Mulla vaunu metsän keskellä,eikä taito riitä korjaamaan lämmitintä jos siihen vikaa tulee.Yövyn vaunussani ympäri vuoden n. 1-2yötä kuukaudessa.
Mut mikä oisi fiksuin ratkaisu että talvella tarkenee yöpyä puilla lämpiävä ratkaisu.
Oon miettiny huvimajaa mut niitä ei oo taidettu eristää mitenkään.
Saunavaunussa varmasti tarkenee mut käytettyjä vain vähän saatavilla.
Jalasmökki pyörillä myös harkinnassa.
Onkoha muita vaihtoehtoja jotka soveltuu tilapäiseen yöpymiseen puilla lämpiävä vaihtoehto?
Kiitos
Puilla lämpiävä ratkaisu tilapäiseen yöpymiseen
5
217
Vastaukset
- Saunaann
Ite paljon funtsaillu viime päivinä.Varmaa telttasauna/kärrisauna fiksuin,siinä ehkä pystys tarkenis yöpymään talvella ja fakta on se luonne on semmoinen saunaa tulee joskus kuitenkin kaivattua ja mieli tekee löylyihin.
- erämökki
Mistäs tuollaisia pyörien päälle rakennettuja kärrysaunoja saa ostaa?
Saako niitä vetää henkilöautolla? - saunatonttunakin
Korjaus kestää tunnin tai pari kun vaunun kattoon telkee reijän sauna kiuasta varten. Eli se sama vaunu lämpenee varmasti puilla saunan kiukaalla! Ja toimii samalla tarvittaessa saunana jos lämmittää tarpeeksi.
- tarkeneehyvin
Kesämökki missä takka toimii aina. Voi olla vaikka sähkölämmityskin.
- witsiwitsi
Ja kunta tuo halotkin liiteriin asti, kuten eräille kansanryhmille. Mutta mikä kauheus onkaan edessä kun joutuu itse pilkkomaan ne pieniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482318Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1461887Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1091471- 311445
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171- 691086
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877