönä" geenien kautta ja osaksi ympäristön ja kasvatuksen tuloksena.

    • taloudessa

      Mulle olisi aivan sama onko hän rikas tai köyhä .Rakastan häntä kuitenkin...luonne on tärkeä...😊kuhan pärjäisi joka päivä .

    • VastaaAlkuperäiseen

      Trolliko tässä etsii itselleen rikasta kumppania? Täytyy nyt valitettavasti tiputtaa sinut maanpinnalle. Miljonäärit on golfkentillä tähän aikaan päivästä. Eikä ne muutenkaan käy tälläisellä hikisellä duunarien palstalla jossa joku aina välillä kilahtaa ja laittaa capslockin päälle alkaen suoltamaan aloituksia sarjatuotantona.

      Minun kaivattuni voi olla rauhassa kun ihastuin häneen tietämättä omaisuuden suuruudesta tai pienuudesta. Ihastuin häneen miehenä en hänen kukkaroonsa.

      • sivusta

        Sinulla taitaa olla ongelma luetunymmärtämisessä tai ihan vain ymmärtämisessä..


    • MuttaAkuAnkkaSeVastaOlis

      No jos se olisi Roope Ankka niin leijuisin Iineksenä pilvessä:D

    • EipäSiinäMitään

      Itse olen rikkaasta suvusta jolta on toiselta puoliskolta luvassa mittava perintö. Mm. Kaupunki asunto, merenranta talo, huvipurjevene, kaksi autoa, omaisuutta tileillä ja sijoituksina. En ole perimisjärjestykses ensimmäisenä koska olen kolmatta sukupolvea mutta vaikka olisin kieltäytyisin perinnöstä, koska se tulee ikäviltä "rahaa, rahaa" ihmisiltä joilla ei ole sydäntä. Kannan toista sukunimeä. Olen kantanut synt. Asti. Tämän suvun sukunimi on suojattu ja harvinainen. Kaikki sukulaisiania jotka nimellä löytyy. Sitä "hienoa" sukua. Raha on paskaa ja tekee ihmisistä paskamaisia k.päitä. Saattaisi enemmän olla este. Julkisuus jopa pakkien paikka. En hingu valokeilaan

    • TaivasVarjelkootMinua

      Ei se raha tee kenestäkään huonompaa eikä parempaa. Ihan niin kuin mikä tahansa muu resurssi, sitä voi käyttää oikein tai väärin, hyvään tai pahaan. Thats it!

    • satua_vaan

      tuli mieleen eräs Gahlil Gibranin kertomus rikkaan miehen onnettomasta vaimosta, joka tapasi köyhän sikopaimenen, rakastui tähän ja muutti tämän luo asumaan voidakseen olla ja elää onnellisena

    • Mitä tuolla olisi merkitystä? Ei toisen ihmisen rikkaudet kuulu toisille. Jos toista rakastaa antaa toisen pitää omat rahansa ja rikkautensa sekä nauttii toisen seurasta. Sitä varten on olemassa avioehto mikä pitäisi aina allekirjoittaa ennen avioliittoa tai avoliittoa (kun pitkä avoliitto nykyään rinnastetaan avioliittoon).

    • Hannuifu

      Jos aivopesu ryöstäjä nii linnaa semmoset, mitä laki eli satukirja sanoo? Ainii ei hallitsiat joudu vastuusee. Joutuuko vilppirahastajat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe