missä päin sijaitsee tulilahdella murhattujen naisten suohauta? yritin etsiä paikkaa viimekesänä ohikulku matkalla ja käännyin pääskyvuorentielle, ajoin ihan tien loppuun saakka jossa oli jokin laskettelupaikka ja hiihtohissejä tms? ja siitä paikasta kulki eteenpäb mentäessä vanha tie järvenrantaan, rannasta lähti ainakin polku oikealle päin pitkin järven rantaa pitkin jota kuljin pienen matkan. olenkohan ollut oikeilla suunnilla? mitään kunnollista muistomerkkiä siellä ei taida sijaita
tulilahden murhat, suohauta
11
715
Vastaukset
- sukujuurilta
Kunnantalolta saa infoa, ainakin kokousten aikaan!
- naapurinpoika2
Ei ole Pääskyvuorentiellä päin, vaan siitä vähän matkaa kirkonkylän suuntaan, ennen hautausmaata. Ei taida olla enää mitään viittaa, ja teitäkin on muuteltu, joten vaikea on löytää. Kunnassa ei raideta tykätä että tämä olisi matkailukohde. Tälläistä olen kuullut.
- Anonyymi
Onko tarkoituksella teitä muuteltu? Halutaanko painaa villasella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tarkoituksella teitä muuteltu? Halutaanko painaa villasella?
Halutaan vaikka tekijät kuulema varsin hyvin tiedetään.
- Anonyymi
Matkailu kohde jep siinä ideaa.Jos siinä jokunen elossa oleva havahtuis viimenkii puhumaan asijasta!
- Anonyymi
Tämä on hirveä asia heinäveden historiassa.
- Anonyymi
Tuliniementie on yksityistie mutta siitä on menty aiemmin.
Pääskyvuoren laskettelukeskuksen parkkipaikalta rakennusten takaa kaiketi menee polku.
Googlella löytyy ilmakuva ja reitti sinne pdf tiedostona.
Eilen meinasin käydä vaan oli äkäinen ampiainen siinä ladkettelukeskuksen alaparkissa niin ei päässyt ulos autosta. - Anonyymi
Hienoa,että häpeällisestä asiasta taas kirjoitetaan täälläkin.
- Anonyymi
Häpeä se on vasta kun syyllisiä duojellaan olkootkin kuolleita tai ei.
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä! Jo on noloa olla sukua tekijöille ja yrittää vaientaa asian penkominen.
- Anonyymi
Pääskynvuoren tienpäässä oleva lahti on Multlahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281801Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521514Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31506Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541305Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261185- 53846
- 56781
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16737Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678