Saako autokaupassa myydä mitä paskaa hyvänsä ilman vastuuta.Kaveri osti auton,kehuttiin hyväksi,kotiin päästyään huomasi ölyn vuotavan joka pulelta,oli moottori pesty niin ettei osannut arvata.Teki kuntotarkastuksen,auto ihan paska.Kun ilmoitti asiasta myyjä huusi mitä met sellaisia tarkastuksia teettämään,auto on sinun olet tehnyt sopimuksen korjaa itse viat auto on sinun.Tamperelainen autoliike jolla on myös Sastamalassa liike.Olen itsekkin ostanut.Nyt on luotto menyt.Näinkö voi asiakkaita kohdella,ei mitään tolkkua eikä vastuuta.Älkää menkö,huijattavaksi.Onko mentävä käräjille asti saadakseen oikeutta.
Luotettava autokauppa
hhhhhtttttyyyyyyy
3
150
Vastaukset
- vai_onko_provoo_vaan
Sellaisia ne Volkkarin tekeleet on!!
Kai Levorannallakin(olinko oikeassa) myyjiä vi*uttaa, kun niitä romuja tuodaan vaihdossa ja sitten niitä joutuu myymään tappiolla, sekä kauhella riskillä!! Kuka siellä muka puhuu pohjanmaan murretta??!?!?
Olisi kannattanut ostaa FORD, koska niitäkin siellä on paljon!!
Itse 3kpl ostanut ja aina ollut tyytyväinen!!- hhhhhtttttyyyyyyy
ei ollu volkkari, vaan alle 120 000 km ajettu vortti.
- tttyyyttyyttyyttytt
Niin volkkarihan alkaa syömään ja vuotamaan öljyä jo 40000km kohdalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810