Moikka kaikki Nuoret ja komeat suomen Homo-pojat täällä Satakunnanssa olis tällainen Todella komea Kaksoiskansalaisuuden omaava Suomais-Amerikkalainen hieman kokenut 22v Homo-poika, joka olis hieman seurankin puutteessa ja suoraansanottuna kaipaan Seksiä. HALUAN KOKEILLA ENEMMÄN, HALUAN KYRPÄÄ, OLEN PUUTTEESSA!!! olen siis hoikka noin 172cm pitkä ja paino noin 62kg ja etsin Homo-poikaa Satakunnan alueelta, iältään: 16-22v ja siis asiaan: jos omaat puhtaat ja siistit paikat niin vois tullakkin kerrassaankin mahtavaa, Haluaisin tosiaankin ottaa kyrpäsi suuhuni ja pakaroitteni väliin ja niin syvälle kun vaan itse haluat, koska mul ei oo kipurajaa, olit sitten minkälaisen kyrvän omaava ni minua ei satu, koska mä haluun sitä mun sisälle, todella jäykkänä ja isokyrpä on plussaa, minulla ei ole vielä omaa kik-kontaktia, mutta lupaan että teen sen pikaisesti lähipäivinä. Nopeita ja asiallisia vastauksia kiitos!
Vastaukset 5
- Anonyymi00004
Millaista on olla USA gay?
- Anonyymi00006
Ihanan kiihkeää. Pylly kipeenä koko ajan ja mällit naamalla joka aamu. Kannattaa kokeilla!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihanan kiihkeää. Pylly kipeenä koko ajan ja mällit naamalla joka aamu. Kannattaa kokeilla!
Kävitkö peruskoulun Suomessa? Mikä on ammattisi ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kävitkö peruskoulun Suomessa? Mikä on ammattisi ?
Ei tarvi käydä kouluja ku on homohoro.
- Anonyymi00005
homohomohoomoooo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717