Mun gerbulta (1v8kk) kuoli veli tiistaina :( En suinkaan halunnut jättää gerbua elelemään yksinään, joten jo keskiviikkona hain hänelle 2 uutta kaveria :)
Nää uudet pojat on 11 viikkoa vanhoja.
Siivosin terran kunnolla ja jaen kalterilla kahteen osaan. Poitsujen yhteiselo ei ainakaan toistaseks oo lähtenyt hyvin käyntiin... toinen uusista gerbuista ei taida hirveesti tykätä tästä mun vanhasta gerbusta. Koittaa hyökätä kalterin läpi kimppuun, vinkuu ja "läpsii" tätä vanhempaa. Häntä viuhtoo, ku ruoska konsanaan :( Kerran sai jo tän vanhemman gerbun hännästä kiinni ja puras siihen vertavuotavan haavan :(
Toinen uusista gerbuista on tosi rauhallinen, ei rähjää eikä rähise :)
Oon vaihtanu kaks kertaa päivässä terrassa gerbujen puolia, jotta tottuvat toistensa hajuihin.
En oo uskastanu koittaa juoksuttaa gerbuja lattialla samaan aikaan, koska pelkään yhteenottoa.
Kyssäriä:
-Saankohan mä mahdollisesti totutettua nää gerbuja toisiinsa niin, että voisin joku kaunis päivä poistaa terrasta ton välikalterin?
-Koittaako toi uus gerbu vaan pomottaa tätä vanhempaa, vai eikö vain yksinkertasesti tykkää toisesta?
-Hanna-
Gerbiilien totutus toisiinsa
HuolestunutHanna
1
75
Vastaukset
- Tcg
Meillä oli sama tilanne! 11vk kerppua yritettiin totuttaa kahteen 2,5 vuotiaaseen. Kun oli aika totutukseen toisen kanssa kaikki ok mutta toisen kanssa syntyi tappeluita. Nyt pikkuinen on vaan hysteerinen jos yritetään yhteen joten meillä ei tule onnistumaan. Karu totuushan on se että 11vk voi olla liian vanha, 6-7vk olisi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922