Hän on tässä, Katja nimeltään. Ihan mieletön mimmi. Suorastaan täydellinen, varsinkin muitten Iltatyttöjen joukossa.
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytto/iltatyttoaan.shtml#
Kaikkien aikojen kaunein ILTATYTTÖ
9
5657
Vastaukset
- xyz
Kyllähän Anne-Mari Kuopiosta päihittää Katjan koska tahansa.
- kymppi
No olipas toi Neetta kaunis huh mitkä suloiset kasvot, huulet, nenä, silmät nam....
- Mikko.
Makuja on niin monia... itse en pidä ollenkaan tuon tyyppisistä honkeloista naisista. Ei kaunis minun silmissäni.
- tumppi
Ihme maku jos ei tuo Katja nappaa! Ihan mahtava mun mielestä... Mut ei voi oikein kiistellä... Hymy vaan ja tosi kauniit kasvot, parhaat vaatteet, hyvät asennot ja upea kroppa. Tykkään kyllä siitä Neettastakin, nyt on varmaan paras kuukauden-tyttö äänestys koskaan, tai kovatasoisin.
- pate
liiiiiian laiha.
- reino
on noista paras, mutta se ei ole tosin vielä paljoa se.
on tosi sievä pakkaus!saattaisi äkkiä olla "maito tutissa" jos joutuisi sen käsittelyyn !
- tumppi
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään. - sirkka
tumppi kirjoitti:
Juu, ei olis tästä pojasta Katjan pommikoneen kuljettajaksi... ;) Tulipas yllättävän negatiivisia kommentteja Katjasta, olin varma että kaikki ihastuvat. No makuasioita.
Mutta ei Katja liian laiha ole, just sopiva. Kiinnittäkää huomiota KÄSIVARREN paksuuteen olkapäästä kyynärpäähän. Siitä näkee jos tyttö on sairaalloisen laiha, ihan yleisestikkin!. Katja ei ole lähellekään.Eihän tuollainen body ole mistään kotoisin. Tässä täydellisempi.
http://www.fit.pl/grafika/laski/amy/amy291.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,222048Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.851880Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e741827MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131573Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4871441Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11424Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481217Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu221119Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351089Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.721078