Hei! Onko joku ollut lähiaikoina Egremni Beach :llä Lefkadassa. Kuulemma upoea ranta, mutta tietä pitkin ei pääse, kun on ollut maanjäristys.
Suositelkaa rauhallista ja kaunista rantaa. Hirveesti ei kiinnosta nuo rannat, joissa saa maata vieraan ihmisen varpaat suussa..
Onko kokemusta lautalla kefaloniaan? Onko kannattavaa, onko siellä enemmän shoppailtavaa lähistöllä minne lautta saapuu. Miten lautat kulkevat? Pääseekö aikasin aamusta ja paluu vasta illalla, että aikaa olisi olla siellä koko päivä?
Lefkada Egremni Beach tie? Lautalla Kefalonia?
pianmennään
2
117
Vastaukset
- lefkaksenparhaat
Egreminille edellee vaikea päästä, maanvyörymä oli niin suuri sen maanjäristyksen yhteydessä. Suosittelen esimerkiksi Kathismaa tai Porto Katsikia, jos kaipaat uskomattomia maisemia. Jos sitten ettit rauhallisempaa meininkiä ja pyyheelle tilaa, voisit matkata vaikkapa Gialokselle tai Agios Nikitasille, jotka ovat paikallisten suosiossa. Lisää Lefkaksen rannoista voit lukaista täältä: http://kreikkaan.net/matkakohteet/lefkas/lefkas-rannat
- ithakaan
Dioni Travelin sivulta löytyy ferryaikatauluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838