Mulla vaunu metsän keskellä,eikä taito riitä korjaamaan lämmitintä jos siihen vikaa tulee.Yövyn vaunussani ympäri vuoden n. 1-2yötä kuukaudessa.
Mut mikä oisi fiksuin ratkaisu että talvella tarkenee yöpyä puilla lämpiävä ratkaisu.
Oon miettiny huvimajaa mut niitä ei oo taidettu eristää mitenkään.
Saunavaunussa varmasti tarkenee mut käytettyjä vain vähän saatavilla.
Jalasmökki pyörillä myös harkinnassa.
Onkoha muita vaihtoehtoja jotka soveltuu tilapäiseen yöpymiseen puilla lämpiävä vaihtoehto?
Kiitos
Puilla lämpiävä ratkaisu tilapäiseen yöpymiseen
5
194
Vastaukset
- Saunaann
Ite paljon funtsaillu viime päivinä.Varmaa telttasauna/kärrisauna fiksuin,siinä ehkä pystys tarkenis yöpymään talvella ja fakta on se luonne on semmoinen saunaa tulee joskus kuitenkin kaivattua ja mieli tekee löylyihin.
- erämökki
Mistäs tuollaisia pyörien päälle rakennettuja kärrysaunoja saa ostaa?
Saako niitä vetää henkilöautolla? - saunatonttunakin
Korjaus kestää tunnin tai pari kun vaunun kattoon telkee reijän sauna kiuasta varten. Eli se sama vaunu lämpenee varmasti puilla saunan kiukaalla! Ja toimii samalla tarvittaessa saunana jos lämmittää tarpeeksi.
- tarkeneehyvin
Kesämökki missä takka toimii aina. Voi olla vaikka sähkölämmityskin.
- witsiwitsi
Ja kunta tuo halotkin liiteriin asti, kuten eräille kansanryhmille. Mutta mikä kauheus onkaan edessä kun joutuu itse pilkkomaan ne pieniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038