Hän on tässä, Katja nimeltään. Ihan mieletön mimmi. Suorastaan täydellinen, varsinkin muitten Iltatyttöjen joukossa.
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytto/iltatyttoaan.shtml#
Kaikkien aikojen kaunein ILTATYTTÖ
9
5769
Vastaukset
- xyz
Kyllähän Anne-Mari Kuopiosta päihittää Katjan koska tahansa.
- kymppi
No olipas toi Neetta kaunis huh mitkä suloiset kasvot, huulet, nenä, silmät nam....
- Mikko.
Makuja on niin monia... itse en pidä ollenkaan tuon tyyppisistä honkeloista naisista. Ei kaunis minun silmissäni.
- tumppi
Ihme maku jos ei tuo Katja nappaa! Ihan mahtava mun mielestä... Mut ei voi oikein kiistellä... Hymy vaan ja tosi kauniit kasvot, parhaat vaatteet, hyvät asennot ja upea kroppa. Tykkään kyllä siitä Neettastakin, nyt on varmaan paras kuukauden-tyttö äänestys koskaan, tai kovatasoisin.
- pate
liiiiiian laiha.
- reino
on noista paras, mutta se ei ole tosin vielä paljoa se.
on tosi sievä pakkaus!saattaisi äkkiä olla "maito tutissa" jos joutuisi sen käsittelyyn !
- tumppi
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään. - sirkka
tumppi kirjoitti:
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään.Eihän tuollainen body ole mistään kotoisin. Tässä täydellisempi.
http://www.fit.pl/grafika/laski/amy/amy291.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095- 1121968
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871061