Jos olet varaamassa Valmennuskeskuksen valmennuskurssin nyt heinäkuussa (lähipäivinä) niin laita sähköpostiosoitteesi tähän! Kurssilla ei ole siis väliä. Tarkoituksena saada mahdollisimman suuri frendiale. Laita siis sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle viestiä ja voidaan sopia kurssien varaamispäivä. Alennukseen tarvii vain frendin nimen :) meitä on nyt 2 henkilöä!
Vastaukset 8
- vitunpettynyt
voisiko tämä valmennuskeskuksen markkinointi nyt lopettaa???? Edellinen frendialeilmoituksenne sai pelkkää huonoa kommenttia pilalle menneistä kursseistanne ja nyt taas yritystä jotta kukaan ei lukisi noita kommentteja. Minä ja muut pettyneet jaamme sen uudelleen http://keskustelu.suomi24.fi/t/14349516/valmennuskeskus-frendiale
- emevau
Moikka, tulisin mukaan! Mailia osotteeseen [email protected] niin pistetään homma kasaan :)
- Frendiale
Hienoa! Laitoin sulle sähköpostia :)
- vitunpettynyt2
*huutonaurua!* Tuo sähköpostikin on teidän markkinoinnin tekemä eikä edes toiminnassa. Miten noloa!!!
- Frendiale
Oon kyllä ihan oikea ihminen, joka haluaa valmennuskurssille ja päästä yliopistoon. Jos on mahdollisuus saada alennus kalliista kurssista niin mä ainaki käytän sen :) kaikki ei oo markkinointia, osa varmaanki on mutta ei tarvi olla niin kyyninen jokaisen ilmoituksen suhteen.
- iituliiina
Haluun kanssa mukaan! [email protected]
Oliko siinä max määrä. Voisin liittyä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1971829
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,42981- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63704
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te85685Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?70639Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19581- 22575
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38566