Olen suunnitellut opiskelevani kauppatieteellisiä opintoja "sivuaineena" Turun kauppiksessa, jotka voisin ujuttaa oikeustieteellisen tutkinnon valinnaisiin opintoihin. Tarkoitus olisi kerätä kokoon 20 op kauppiksesta, sillä oikiksessa jopa monet valinnaiset opintojaksot ovat kokemukseni aika työläitä opintopistemääriinsä nähden. Millä kauppiksen kursseilla tuon 20 op saisi helpoiten kokoon?
helppoja opintoja kauppiksesta?
6
263
Vastaukset
- Dfghdjdjdhggg
Tee perusopintokokonaisuus, 25 op.
- nimminäki
Samaa mieltä olen minäkin. Perusopintokokonaisuus 25 op on todistuksessa arvokkaampi kuin valinnaisiin piilotetut yksittäiset opintojaksot. Ei ole vaikeaakaan.
- helpotusta.etsivä
Onko sellainen väittämä totta, että kauppiksen perusopinnoista pääsisi läpi pelkillä luentomonisteilla? Oikiksessa en olisi koskaan päässyt ainoastakaan tentistä läpi pelkillä monisteilla. Itselläni ongelmana on ollut keskinkertainen englannin kielen taito, joten en mielelläni lukisi kauppiksen englanninkielisiä tiiliskiviä. Oikiksessa englanninkielisiä kirjoja on onneksi ollut vain pieni osa tenttikirjallisuudesta, mutta niihin tuhrautui tuplasti aikaa suomenkielisiin teoksiin verrattuna.
- Ckcckkckc
Ainakin kansiksen, markkinoinnin, johtamisen peruskurssit menee ihan pelkillä luentomateriaaleilla, mutta joku YRY tai YJY vaatii kyllä koko kirjan lukemista. Laskiksen peruskurssi vaatii taas tunneilla olemisen ja läksyjen tekemisen, mutta aika helppo kurssi kuitenkin.
- Kauppasurkeee
Laskemiseen liittyviä ja yrijuria lukuunottamatta läpihuutojuttu koko koulu. Noh onneksi sitä silti arvostetaan työelämässä.
- Sparraaja
Ota vaan rankkoja aineita. Hyödyt niistä eniten. Rohmua niin paljon lisäaineita, kuin mahdollista. Se on sitä itsensä sparraamista.
Maailma on täynnä tyhjäntoimittajia. Älä sorru sellaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831