vihaan miehiä!!!!
Vastaukset 6
Et vihaa olet vaan suuttunut. Käy kavereiden kanssa ulkona ja juttele asioista. Käy treffeillä tapaamassa uusia ihmisiä ja tutustu jutellen rauhassa.
Kyllä mukavia miehiäkin löytyy, ei kannata pitää ulkonäköä ainoana kriteerinä. Nirppanokkia, pintaliitäjiä ja primadonia löytyy niin naisista kuin miehistä.- Herääjopahvi
Lopeta jo se tänne palstalle jauhaminen, kirjoita ajatuksesi vaikka omaan blogiin tai päiväkirjaan, tämä on yleinen keskustelupalsta asiallista keskustelua varten.
- 77777-
HAISTA VITTU JA KUOLE POIS!!!
- Reuyt
Mä en ainakaa vihaa sua
- tämäontotta
Miksi vihaat miehiä kuitenkin rakastat miehiä.
- kentiesrekkalesbovielä
Olet siis feministi lesbo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 83901
- 63846
- 59841
- 50672
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27666Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 17512
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488