Tekeekö mitään ?
Vastaukset 5
- lemmikkiauto
Lada on aina ollut paras auto hinta/laatusuhteeltaan. Kaikki muu on pienimunaisten ja muuten itsetunnottomien elvistelyä!
- idäihmeet
Suomeen pitäisi tuoda enemmän itäautoja. Ladan lisäksi Volgalla, Moskvitsillä ja jopa Gazilla on aivan uusia länsimaisille pohjille rakennettuja hyviä autoja, huomattavasti edullisempaan hintaan kuin länsiautot. Länsiautojen tuontia pitäisikin karsia niiden turhuuden vuoksi koska itäautot ovat kansantaloudellisesti parempi vaihtoehto.
Kuka epävarmoja Audeja tai Mersuja tarvitsee kun vaihtoehtona on luotetettava ja edullinen uusi Volga tai maasturiGAZ?! - aumebe
Ja audii, mersuu, bemarii....
- togliatti
Audit ja Bemarit on pienimunaisten pippelinjatkeita!
Tosimies ajaa Ladalla eikä kärsi impotenssista!- lada_on_hyvä
Tuo on totta. Minäki olen seitenkymppinen ja peli toimii vieläkin. Siis kumpikin, Lada ja "pikkuveitikka".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621568Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87627
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582