Oon 10v tyttö ja haluaisin hankkia jotain omalla rahallani. Ainoa ongelma on että mitä ostan tai mihin voisin säästää? Oon säästäny jo yli 90 euroo mutta en vieläkään tiedä :/ Haluisin jotain josta oikeasti hyötyis jotain. Vastatkaa jos on ideoita! :)
Mihin voisin säästää?
4
170
Vastaukset
- säästäminen
Voisit säästää uuteen maastopyörään tai puhelimeen, tietokoneeseen kannettavaan tai tablettiin.
- SäästäväisyysOnHyve
Polkupyörä tms edellämainittu on kyllä hyvä säästämisen kohde.
Polkupyörällä ainakin kesäaikaan pääsee paremmin liikkumaan itsenäisestikin, niin sun ei tarvitse välttämättä joka menemiseen pyytää vanhemmilta kyytiä.
Mutta ihan mikä sinusta itsestä tuntuu sellaiselta, mikä olisi kiva ja hyvä saada omaksi.
Sinulla on kyllä fiksu asenne, haluat säästää ja vielä johonkin sellaiseen, mikä hyödyttäisi sinua mahdollisimman paljon. - Mennäänk
5v täällä.Osta osakkeita noilla säästöilläsi 0,20 sentin kappalehintaan.
Ota äiskä tai iskä mukaan pörssiin,saatat 18v saada autokortin ja auton. - Roope_Ankkalinnalainen
säästä vaan sukanvarteen niin potti kasvaa koko ajan. Tiedä vaikka sitten 16-vuotiaana kun lähdet opiskelemään niin sinulla voi olla kunnon potti kasassa vaikka oman asunnon ennakkovuokriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933