Kyllähän se M mulle selvästi jotaki yritti kertoa

harmijuttu

mutta eipä saanut ajoissa sanottua mitään suoraan :(

30

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikakultaamuistot

      Jos hän ei saa sanaa suustaan, niin ihan turha jossitella enää täällä. Mennyttä mikä mennyttä.

    • yrittikalastella

      Joo..ei täällä kannata jossitella ja miettiä/muistella mitään menneitä. Menneet ovat
      menneitä eikä niitä takaisin saa vaikka haluis. Vähän sama tilanne oli kerran yhden
      P:n kanssa..mutta ei siitäkään sitten mitään erityistä, jotain sekin yritti ja sitten
      vielä oli se olikohan se H? en mene nyt nyt vannomaan..vähän samanlaisia juttuja
      niillä oli:(

    • Etosannutäläitke

      Jos et itse saa mitään aikaiseksi tai sanotuksi niin turha valittaa olipa kyseessä H, P, M tai J.

      Sen toisen olipa mies tai nainen voi olla vaikea saada sanotuksi asioita jos toinen ei anna tilaisuutta tai ei osoita riittävästi kiinnostusta.

      Sitten on vain liian myöhäistä.

      Nykyään sitä paitsi on keksitty netit ja muut josta saat yhteyden jos on niin kova hätä jonkun perään.

      Ylpeys varsinkin naisten on se helmasynti minkä takia mies ei viitsi tai uskalla tehdä aloitetta.

    • olisin_vain_sanonut

      rakas rakas rakas rakas rakas jne.

    • Taastarveilkeillävai

      No jos tollanen koko ajan oot ollu niin ei ihme että jäi yritykseksi vain, kyllä se aika paljon merkkaa millanen se on jolle jotakin yrittää sanoo ja kertoo ja tommonen ilkeys on loistanut koko ajan ja väheksyminen niin hänelle osamttoo vaan.

    • Aikomukseksijää

      Mikäli vastaanotto on aina tuota luokkaa. Eikö aloittaja ymmärrä että tuo on paras tapa karkoittaa toinen pois luotaan.

      • tekstiä

        Juuri näin..komppaan täysin tätä.


    • turhaharmitella

      voi olla hänen onnensa jos nimittäin oot aina ton sortin immeinen.

    • niintaisiyrittää

      ja eikös aika kauankin vielä mutta ethän sä sille koskaan korvaas lopsauttanu.

      • jajuttelinkin

        Kyllä mä häntä aina olin valmis kuuntelemaan!!!!


      • lisättäköönnn

        Niin ja mukaansakin olisin lähtenyt jos olisi vaan itse saanut houkuteltua ne muut kaverinsa myös sinne, ei jäänyt siis musta kiinni!!!


      • kylläminäyritin

        Juoksin vielä perään ja kysyin et no lähetääkö!!!


      • taistulla
        jajuttelinkin kirjoitti:

        Kyllä mä häntä aina olin valmis kuuntelemaan!!!!

        emävale.


      • muutenkylläaina

        Eipä tullut. No silloin oli ehkä vaikeuksia jäädä kuuntelemaan kun kaaduin ja oli sen vuoksi pakko lähteä kotiin.


    • Oivoitätä

      Voisi olla useammalla että sanat jäisi kurkkuun jos vastassa olisi aina pelkkää herjausta ja solvausta.

      • vääräolet

        Eipä osu minuun. Ilkeä en ollut koskaan.


      • väärinväärin
        vääräolet kirjoitti:

        Eipä osu minuun. Ilkeä en ollut koskaan.

        pelkkä aloitus kertoo suuresta ilkeydestä.


      • ettäsesiitä

        Enpä itse ollut silloinkaan ilkeä vaikka minut uhattiin hakata. Ainoastaan heitin lasin nurkkaan ja purin suuttumukseni siihen lasiin, en ihmiseen. Huom! ihmisiä ei ollut lähettyvilläkään.


      • Eikäkerro
        väärinväärin kirjoitti:

        pelkkä aloitus kertoo suuresta ilkeydestä.

        vaan suuresta surusta ja ahdistuksesta. Minä en ole vihainen yhtään kenellekään!


      • Mitäs_tullut_tehtyä
        ettäsesiitä kirjoitti:

        Enpä itse ollut silloinkaan ilkeä vaikka minut uhattiin hakata. Ainoastaan heitin lasin nurkkaan ja purin suuttumukseni siihen lasiin, en ihmiseen. Huom! ihmisiä ei ollut lähettyvilläkään.

        Ohho, olet suututtanut jonkun oikein kunnolla.


      • joskuskauansitte
        Mitäs_tullut_tehtyä kirjoitti:

        Ohho, olet suututtanut jonkun oikein kunnolla.

        Vääryyttä mutta vain siksi koska olin epätietoinen asioista. Ja me ollaan jo sovittu jo asiat ja halattu päälle. Ei mitään kaunoja enää kummallakaan.


      • Epäselvää_
        joskuskauansitte kirjoitti:

        Vääryyttä mutta vain siksi koska olin epätietoinen asioista. Ja me ollaan jo sovittu jo asiat ja halattu päälle. Ei mitään kaunoja enää kummallakaan.

        Tämän M-mänkö kanssa vai jonkun muun?


      • Nohänenjuurikin

        Vaikeaa tätä täällä on setviä. Hän ymmärsi että tämä mies siinä enemmän vääryttä teki ja hän purki oman pahan olonsa väärään ihmiseen ja oli pahoillaan, kuten minäkin.. päästiin yhteisymmärrykseen asian kanssa.


    • 11-22

      Onko hän ollut yhteydessa sinuun jollain muulla tavalla( viesteillä)

      • Nnoup

        Ei ole


    • Aikatyhmää

      Laittaa kirjain. Ei täällä anonyymipalstalla niitä tarvita.

    • Jos toinen on ujo niin se voi olla vaikeaa. Toisilla se on helppoa kun on kova puhumaan ja juttelee mielellään, kuten minä. :) Ujoa pitää auttaa kyselemällä sitä mistä toinen haluaisi jutella.

    • herkätsormet_kuulemma

      Tänä viikonloppuna ajattelin tehdä mustikkahilloa. Leivon sitten joutessani vaikka piirakan tai kaksikin.

    • MatikkalyhenteetUs

      M ON MILLION ENGLANNIKSI.

    • kaunistoive

      Kertomatta se lause jäi mut siitä syytä en sua. Koska ilmiselvästi sä rakastat mua. Olet herkkä ja nätti ihminen. Ja vain minä tiedän sen. Sä kait olet kova kertomaan. Ja mä olen hyvä kuulemaan. Yhdessä meillä olis hyvä olla. Kävellä ja uida kuutamolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe