Mietin että onko muita ketä kiihottaa tieto että joku näkee kun tyydytät itseä? Minusta on ihanaa kun upotan dildon ja tiedän että verhot on raollaan niin sieltä voi nähdä.
Julkisesti
9
370
Vastaukset
Kiihottaa minuakin, kumpainenkin katselu ja runkkailu. Yhteisrunkut julkisessa paikassa naisen kanssa olisi hakusessa.... löytyykö seuraa moiseen?
- oihhh
paras orgasmini on taatustu ikaalisten kylpylässä muiden nähdessä sen. sielä on sellaisia vesihierontapisteitä joissa kuuluisi hieroa selkää. minä ihan pokkana menin siihen väärinpäin niin että paine tuli suoraan pilluuni. vieressä oli paljon muita ihmisiä mutten antanut sen haitata. siinä laukesin sitten vähän nautintoa peitellen mutta tuli siinä kyllä voihkittuakin. ah.
- Todellatoivotonta
Olen mies ja mulle tuleejopa pakottava halu runkata naisen nähden. Julkiselle paikalle en ole halukas lähtemään vaan yksityisesti. Mutta katselijoita en saa, monet kerrat olen laittanut ilmotuksia seksitreffeille ja saanut vastauksia, rahasta katsotaan, eikä ihan pienestä. En oikein pystyisi maksamaan tuosta en ainakaan pyydettyjä summia. Satanen puolelta tunnilta - tosin ei mulla siinä mene kuin vartti, mutta vartin hintaa ei ole.
Ihan totta olisi mukava kun olisi naisystävä jonka luona tai joka voisi vierailla kahvilla tykönäni katsomassa, näkemässä kun teen sen- Ykskiimatar
Toi taitaa olla aika yleistä. Mulla miestuttu jota autan välillä videopuhelun avulla laukeamaan. On kiihottavaa myös minusta. Joskus vaan katselen häntä, pimpsa märkänä joskus teen samalla itselleni
- todellatoivotonta
Ykskiimatar kirjoitti:
Toi taitaa olla aika yleistä. Mulla miestuttu jota autan välillä videopuhelun avulla laukeamaan. On kiihottavaa myös minusta. Joskus vaan katselen häntä, pimpsa märkänä joskus teen samalla itselleni
Voi kun minullakin olisi sinunlainen ystävä - miten sinunlaisen voisi saada
- Ykskiimatar
No me ollaan tavattu ihan perinteisesti ravintolassa. Vaihdettiin numeroita, tunnettu jo vuoden päivät eikä edes livenä tavattu kertaakaan sen jälkeen.
Viestitellään melkein joka päivä, vaihdellaan myös kuvia ja videoita.
Mulla useita videoita hänestä joita välillä kiva kattoo ja..... - todellatoivotonta
voi,ei voi olla totta, että jollakin onnistaa......... kade
Jos joku nainen kaipaa katselijaa, tulen..... Laita viestiä.
- teräväkatseinen
Onko Rovaniemellä naista joka haluaisi näyttää.....ja nähdä. Laita viestiä niin minä annan yhteystietoni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963