Tekeekö mitään ?
UUSIEN LADOJEN KOKEMUKSIA
5
180
Vastaukset
- lemmikkiauto
Lada on aina ollut paras auto hinta/laatusuhteeltaan. Kaikki muu on pienimunaisten ja muuten itsetunnottomien elvistelyä!
- idäihmeet
Suomeen pitäisi tuoda enemmän itäautoja. Ladan lisäksi Volgalla, Moskvitsillä ja jopa Gazilla on aivan uusia länsimaisille pohjille rakennettuja hyviä autoja, huomattavasti edullisempaan hintaan kuin länsiautot. Länsiautojen tuontia pitäisikin karsia niiden turhuuden vuoksi koska itäautot ovat kansantaloudellisesti parempi vaihtoehto.
Kuka epävarmoja Audeja tai Mersuja tarvitsee kun vaihtoehtona on luotetettava ja edullinen uusi Volga tai maasturiGAZ?! - aumebe
Ja audii, mersuu, bemarii....
- togliatti
Audit ja Bemarit on pienimunaisten pippelinjatkeita!
Tosimies ajaa Ladalla eikä kärsi impotenssista!- lada_on_hyvä
Tuo on totta. Minäki olen seitenkymppinen ja peli toimii vieläkin. Siis kumpikin, Lada ja "pikkuveitikka".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970