Jos olet varaamassa Valmennuskeskuksen valmennuskurssin nyt heinäkuussa (lähipäivinä) niin laita sähköpostiosoitteesi tähän! Kurssilla ei ole siis väliä. Tarkoituksena saada mahdollisimman suuri frendiale. Laita siis sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle viestiä ja voidaan sopia kurssien varaamispäivä. Alennukseen tarvii vain frendin nimen :) meitä on nyt 2 henkilöä!
Frendiale valmennuskeskus
8
224
Vastaukset
- vitunpettynyt
voisiko tämä valmennuskeskuksen markkinointi nyt lopettaa???? Edellinen frendialeilmoituksenne sai pelkkää huonoa kommenttia pilalle menneistä kursseistanne ja nyt taas yritystä jotta kukaan ei lukisi noita kommentteja. Minä ja muut pettyneet jaamme sen uudelleen http://keskustelu.suomi24.fi/t/14349516/valmennuskeskus-frendiale
- emevau
Moikka, tulisin mukaan! Mailia osotteeseen [email protected] niin pistetään homma kasaan :)
- Frendiale
Hienoa! Laitoin sulle sähköpostia :)
- vitunpettynyt2
*huutonaurua!* Tuo sähköpostikin on teidän markkinoinnin tekemä eikä edes toiminnassa. Miten noloa!!!
- Frendiale
Oon kyllä ihan oikea ihminen, joka haluaa valmennuskurssille ja päästä yliopistoon. Jos on mahdollisuus saada alennus kalliista kurssista niin mä ainaki käytän sen :) kaikki ei oo markkinointia, osa varmaanki on mutta ei tarvi olla niin kyyninen jokaisen ilmoituksen suhteen.
- iituliiina
Haluun kanssa mukaan! [email protected]
Oliko siinä max määrä. Voisin liittyä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921