Nuori 32v rouva, vaalea ja mitat 170/80, 85B, tarvitsee tyydytystä.
Oletko vanhempi kokenu mies hyvällä varustuksella, joka voi salassa tyydyttää. En hae ystävyyttä enkä halua tutustua. Pikainen kova pano, esim Nallikarissa tai vaikkapa jossain muussa sinun piilopaikassa.
Kerro ehdotuksesi.
Kik: valkoinenkielo
oulussa salaista tyydytystä kaipaava rouva
7
299
Vastaukset
moi oon 53 v mies oulusta voitas tavata!
- valkoinenkielox
Sorry, mutta lerppamunainen papparainen ei kiinnosta :)
- Santosata
Moi, olen 28v mies. Mitäs sanot?
- Herra35
Tuota sun kokoako kattoo, ni ei taija ihan pikkuinen paikka riittää, että sut saa piiloon :-))
- Pala12
Moi, olen 35v mies Helsingistä
Moi etsit salaista pankaveria minä olen nuorekas hoikka keski-iän ylittänyt as-autolla liikkuva Oululainen mies pane tekstaria tulemaan 0400587413
- 60v
olen mies iisalmen liepeiltä, kokoni, on 171/85, ristiv. keskikoko, se, käviskö, kun mets aika -alkaa, eli 1.9. olen luotettava ja ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739