2 olutpullon humala

jokuakkavaan

onkohan mieheni maksa menossa, kun hän joi eilen puoli litraa viinaa ja tänään olen nähnyt hänen ottavan noin kaksi olutta, ja on ihan samassa humalassa kuin eilen ja ihan sekaisin. ja on käynyt ennenkin näin. onkohan syytä huolestua. maksa-arvot kunnossa kuitenkin, kun ne on otettu puoli vuotta sitten. hän kestää muutenkin huonosti alkoholia.

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiltakänni

      Maksa-arvot pysyvät paikallaan ja vaikuttavat normaaleilta. Niin se menee , kun on kauan ja paljon alkoholia vetänyt. Harjoittelijoilla maksa-arvot kipuaa minne vaan kännäämisen takia, mutta kun päässyt tarpeeksi pitkälle, maksa heittää häränpyllyä ja ryhtyy normaaliksi. Maksakirroosihan se siinä, ei kannata huolestua. Juomista voi jatkaa ja ruumisarkkuliikkeessä voi jo pistäytyä tarjouksia kyselemässä, jos juomiseltaan ehtii!

    • Lopunajan_palsta

      Näyttää olevan häiriintyneillä suurin kiinnostus vastata aloituksiin.Eipä maksa vaivaa kirjoittaa tänne.

      • IloinenPuolestasi

        Hyvä, ettei maksa vaivaa!


      • NorthOcean

        Täh? "iiltakänni" puhuu asiaa. Tosin hän aika sarkastisesti ilmaisee sen.
        Noin se maksaraukan tilanne kehittyy, kun tarpeeksi kauan dokaa. Eikä aito alkkis ole itse kiinnostunut maksa- eikä muistakaan arvoista.

        Lekurissa kantsii käydä jos vaikuttaa siltä että perusraittiin immeisen maksa tai ehkäpä jokin muu seikka pitää miehen kännissä vastoin kaikkia normiluonnonlakeja.

        Kantsii sit kans kertoa lääkärille rehellisesti tuo tilanne. Muutoinhan lääkäri vaan katsoo että maksa-arvot ovat kunnossa ja sillä siisti. Mistä sen tietää mikä juttu äijällä on vaivana, jos hän ei alkkis ole eikä kestokänni maksasta johdukkaan... vaan jostain muusta.

        Yks mikä mulle tuli ihan ekaks mieleen... ennen kuin edes ajattelin mitään... oli se, että ehkä piilopullosta naukkailu tehostaa sopivasti niitä "paria kaljaa". Sorry! :-/


      • Projektion
        NorthOcean kirjoitti:

        Täh? "iiltakänni" puhuu asiaa. Tosin hän aika sarkastisesti ilmaisee sen.
        Noin se maksaraukan tilanne kehittyy, kun tarpeeksi kauan dokaa. Eikä aito alkkis ole itse kiinnostunut maksa- eikä muistakaan arvoista.

        Lekurissa kantsii käydä jos vaikuttaa siltä että perusraittiin immeisen maksa tai ehkäpä jokin muu seikka pitää miehen kännissä vastoin kaikkia normiluonnonlakeja.

        Kantsii sit kans kertoa lääkärille rehellisesti tuo tilanne. Muutoinhan lääkäri vaan katsoo että maksa-arvot ovat kunnossa ja sillä siisti. Mistä sen tietää mikä juttu äijällä on vaivana, jos hän ei alkkis ole eikä kestokänni maksasta johdukkaan... vaan jostain muusta.

        Yks mikä mulle tuli ihan ekaks mieleen... ennen kuin edes ajattelin mitään... oli se, että ehkä piilopullosta naukkailu tehostaa sopivasti niitä "paria kaljaa". Sorry! :-/

        Luulen kans että känniä pidetään yllä väkevillä. Jossain halkopinon raossa tai kaapin kätköissä on tuhtia tavaraa. Sitä sitten siemaillaan aina kun muitten silmä välttää.
        Ootko ihan varma että kaljapullossa oli kaljaa vai oliko sitä terästetty?

        Alkometri olis ollut kova juttu tilanteen tarkkailuun, jos maksa-arvot oikeesti oli normaalit. Voi vaan olla ettei "potilas" suostu puhalluskokeeseen edes leikin vuoksi ja se sitten kans merkitsee jotain. Ärsittävänä kyttäämisenä vaan pitää ja sitähän se on.


    • PuhallusPullo

      Googletin kestokänni sanalla ja tuommoinen juttu löytyi

      http://www.iltalehti.fi/terveys/2013092717541629_tr.shtml

      Oluthiiva valtasi suoliston ja valmisti kroppaan vaarallisia määriä alkoholia ihan itekseen, kun mies söi runsaasti hiilihydraatteja.

      Puhalluttaa kannattais, jos satutte alkometrin omistamaan.

    • Projektion

      Kurkkaappa tuota laskuria ja syötä siihen miehesi paino ja arviotu juomisen aloitusaika tunteina. Sitten valitse sieltä alhaalta puolenlitran väkevä juoma 1kpl.
      No, 0,5 litraa kirkasta on sama kuin 13 annosta.

      http://www.laskurini.fi/terveys/alkoholilaskuri

      Tuosta näet sitten milloin satsin olisi aikaisintaan pitänyt poistua elimistöstä ja hepun olla kohtapuoliin vesiselvä. Seuraavan päivän parilla keskikaljalla ei sekopääksi humalluta, varsinkaan jos edellispäivän aloituksesta on jo eräitäkin tunteja kulunut.

      • katseilta_salaa

        Höh, aloittaja kertoi nähneen miehensä juovan kaksi pulloa keskaria, arvuutella vaan voi kuinka monta juotua pulloa jäi näkemättä.


      • öoul
        katseilta_salaa kirjoitti:

        Höh, aloittaja kertoi nähneen miehensä juovan kaksi pulloa keskaria, arvuutella vaan voi kuinka monta juotua pulloa jäi näkemättä.

        Juuri niin! Kyllähän alkkiksella on alkkiksen konstit. Mä ainakin laittaisin kaljapulloon tuhdisti terästystä.


      • 786957547
        katseilta_salaa kirjoitti:

        Höh, aloittaja kertoi nähneen miehensä juovan kaksi pulloa keskaria, arvuutella vaan voi kuinka monta juotua pulloa jäi näkemättä.

        Maksa-arvo voi olla ihan hyvä vanhalla juopollakin, sen sijaan erilainen sekakäyttö viittaisi avaukseen:

        https://www.pahis.fi/product/2636/sekakaytto-t-paita


    • Saladoku

      Tais jätkä valehdella maksa-arvonsa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe