säestäjien kokemukset

rampenaukkis

Tapani Kansasta ei ole pitänyt melkein kukaan säestäjä. Niin itseriittoinen, mikään ei ole kelvannut, ylimielinen, ja sokerina pohjalla idiootti joka ei tiedä nuoteista ja temmoista hevonvittua.

10

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli-olliu

      0oho hyvä tietää,jos vaikka kysyvät säestäjäksi niin arvaan kieltäytyä muihin kiireisiin vedoten. Ja onhan minulla tuo pitkäaikainen terapia hoitokin kesken. Vai semmonen luihu se onkin.

    • Sisäpiirin.Tietoa

      Mikä yllätys tuo nyt on? Eihän Tapsukasta pidä kukaan muu kuin sen (Tapani on "se") äärifanilauma joka täällä hoilaa korkeaveisua kyseisestä oliosta. Naapuritkin ovat niin kettuntuneita sen naamatauluun ja hoilotukseen ja tuhnutuksiin, että ei mitään rajaa. Huhujen mukaan Espoossa kerätään jo nimilistaa karkottamiseksi !?!?

      • Sepitini

        Kyllä on paljon niitä jotka Tapsasta tykkää, mutta paljon on niitäkin, jotka eivät tykkää. Tapsa on niin ristiriitainen ja mielipiteitä jakava persoona. HÄN ( Tapsa on HÄN ) ei ole mikään teennäinen mielistelijä ja sekös ei kaikille sovi, että laulajassa on särmää, eikä vain jotain pliisua ja lällyä nössöilyä.


      • kiusaamista

        Turhanpäiväisiä , herkkähipiäisiä kitisijöitä ne jotka ei Tapsan kanssa toimeen tule. Sitäpaitsi on niitä muitakin artisteja jotka eivät nuotteja hallitse, mutta ei niitä silti idiooteiksi kutsuta. Miksi siis Tapsaa saa nimitellä idiootiksi ?


    • Just joo... ja sun sisäpiirin tietos on kuin paskaa potussa. Tapsaa mustamaalaavat pillipiiparit ovat saaneet fudut Tapsan bändistä ja kantavat kaunaa. Siksi mollaavat.

      • EiMuutenRuleta

        Ja sun jutuistasi, Justiinax, voi päätellä sen ,että jos sinun pääsi olisi lasia niin näkisi kuinka siellä kusi virtaisi ja paska tekisi patoja. Sinulla ne on vain kaunaiset pillupiiparit mielessä, siksi itse mollaat.


    • pohdintaa

      Jaa-a... voipi olla noin, mutta pari seikkaa vaan pohdituttaa...

      A. JOS Tapani ei ymmärrä nuoteista mitään, niin miten hän on voinut säveltää ? Ainakin muutamaan lauluun hänet on merkitty säveltäjäksi . Hän on myös opiskellut Sibelius-akatemiassa. Vaikea uskoa ,että sinne pääsee opiskelemaan jos ei ymmärrä nuoteista tai temmoista mitään...

      B. Jos kerran Tapani on vaikean miehen maineessa muusikkopiireissä, niin miksi sitten monasti ne samat muusikot jotka häntä ovat aiemminkin säestäneet säestävät aina vaan uudestaan ja uudestaan ? Ei kai hän saisi ketään toistamiseen keikalleen hommiin, jos todella olisi niin m..lkku, kun otkut väittää.

      • 66-55

        " jos ei ymmärrä nuoteista tai temmoista mitään..."

        Mikä on temmo?


      • Ei_haittaa

        "JOS Tapani ei ymmärrä nuoteista mitään, niin miten hän on voinut säveltää ?"

        Helposti. En tosin tiedä Kansasta mitään, eikä mies voisi minua vähemmän kiinnostaa. Olen itsekin säveltänyt pari laulua, joita ei kukaan muu ole esittänyt. Säveltäminen ja sävellyksen nuoteiksi merkitseminen ovat kaksi eri asiaa.

        Eivät Beatlekaan nuoteista mitään tajunneet, mutta Paula McCartney ja John Lennon sävelsivät yhtyeelle lukuisia lauluja, joita muut sitten merkitsivät nuottiviivoille. Samanlaisia lauluntekijöitä on pilvin pimein maailmassa.


    • en_pidä

      Tapani Kansa ja Paavo Väyrynen ovat olemukseltaan samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe