Menkat, VITTU MITÄ PASKAA

vittumitäpaskaaa

Tästä lähtis sitte keskustelu menkoista. Itelläni on ihan vitun runsaat, pitää käyttää imukykyisimpiä siteitä mitä kaupasta löytyy. Mielummin ottaisin isot mielialan vaihtelut, pitkäkestoiset tai jopa kivutkin kun nää runsaat. Suoraan sanottuna AIVAN SAATANAN PASKAA. Miksi naisilla on menkat? Miksi miehillä ei oo menkkoja? Miksi naisten pitää kärsiä joka kuukausi? Tekisin aivan mitä vaan että mun menkat ois helpot. Mutta ei, Kun sitä verta saatana tulee ihan jumalistisesti! Elämä on pelkkää ahdistuksessa elämistä; kun ei ole menkkoja ei mieti muuta kuin milloin miten ja MISSÄ seuraavat alkavat. Kun on menkat ei mieti muuta kuin tulevatko ne läpi. Aika paskaa tää elämä. Ja tiedän, joillakin ihmisillä on aina täsmälleen tasaisin väliajoin joten ei tarvitse jännittää milloin ne alkavat, mutta mulla ainakin se voi hyvin heittää parilla tai useammallakin päivällä. Ainut varma tieto on että kuun loppupuolella. Jakakaa tohon alas minkälaiset teidän menkat on, toivottavasti en ole yksin näiden extra runsaiden kanssa... Purkautukaa vitutuksianne ja kertokaa kokemuksianne! Voiko joku samaistua kanssani johonkin kohtaan?

16

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minavaaa

Empä usko että oikeasti ottaisit mielummin kivut kun runsauden! Burana 800ml käytössä aina kun on se aika kuukaudesta....Välillä sekään ei auta.
      Tohon koko aikaiseen ahdistukeen voin kyllä samastua! Ittelläni rytmi menee silleensä että saattaa melkeen viikollakin heittää välillä... Kerran alko yllättäen melkeen viikkoa ennen kuin olisin luullut, valkoset farkut jalassa tietenkin :D Oltiin siinä kavereiden kanssa helsingissä, eikä tietenkään tampoonia mukana.. Sen jälkeen oon AINA pitänyt huolen että jokin hätä keino on ! Onneksi löysin vähän ajan päästä kaupan ja siellä oli sopivasti vessakin. Kiva japanin lippu meininki kuiteskin koko loppu ajan :D

• poika33333333

mitä te naiset koko ajan valitatte ei ne menkat voi olla noi pahat :DDD

• Kyl ne on!!! Sä et vaan tiiä miten inhottavaa se on.

• Veripankki

Niin. Pojat ei vaan ymmärrä sitä tuskaa ku sult valuu 3-5 päivää (joskus pidempäänkin tai lyhyempään) verta alapäästä. Ja kivut (joillakin, kuten minulla) vastaa puukotusta. Oikeesti. Tuntuu et joku on tunkenu puukon sun vatsaan ja kääntelee sitä siin haavas. Et ei kivaa.

• Anonyymi

Se tuntuu kuolemalta välillä oikeesti pyörryn kipujen takia

• HAAHAA!

• 14vee

Säälin teitä kellä on hirveet kivut ja runsaat menkat. Ite oon päässy tosi helpol ku mulla kestää menkat vaan 4-5 päivää. Vähä aluks on kipui mut ei pahoja.

• Anonyymi

Epää mulla kestää 9 päivää😩😭

• Menkkaidiootti

Vitutus on molemmin puoleinen!!!!!! VITTU HALUUN EROON NÄISTÄ! Mun menkat kestää 6 tai 7 päivää ne on extra runsaat, ihan hirveet kivut 3,4 ja 5 päivää ja ei oo säännölliset, eli mulla on kaikki pahat mitä voi olla... Saatana!!!!!!!! Pojat, kuvitelkaa et eka tulee kuset housuun(et pysty pidättelemään), sit sua potkastaa täysii munille ja se ei lopu 6 päivää, sit se tulee joka vitun kuukausi... JA KERTAA NOI 100 KERTAA!!!!! Sattuu ja vituttaa ihan vitusti!!!!

• panetusta

Mulla itellä on tosi kipee selkä alavatsa ja särkylääkkeetkään Ei välistä auta ne on suht runsaat mut onneks tiedän et ne alkaa aina loppu kuusta ja se on vitun ärsyttävää et mua yleensä panettaa ihan helvetin paljon!! :P

• Fdsg

Omat menkat on nyt pikkaisen säännöllistyneet, mutta vieläkin saattaa kaksi viikkoa liian aikaisin alkaa. Kipu on välillä ihan karseeta (tuntuu siltä, kuin joku samalla koettaisi kohtua puukolla solmia kiinni samalla, kun sen sisäpinnoista raastaa ihoa pois), mutta useimmiten puuttuu. Runsaat ne ei ole ja kauheita mielialan vaihteluitakaan ei ole. Mutta pitkät ne on, 9-11 päivää usein. Ikävin asia ennen oli jokapäiväiset ohivuodot siteeltä, mutta sitten löysin kuukupin. Nyt suurin ongelma on, että menkkojen aikaan masturboidessa on tosi hankala saada orgasmia, kun on värkit tosi turrat ja oikeastaan ne usein tuntuu siltä, kuin ne olisi puudutettu.

Kuukuppia muuten suosittelen kaikille. Se ei tunnu, sen laittaminen ei koskaan satu (itsellä ainakin tamponin laittaminen menkkojen loppuvaiheessa sattuu), se tarvitsee tyhjentää vain aamuin illoin ja päivällä sitä ei tarvitse ajatellakaan, se on ekologisempi vaihtoehto, se maksaa noin 30€, mutta voi kestää käyttökunnossa kymmenenkin vuotta, eli se tulee siteitä tai tamponeja halvemmaksi ja koska niitä tarvitaan vain yksi, sen mukana raahaaminen ei vie nimeksikään tilaa. Esimerkiksi jos menkkaisena lähtee sukuloimaan, siteet/tamponit vie tilaa, mutta kuukuppi lähtee mukaan vaginassa, eikä vie tilaa.

• tsutsutsuu

Muistakaahan sitten tytöt, että jos kuukautiskivut ovat todella kovat, voi se olla merkki endometrioosista, joka hoitamattomana voi myöhemmin aiheuttaa mm. lapsettomuutta. Kannattaa käydä lääkärissä, jos kivuista on oikeasti kovasti haittaa, eikä niihin särkylääkkeet tepsi.

Jos käsikauppalääkkeet eivät toimi, käykää lääkärissä. Saatte vähintäänkin reseptin parempiin lääkkeisiin ja jos niistäkään ei ole apua, kannattaa tuo endometrioosi tutkituttaa.

• Helppolapsi

Muakin aina jännittää että koska alkaa yms. ja sit kun on menkat niin pelottaa että tuleeko läpi :D mulla on onneks yleensä silleen että päivää ennen menkkojen alkua on kauhee makeen himo xD

• Ripperinos

Itellä ei oo menkat ollu kahteen kuukauteen....

• Joku55

Oot EHKÄ raskaana tai ne on vaan myöhässä.

• 12Tyttö

Mun menkat alko 13 päivää sitten ekan kerran joten en tiiä mitään. Pelottaa vaan että oon yks niistä jotka käpertyy peiton alle sikiö asentoon ja itkee kivuista ;-; Ja ei juma nää mielialan vaihdokset. Oon nyt koko ajan itkeny kaikesta turhasta. Rupesin itkemään tunnilla vaikken ajatellut mitään surullista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe