Löytyisikö vanhemmalle varakkaalle luvialaiselle herrasmiehelle seuraa? On kämppä merenrannalla, ja varmemmaksi vakuudeksi vielä mökki saaressa ja komeat veneet ja tietenkin autot. Pimeät talvet vietetään Espanjan-asunnossani. Kiinnostaako?
Varakas luvialainen herramies etsii seuraa
sdfsdfssdsfdsdf
4
426
Vastaukset
- lotharsyväkurkku
Meitä on muitakin samanlaisia seuranpuutteesta kärsiviä Luvialla. Perustettaisko paikallinen gay-kerho, voitas tapailla sinun saari mökillä ja imeä saunapuhdasta heppiä tai jotain muuta mukavaa.
- Anonyymi
olis kyllä kiva löytää kaveri luvialta joku nuorekas. olen 60v porista olen bi btm
- porilainenkumppani
Suomi 24.sta hakee seuraa ne jotka ovat toivottomia ihmisiä. Parempi olisi kun hakisivat seuraa Porin torilta.
- Buahhahhaa
Sää voisit laittaa kuvas tänne ni kattellaan. Otan kyl miehen ja lapset mukaan. Ei kai haittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261