kotitalous tunnit???

Imfat

Meen seiskalle ja sitten mulla alkaa kotitalous. Mitä mä teen?! Sielä on pakko maistaa kaikkea mitä tehdään. Miten mä voin olla sielä ku en voi ees laskee kaloreita? Auttakaa mua! Miten te muut ette oo lihonu niillä tunneilla? Kertokaa mulle!

7

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basini

      Maistele ihan rauhassa vaan ja jätä kalorien laskeminen. Ilmeisesti olet hyvin nuori, eikä sinun pidä suupaloja laskea. Jos mielestäsi painoa on liikaa, niin unohda pizzat ja kokis , yms. ja karkkipäiviä harvoin, niin kyllä se siitä. Mut saattoihan kysymyksesi olla pelkkä vitsi:)

      • Henkilöihminen

        Huoh.

        Tämä henkilö saattaa olla, itse asiassa on, todella nuori ihminen. Voimmekin päätellä jo viestistä, kuinka sairas hän on - siis todellakin sairas, jonka ei kuuluisi laihduttaa - ollenkaan. Hän on jo laiha, muttei vain itse huomaa sitä!

        Hänen mielestään hänellä on painoa liikaa, siksihän hän tämän keskustelunkin loi - muttei se tarkoita, että hän oikeasti olisi niin lihava. Näkeväthän syömishäiriöiset itsensä lihavana vaikka mikä olisi väärentyneen kehonkuvan takia, joka panee heidät jatkamaan laihduttamista.

        En usko aloittajan syövän roskaruokaa ollenkaan, ainakaan mieluusti - asiat ovat ihan toisin kuin luulet. Aloittaja ei ole, ainakaan en usko hänen olevan, oikeasti elämäntapamuutosta (samanlaista mitä lihavat tarvitsevat) tarpeessa oleva henkilö.

        Kyllä, joskus myös se, ettei syömishäiriötä oteta tosissaan, saattaa olla ongelma.


    • tooofatt

      Oot nii nuori viel :/ mut maistele iha rauhas, ei sun tarvii paljo ottaa.. se opettaja ei voi mitenkää pakottaa sua syömään

    • läski.lehmä

      mulla on just toi sama ongelma, mut mä aijjon oksentaa kaikki mitö joudun syömää

    • needtobethin

      ite piilotin sitä ruokaa kotsas. niiku piilotin servettiin, tai pistin sitä ruokaa mun suuhun ja sylkäsen siihen paperiin niiku pyyhkisin mun suuta XDXD. en oo jääny siitä kii.

    • Proana

      Muakin hirvittää. Seiskalle meen kans

    • Anonyymi

      Sama ongelma mut mul ei oo itaekurii. Hirvee näökä ku ei oo syöny koko päivää mitää ja sii ne pullat kummittelee ja kaveritki syö nii varmaa ihmettelis jos mä en nii aina yhem maistan ja en pysty siinä menee kontrolli ja otan toisen kotone itken ja syön suruuni lisää ja siinä päivän aikana kilo kertyny

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe