Oon iha hajoomis pisteessä pakko saada purkaa tää tunne jonnekki... oon nii masentunu . Viime syksyllä mul oli sama juttu mut vaa vähän pahempi ja se johti jonku laiseen syömishäiriöön.. 2 kaveria on jo feidannu mut ja en taaskaa syö kunnolla peilaan vaa itteeni ja toteen et oon iha paska ihminen... oon alle vuodessa menettäny 4 kaveria mut oon myös saanu uusia... haluisin vaa ittelline paremman tunteen oon olllu nyt jo 3 päivää vesipaastolla koska en vaa pysty syömää enkä pysty puhuu kellekkää kui paha mun on olla:'(
Kaikki hajoaa
3
87
Vastaukset
- Murheenkryynis
Ja pointtisi oli?
Hanki apua itsellesi. Tämä on valitettavasti väärä paikka siihen.
- Rukoilensunpuolesta
Hae apua ryhmä terapiasta se oikeesti on yks hyvä keino saada apua ongelmiin, siellä on ihmisiä joilla on samoja ongelmia ja se helpottaa kun huomaa että ympärillä on ihmisiä jotka ymmärtävät sua ja tukevat toinen toista parantumaan. Itse olen addikti ja ensimmäistä kertaa elämässä tänään kävin anonyymi ryhmässä ja voin sanoa että itselleni ainakin jäi positiivinen ensivaikutelma ja toivottavasti jatkan käymistä. Toinen on tietysti läheiset tai ihan normi terapeutti. En tiedä vaivastasi paljoa koska minulla toi on vielä edessä mutta toivon että saat avun siihen etkä jää ongelmasi kanssa yksin! Se on tärkeetä että osaa hakea apua ajoissa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343263- 1592317
- 1361768
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141391Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.391185Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2601083Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2081015Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on61969- 79969
- 103865