Mun gerbulta (1v8kk) kuoli veli tiistaina :( En suinkaan halunnut jättää gerbua elelemään yksinään, joten jo keskiviikkona hain hänelle 2 uutta kaveria :)
Nää uudet pojat on 11 viikkoa vanhoja.
Siivosin terran kunnolla ja jaen kalterilla kahteen osaan. Poitsujen yhteiselo ei ainakaan toistaseks oo lähtenyt hyvin käyntiin... toinen uusista gerbuista ei taida hirveesti tykätä tästä mun vanhasta gerbusta. Koittaa hyökätä kalterin läpi kimppuun, vinkuu ja "läpsii" tätä vanhempaa. Häntä viuhtoo, ku ruoska konsanaan :( Kerran sai jo tän vanhemman gerbun hännästä kiinni ja puras siihen vertavuotavan haavan :(
Toinen uusista gerbuista on tosi rauhallinen, ei rähjää eikä rähise :)
Oon vaihtanu kaks kertaa päivässä terrassa gerbujen puolia, jotta tottuvat toistensa hajuihin.
En oo uskastanu koittaa juoksuttaa gerbuja lattialla samaan aikaan, koska pelkään yhteenottoa.
Kyssäriä:
-Saankohan mä mahdollisesti totutettua nää gerbuja toisiinsa niin, että voisin joku kaunis päivä poistaa terrasta ton välikalterin?
-Koittaako toi uus gerbu vaan pomottaa tätä vanhempaa, vai eikö vain yksinkertasesti tykkää toisesta?
-Hanna-
Gerbiilien totutus toisiinsa
HuolestunutHanna
1
99
Vastaukset
- Tcg
Meillä oli sama tilanne! 11vk kerppua yritettiin totuttaa kahteen 2,5 vuotiaaseen. Kun oli aika totutukseen toisen kanssa kaikki ok mutta toisen kanssa syntyi tappeluita. Nyt pikkuinen on vaan hysteerinen jos yritetään yhteen joten meillä ei tule onnistumaan. Karu totuushan on se että 11vk voi olla liian vanha, 6-7vk olisi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2659985K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1925704Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1675274PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754901Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73183Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe02550- 2122479
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122289Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3552049- 221828