Isoveli löi kun nukuin

Auttakaaa

Mun isoveli rupesi hakkaamaan mua yhtäkkiä kun olin nukkumassa. Hän niinku löi jalkoja ihan täysillä (sattu ihan helvetisti, osu suoraan hermoon, ja se käy vielä salilla). Juoksin äkkiä vessaan, ja itken hirveesti ja jalka vuotaa verta ;( kerronko vanhemmille kun he nukkuvat???

22

492

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko-hyvä-arvaus

      Oisko joo

    • Miten jalan saa vuotamaan verta lyömällä? Tai siis, jos koko jalan lyö irti niin kyllä se vuotaa..

      • Aiaiaiaiaiai

        No hänhän sanoi veljensä käyvän salilla. Kyllähän sellainen karju saa jalan lentämään toiseen ulottuvuuteen kunnon vasemmalla koukulla.


      • Aiaiaiaiaiai kirjoitti:

        No hänhän sanoi veljensä käyvän salilla. Kyllähän sellainen karju saa jalan lentämään toiseen ulottuvuuteen kunnon vasemmalla koukulla.

        Mahtoi olla hankalaa juosta yhdellä jalalla vessaan.. vai irtosikohan se jalka vasta vessassa


      • OletkoOk
        yuggis_ kirjoitti:

        Mahtoi olla hankalaa juosta yhdellä jalalla vessaan.. vai irtosikohan se jalka vasta vessassa

        No jos se olisi irronnut niin olisi kuollut verenhukkaan :DDD Uskotko muka tällaiseen


      • OletkoOk kirjoitti:

        No jos se olisi irronnut niin olisi kuollut verenhukkaan :DDD Uskotko muka tällaiseen

        Kyllä, olin täysin tosissani...
        Taidat olla aika tyhmä kun et erota vitsiä todesta


      • OletkoOk
        yuggis_ kirjoitti:

        Kyllä, olin täysin tosissani...
        Taidat olla aika tyhmä kun et erota vitsiä todesta

        Sä olet vitun tyhmä kun et tajua että tää on kusetusta :DDDDD


      • OletkoOk kirjoitti:

        Sä olet vitun tyhmä kun et tajua että tää on kusetusta :DDDDD

        Kun facepalm ei riitä 😐


      • Hghklomgheräädude

        Siis kukaanei yleensä kuole jos jalka irtoo tajuttomaks ja tiputuksee joutuu mut jos sairaala ei oo kaukan ei kyl kuole


      • Hghklomgheräädude kirjoitti:

        Siis kukaanei yleensä kuole jos jalka irtoo tajuttomaks ja tiputuksee joutuu mut jos sairaala ei oo kaukan ei kyl kuole

        Riippuu täysin siitä kuinka kauan jalka on irti, sekunnin vai tunnin. Tunnissa olisit kuollut kymmeniä kertoja


      • Ei_muuksi_muutu

        Tissu hei...


      • Ei_muuksi_muutu kirjoitti:

        Tissu hei...

        En ole tissu


      • Tissu.fani

        Terve tissu mitä kuuluu!


      • Tissu.fani kirjoitti:

        Terve tissu mitä kuuluu!

        En ole tissu


    • pyydäapua

      jos sulla on puhelin mukana soita vanhemillesi (heräävät ) tai 112

      Kukaan, eikä mikään saa tulla hakkaamaan sinuanoin. Ei edes omat sisarukset

    • Miksikäs_ei

      Mhh

    • Hieno.mainos

      Mitä juustoa grillasimme?
      -Hall##
      -Hall##
      -Hall##
      Ei, se ei ollut Hall##.

    • Trolli.

    • 1320

      Taitaa aloittajalla tehdä univelka ja keskushermostoon vaikuttat aineet tepposet.

    • Moikka, voitko ottaa asian puheeksi veljesi tai vanhempiesi kanssa? Jos juttelisit veljesi kanssa tilanteesta niin voisit saada mielenrauhan.

      t. NettiSaappaat

      • Onko sulla kavereita ku kommentoit joka keskusteluun?


    • Vittuunnuttaa varmaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe