Mitä halusit minusta mies?

Jäimietityttämään

Salasuhdettako vai ainoastaan seksiseuraa? Vai jotain enemmän?

50

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_mies

      Seksiseuraa! Fuckbuddy :)

      • Eitajua

        eikö seksiä saisi kun vaan menisi baariin hakemaan?


      • J_mies
        Eitajua kirjoitti:

        eikö seksiä saisi kun vaan menisi baariin hakemaan?

        Onhan se helpompaa, jos on joku vakituinen rakastaja. Ei tarttee aina ettiä baarista, soittaa vaan vakipanolle.


      • notnyttajuat

        Jukka on vähä semmonen


      • nytpelottaa
        notnyttajuat kirjoitti:

        Jukka on vähä semmonen

        Kuka Jukka...?


    • Ewrreer

      Parisuhteen.

    • Sullealoittaja

      Ei kannata miettiä että mitä varattu mies haluaa.

    • Annatkojo

      Pimppiä halusin.

    • KaihomielinenJmies

      Jotain enemmän tietenkin!

    • JymmärrysLoppu

      Kuinka yleistä se on oikeasti, että haetaan vain seksiseuraa joltakin tietyltä ihmiseltä kunnes sattuu rakastumaan ja antautuu täydellä sydämellä? Kysyn tätä ihan tosissaan, nimittäin minä en voisi edes ajatella, että rakastelisin jonkun kanssa jos ei olisi sata lasissa tunteita. En minä voi olla ainut näin "vanhanaikainen". Tuntisin itseni maksulliseksi tai ainakin välineeksi, jos hyppäisin vain seksin perässä. Ei jymmärrä nykypäivän menoa ei:D Ihan oikeasti. Olen tippunut kartalta jo ajat sitten. Ei voi mitään joo.

      • seonnykymenoakai

        Älä huoli, et ole ainoa, samoin aatoksin täälläkin. Ei voi mitään.


      • Pelkkä seksisuhde onnistuu, kun molemmilla on sama tavoite, harrastaa erittäin miellyttävää seksiä ja vain seksiä. Kannattaa silloinkin olla avoin omista tuntemuksista, jos rakastumista yhtään esiintyy, suhde on parempi lopettaa heti. Ekat tapaamiset ovat tunnustelua, kun oikea sävel löytyy, seksi on vähintään yhtä upeaa, kuin hänen kanssa, jota on rakastanut pidempään.


      • jormis666

        salasuhde kiinnostaa


    • aloitus ei ole nimimerkkini eikä minun

    • kulmantakaa

      Nuoren esittelyvaimon pönkittämään heikkoa itsetuntoani.

    • frgarpåotrasaorfåa

      En kumpaakaan. Vaan sinut omaksi.

    • mutt_et_halunnut_

      jotain paljon enemmän...

      • Vaiarveletkovain

        Kysyitkö suoraan, saitko suoraan vastauksen?


      • ei_tulkinnanvaraa_
        Vaiarveletkovain kirjoitti:

        Kysyitkö suoraan, saitko suoraan vastauksen?

        selkeän viestin...


      • Miettinytpaljonaioita

        Vasta myöhemmin olen tajunnut asioita. Selkeä viesti ei ole aina toiselle selkeä.


    • Rikkikokoanitsenitaas

      Tiesin olevani sinulle vain pikapano arjen keskellä,tunteita sinulla ei ollut minua kohtaan.Joskus sen kerroitkin suoraan.

    • ja.taas.taas

      m>n.Tietenkin rakkausjoogaa harrastamaan kanssasi. Se on latuaikaa yhessä.

      • kylläsopii

        Kiitos minulle tämmöistä latuaikaa ;D paljon.


    • hghgjhjh

      Orkkua tai paria.

    • Ootkyllä.a.v.i.h.na

      Haluan edelleen, jotain millä on merkitystä meille.

    • MitäVainHäneltä

      Mä rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan niin paljon, kuin mahdollista.

      Mä otan sen, mitä saan.

      Jos ei elämänkumppani,
      Sitten rakastaja.
      Jos ei rakastaja,
      Sitten ystävä.
      Jos ei ystävä,
      Sitten työkaveri.
      Jos ei työkaveri,
      Sitten porrasralli.

      • Suloista

        Oletko Univalve?


      • Univalve

        Ok, sait kiinni. ;)


      • yyyhhh

        Toi on aika ärsyttävää ja jotenkin aiheuttaa pahoinvointia. Toi ajattelutapa siis. Jäät kärkkymään jotain kun toinen ei ole kiinnostunut.


      • Univalve

        Ei ole mun valinta.


    • oivoisentään

      En nyt muista :/

    • toisiammekuunnellen

      Paljon enemmän halusin. Kaveripohjalta olisi ollut hyvä alkaa tutustua toisiimme. Tutustumisen myötä on hyvä sitten laajentaa näkemyksiä mitä halutaan yhdessä tehdä.

      • minähaluan

        Ai halusit, mutta et halua enää?


      • toisiammekuunnellen

        En kijoittanut noin. Tosin en painottanut että haluan myös jatkaa.Sory vaan että jäi maintsematta. Ollaanpa sitä tarkkana.


    • näinaluksi

      Haluan vain upottaa sormeni sinun hiuksiisi ja suudella about 45min.

      • Yxnaikkonen

        Oliko edellinen mieheltä vai naiselta? 😃 Tuo olisi jo jotain 😄


      • näinaluksi
        Yxnaikkonen kirjoitti:

        Oliko edellinen mieheltä vai naiselta? 😃 Tuo olisi jo jotain 😄

        Kyl ne sormet löytyis naisen hiuksista about 45min jälkeen.


      • Miettinytpaljonaioita

        Aih... tuo veis toisiin maailmoihin...


    • Juu_Sitä

      Kurakenkätelineen.

    • tavparruokau

      Vakipanoa vain aattelin...ei välttämättä sen enempää.

    • Ruusujasaitnimppariksim

      Jos olin jo varattu ja uskoit ne kaikki valheet niin salasudetta hain puhtaasti. Kai sen jo näit? Nyt sen voin sanoa suoraan kun kaikki on ohi. Jäin kiinni nähtävästi jostakin valheesta. Yritin kyllä useampaan kertaan. Et langennut sulla tiukka periaate!? Toisaalta aloit kuitenkin alkuun mukaan leikkiin. Joten et ole itsekkään pudas pulmunen.

      • tekstiä

        "jos olin jo varattu".. mitä haet tuolla tekstillä? Taidat olla joku kyttääjä.


    • naiselle_menee_Mmieheltä

      Halusin sinusta elinikäisen kumppanin, niin myötä- kuin vastoinkäymisissä.

      • Miettinytpaljonkaikkea

        Oh, tällainen löytyi. Voisko olla sinulta? Mitä mieltä olet nykyisin?


    • janneAaa

      En mitään!

    • tulipahansanottua

      Mies hakee huomiota ja seksiä ilman tunnetta kykenee kyllä se on vaan pettäjä mutta naisensa tekee kostoksi saman onkin loppuelämän käyny huoraamassa. Pata kattilaa soimaan sitä saa mitä tilas naimassa käyt muualla kotona odott täyspalvelua onneksi tajuson sen nyt viikonloppuna millainen todella olet. Paskaa ja tyhjiä lupauksia valheita puolet puhumisistas. Piä sinä vaan hyvänäs ja pankaa vastakin ihan kaikessa rauhassa. Mää kyllä löydän toivottavasti elämääni uuden ja paremman

    • Portaillasikerranm

      Nyt voin tunnustaa seksiseuraa. Et vain alkanut siihen. Näin sen kun lähetit sen viestin puolisolleni. Poistin sen ei se osaa sinua yhdistää. Toki myönnän ne valheet koska huomasin ettei sulle päin naamaa voi ehdottaa seksiä. Hyvin kyllä aluksi uskoit kaiken? En ole eronnut kuten olet huomannut. Ei se paha ole ja kun olen joutunut nyt miettimään todella tilannetta niin rakastan puolisoani kuten arvasitkin. Toisaalta otin tämän opetuksena ja kokemuksena. En ala salaiseen suhteeseen jäi niin paska mieli varmaan molemmille. Loppujen lopuksi et varmaan suurempaa vahinkoa saanut. Kyllä kun aikaa on mennyt ja olen perustellut jo monta kertaa sulle et usko vieläkään. No täytyy myöntää en siitäkään puhunut totta. Mitä puolisoni tietää ei mitään . Enkä anna sille tätä paskaa mihin itse rupesin. Annan sen rauhassa nauttia. Jouduin toki varmistamaan ettet ota yhteyttä siihen. Sori mutta se taitaa olla viimeinen tekoni. Anteeksi olen pyydellyt varmaan jo tarpeeksi. Selviydyt kyllä.

      • Pitkätlurittelusi

        Jotain enemmän koska seksin takia kukaan ei vuosia jauha täällä tota samaa nauhaa.

        Taisit rakastua kakkoseesi etkä pysty unohtamaan. Hän on mielessä koko ajan joka näkee valtaisana kirjoitteluja tänne.


    • envoitietää

      Asiani ei ole oma, vaan niin kuin
      kiertotähti radallaan kulkee
      voimatta kulkuansa muuttaa.
      Muuten tämä on ihanaa.

    • tuulettomana

      Seksiä se oli vailla. Tai no onhan se vieläkin mutta multa se ei sitä saa. :D
      Ihmeen monelle mutkalle se oli valmis taipumaan vaan seksin takia mutta semmosia ne miehet on. Tylsiä tässä suhteessa, loppupeleis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe