Venäjän vuosiviisumin hinta vaihtelee merkittävästi eri toimistojen välillä
http://www.visitpietari.fi/venajan-vuosiviisumin-hinta/
Venäjän vuosiviisumin hintavertailu
6
217
Vastaukset
- elämäonsemmoista
Niin vaihtelee kodinkoneidenkin hinnat.
- nieoriginaal
Itse viisumin hintahan ei vaihtele, vain ohessa ostettavat palvelut hinnoiteltu erilaisiksi. Useampi kuitenkin ostaa ohessa väärennetyn kutsun yms.
- ksusha
Kyllä, viisumin hinnat ja toimitusajat vaihtelevat.
Jos asuu Helsingissä ja on vaikkapa työtön tai eläkkeellä tai muuten vapaa, voi viisumia anoa edullisimmin suoraan konsulaatista.
Venäjän konsulaatin tilat ja toiminnot ovat uudistuneet viime vuosina.
Ruuhkia ei ole, johtunee talouspakotteista ym.
Virkailijat ovat ystävällisiä.
Itse hain viimeisen viisumini Lino&Alex firmasta, virolaisia. Keskustassa.
Kun Viro ei enää myönnä viisumeita ulkomaalaisille jostain syystä.
Olemme suomalaisia mutta matkustelemme paljon näissä maissa
ja aikaa on ja autamme tuttuja.- nbmnbmn
Helsingissä anotaan viisumi yksityisessä yrityksessä, Viisumikeskuksessa eikä Venäjän konsulaatissa.
- maksjamoorits
ksushalle: Olet kerrankin oikeassa, Viro ei tosiaankaan myönnä Venäjän viisumia eikä ole muuten koskaan myöntänytkään. Edes virolaisille. Hintavia ovat nuo putiikin Lino&Alex kautta tilattavat viisumit.
- onko.vaikeeta
maksjamoorits kirjoitti:
ksushalle: Olet kerrankin oikeassa, Viro ei tosiaankaan myönnä Venäjän viisumia eikä ole muuten koskaan myöntänytkään. Edes virolaisille. Hintavia ovat nuo putiikin Lino&Alex kautta tilattavat viisumit.
Ei Suomikaan myönnä viisumia muihin maihin koska mikään maa ei voi myöntää viisumia toiseen maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984