Lasten lukumäärä

Kuhmu

Hei!

Onko kukaan todennut toimivaa/paikkansa pitävää tapaa ennustaa oma (tuleva/täysi) lapsiluku?

Tai kuka ennustaja tällaisen ennustaisi ja ketä pitäisitte tähän asiaan luotettavana?

5

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Ehkä ne palmisterian (kädestä katsomisen) taitajat jostain katsovat. Pikkusormen alla on viivat joita taitavat pitää ainakin läheisinä ihmissuhteina. Mutta erotellaanko siitä vielä lasten lukumäärä jollakin tavalla, sitä en minä tiedä.
      Toisaalta kysehän on kuitenkin myös siitä miten elämänsä suunnittelee, eli itse siihen voi vaikuttaa suurimmalta osalta. Sitä kautta tuollaisia asioita on aika vaikea sanoa mitenkään ulkopuolelta.

      • Senkinvoinähdä

        Minulle aikanaan sanoi eräillä "messuilla", en muista tapahtuman nimeä... Silloin vuosittainen tapahtuma ja tuolloin Hesassa Kulttuuritalolla. En tiedä pidetäänkö enää vastaavia tapahtumia. Paikalla oli monia ennustajia, selvänäkijöitä, ufoihin uskovia, ihan laidasta laitaan "tämän" aihepiirin edustajia. No, joka tapauksessa minulle sanottiin (silloin sinkku, lapseton, juuri täysi-ikäinen kuitenkin) että minulla tulee olemaan "mahdollisuus neljään lapseen". Silloin nauroin kun ajatusmaailma oli se että ikinä en lapsia tee! Hän vielä painotti sanaa "mahdollisuus". Nyt lähes 50 v naisena voin kertoa että minulla olisi ollut mahdollisuus neljään lapseen. (Kolme lasta ja yksi keskeytys.)


    • todettuhyväksi

      Hei. Itse olen laittanut sormuksen niin että olen ottanut hiuksen siihen ja mahan päälle, jos pyörii tulee tyttö jos liikkuu vain edes takas niin poika. Itselläni piti paikkansa, ensin 1 tyttö ja sen jälkeen 2 poikaa. Kun olin jo siinä iässä että en lapsia enää tehnyt, sillä päädyin sterilisaatioon niin eräs ennustaja kertoi että näkee pienen tytön luonani niin sanoin että se on mahdottomuus, että en voi enää saada lasta, hän väitti että kyllä hän sen näkee. No ei mennyt pitkää aikaa kun tapasin miehen jolla oli pieni tyttö ja tyttö oli meillä usein, eli tämä ennustaja näki sen. Olin kyllä ihan kauhusta kankea kun tavallaan jo pelkäsin että tulenko vahingossa raskaaksi ja pettääkö streilisaatio. Mutta suosittelen tuota sormuksella koittamista. Olen myös monelta kuullut että hekin niin ovat tehneet ja on pitänyt paikkansa. hius on siinä sormuksessa vähän kuin ohkainen naru. Jos sinulla on lyhkäiset hiukset niin voit naurullakin koittaa.

      • Anatomiinia

        Minkälainen Streilisaatio sinulle on tehty?


      • todettuhyväksi

        Ei lopullista vaan klipsit. Olin silloin 30v kun tehtiin niin en saanut sitä lopullista että olisi "katkaistu munanjohtimet poikki" siinä on raja eli pitää olla 30v tai 3 lasta, minulla oli molemmat kriteerit täynnä. Klipsit pystyy purkamaan jos tulee toisiin ajatuksiin. vaikka tämä nyt ei taida olla tälle oikea palsta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe