Hän on tässä, Katja nimeltään. Ihan mieletön mimmi. Suorastaan täydellinen, varsinkin muitten Iltatyttöjen joukossa.
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytto/iltatyttoaan.shtml#
Kaikkien aikojen kaunein ILTATYTTÖ
9
5735
Vastaukset
- xyz
Kyllähän Anne-Mari Kuopiosta päihittää Katjan koska tahansa.
- kymppi
No olipas toi Neetta kaunis huh mitkä suloiset kasvot, huulet, nenä, silmät nam....
- Mikko.
Makuja on niin monia... itse en pidä ollenkaan tuon tyyppisistä honkeloista naisista. Ei kaunis minun silmissäni.
- tumppi
Ihme maku jos ei tuo Katja nappaa! Ihan mahtava mun mielestä... Mut ei voi oikein kiistellä... Hymy vaan ja tosi kauniit kasvot, parhaat vaatteet, hyvät asennot ja upea kroppa. Tykkään kyllä siitä Neettastakin, nyt on varmaan paras kuukauden-tyttö äänestys koskaan, tai kovatasoisin.
- pate
liiiiiian laiha.
- reino
on noista paras, mutta se ei ole tosin vielä paljoa se.
on tosi sievä pakkaus!saattaisi äkkiä olla "maito tutissa" jos joutuisi sen käsittelyyn !
- tumppi
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään. - sirkka
tumppi kirjoitti:
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään.Eihän tuollainen body ole mistään kotoisin. Tässä täydellisempi.
http://www.fit.pl/grafika/laski/amy/amy291.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755