Kaikkien aikojen kaunein ILTATYTTÖ

tumppi

9

5788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyz

Kyllähän Anne-Mari Kuopiosta päihittää Katjan koska tahansa.

• kymppi

No olipas toi Neetta kaunis huh mitkä suloiset kasvot, huulet, nenä, silmät nam....

• Mikko.

Makuja on niin monia... itse en pidä ollenkaan tuon tyyppisistä honkeloista naisista. Ei kaunis minun silmissäni.

• tumppi

Ihme maku jos ei tuo Katja nappaa! Ihan mahtava mun mielestä... Mut ei voi oikein kiistellä... Hymy vaan ja tosi kauniit kasvot, parhaat vaatteet, hyvät asennot ja upea kroppa. Tykkään kyllä siitä Neettastakin, nyt on varmaan paras kuukauden-tyttö äänestys koskaan, tai kovatasoisin.

• pate

liiiiiian laiha.

• reino

on noista paras, mutta se ei ole tosin vielä paljoa se.

• seaking

on tosi sievä pakkaus!saattaisi äkkiä olla "maito tutissa" jos joutuisi sen käsittelyyn !

• tumppi

Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.

Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään.

• sirkka
        tumppi kirjoitti:

Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.

Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään.

Eihän tuollainen body ole mistään kotoisin. Tässä täydellisempi.

http://www.fit.pl/grafika/laski/amy/amy291.jpg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      246
      1519
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      28
      1449
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      148
      1214
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 136
      988
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      896
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      852
    9. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      418
      839
    10. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      804
    Aihe