Oon iha hajoomis pisteessä pakko saada purkaa tää tunne jonnekki... oon nii masentunu . Viime syksyllä mul oli sama juttu mut vaa vähän pahempi ja se johti jonku laiseen syömishäiriöön.. 2 kaveria on jo feidannu mut ja en taaskaa syö kunnolla peilaan vaa itteeni ja toteen et oon iha paska ihminen... oon alle vuodessa menettäny 4 kaveria mut oon myös saanu uusia... haluisin vaa ittelline paremman tunteen oon olllu nyt jo 3 päivää vesipaastolla koska en vaa pysty syömää enkä pysty puhuu kellekkää kui paha mun on olla:'(
Kaikki hajoaa
3
90
Vastaukset
- Murheenkryynis
Ja pointtisi oli?
Hanki apua itsellesi. Tämä on valitettavasti väärä paikka siihen.
- Rukoilensunpuolesta
Hae apua ryhmä terapiasta se oikeesti on yks hyvä keino saada apua ongelmiin, siellä on ihmisiä joilla on samoja ongelmia ja se helpottaa kun huomaa että ympärillä on ihmisiä jotka ymmärtävät sua ja tukevat toinen toista parantumaan. Itse olen addikti ja ensimmäistä kertaa elämässä tänään kävin anonyymi ryhmässä ja voin sanoa että itselleni ainakin jäi positiivinen ensivaikutelma ja toivottavasti jatkan käymistä. Toinen on tietysti läheiset tai ihan normi terapeutti. En tiedä vaivastasi paljoa koska minulla toi on vielä edessä mutta toivon että saat avun siihen etkä jää ongelmasi kanssa yksin! Se on tärkeetä että osaa hakea apua ajoissa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011