Lottovoittajako?

Uteliasolen

Tietääkö kukaan että miten on mahdollista että jos toinen on työttömänä ja toinen käy töissä. Että mite o mahdollista et on rahaa tehdä koko ajan remonttia???millä rahalla??ja on hienot autot ja iso talokin???

9

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaistaelämäon

      Kyllä se vaan on mahdollista, että toiset on työttömänä ja toiset käy töissä. Sitä on Suomessa nykyään paljon.
      Jaa miten on rahaa tehdä remonttia. No jos elää muuten nuukasti ja haluaa laittaa rahojaan remonttiin. Jaa millä rahalla.. No varmastikin ihan euroilla.
      Joillakin on iso talo ja joillakin pieni talo ja joillain on hieno auto ja joillakin vähemmän hieno auto. Sellaista se vain on tässä maailmassa.
      Aika paljon helpottaa omaa elämäänsä kun huolehtii vain omista asioistaan.

    • Rahaaonkunroskaa

      Itse veikkaan, että korviaan myöten veloissa. Ei myöskään riitä ymmärrys nykypäivän ihmisiin..pitää olla hienot autot, uudet talot ja joka kuukausi eletään kädestä suuhun ja mitään rahaa ei saada säästöön. Mutta, kun pitää olla ulospäin kaiken niin helvetin hienoa...ja pikavipit sen kun laulaa! Vituttais olla moisessa kierteessä!

    • Jaroskaaonkunpaskaa

      Kompaten rahaaonkunroskaa ja lisäten, että sama porukka laittaa lainat lyhennysvapaille, jotta pääsee heittää ulkomaanreissuja. Eihän se nyt oo perhe eikä mikään joka ei kerran vuoteen käy uittamassa lapsia välimeressä tai laskettelemassa Lapissa. Luulis ahdistavan, jos ulkomaanmatkakin heitetään velkarahalla.

    • laakeripukki

      kyllä mää koneenhoitajan palkalla pärjään hyvin ja reissaan

    • ah-88

      Minä en ole koskaan tehnyt töitä vakituisesti, vain silloin kun on jotain mielenkiintoista ollut tarjolla. Aina on ollut rahaa ja ihan säästössäkin riittävästi. Minua ei kiinnosta edes työeläke saanko sitä paljon vai vähän sitten 7.n vuoden kuluttua. Emäntä on vakityössä kun haluaa olla. Minä pärjään muutenkin. Harrastukseni on minun työ. Jätän työt niille jotka sitä enemmän tarvitsevat.

    • Bulistadi

      Ketjun aloittaja on kyllä helvetin tyhmä ja utelias. Ilmeisesti teillä koskelaisilla tapana udella toisten asioita. Ei tarvii enää ihmetellä kun teistä yleisesti puhutaan ympäri suomen juoruämminä. Toisten asiat tiedetään paremmin kuin omat.

      • EiNyYmpäriSuomea

        Ympäri Suomea? No enpä ole täällä meillä päin paljon juttua Jämsänkoskesta kuullut. Kerran olen Himoksella käynyt.

        Nyt eksyin Keski-Suomen sivulta lukemaan tätä ja pakkohan se on kommentoida.


    • perintö

      Bulistadi :D Helevetin hyvin sanottu!!

    • joomiehiä

      Koskelaiset kyttää toinen toistaan ja juoruaa ja puhuu paskaa toisistaan. Jos jollain menee hyvin, ollaan kateellisia ja puhutaan paskaa. Jos jollain menee huonosti, ollaan vahingoniloisia ja puhutaan takanapäin paskaa. Aina on joku jota kytätään ja josta juorutaan. Koskella vanha tapa ja jatkuu yhä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe