Mieletön väsymys

Sussu

Mä olen RV 9 6 ja mua vaivaa ihan mieletön väsymys. Ollut jo 3-4 viikkoa. Nukun joka yö 10-12 tunnin yöunia ja silti olen aamuisin ihan väyksissä ja iltaisin nukahdan melkein istualleen esim. sohvalle. Ennen raskautta olin tottunut nukkumaan enintään 8 tunnin yöunia ja silti olin todella paljon energisempi kuin nykyisessä tilassa..

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

12

2911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannah-pa

Ekaa odotellessa olisin voinut nukkua ensimmäiset 3kk. Väsymys oli ihan sairasta;10-14h unta joka yö ja vähintään parintunnin päiväunet oli must. Ei auttanut ulkoilu, terveet ruokatottumukset tai uni. Otin "vahingon takaisin" loppuraskaudesta kun hormoonit pisti uudelleen sisäisen kellon sekaisin; viimeisinä viikkoina saatoin valvoa jopa 2 vuorokautta putkeen ilman oirettakaan väsymyksestä! On tää outoa tämä venailu...

• Marru82

Mulla oli viime vuonna sama ongelma, ihmettelin kans, miks oon niin väsyksis vaikka nukunki paljo enemmän ku normaalisti.
      Siinä se vastaus oliki, sillä mun työkaverit kertoi, että jos nukkuu liikaa tai liian vähä niin voi olla väsyksis.

• Marru82

Mä en oo ollu raskaana kertaakaa, mutta muuten vain oon ollu niin väsyksis. Tottahan sen ymmärtää, että raskaana väsyksis on...mun sisko ja äiti on kans olllu tosi väsyneitä kun ovat lasta odottaneet.

• Et ole ainoa :)

Olen kokenut myös tuon tajuttoman kovan väsymyksen. Päivät meni ihan "puolitajuttomassa" tilassa, kun oli niin väsy. Nyt olen raskausviikolla 17 ja väsy on helpottanut vähäsen. Uskon että se sinullakin helpottaa sitten ajan myötä :)

Piristävää odotusta :)

• Maalismamma

Itse "kärsin" väsymyksestä jo ennen plussatestin tekoa. Väsymystä riitti noin kahdeksi kuukaudeksi eli about vkolle 13-14.
      Nukuin aina päikkärit duunin jälkeen. Iltasella uni tuli kuitenkin ihan normaalisti :-)
      Joten tuttua hommaa :D
      Nyt siis vkolla 33 ja väsymys tuntuisi jälleen palaavan......

• huooooh!!!

juu, mulla oli kans alkuaiana iha tajuton väsy, mut ohi meni kuten myös huonovointisuus siinä viikolla 13-14. Nyt tuntuu että tuo väsymys tulee lujaa vauhtia takasin ja rv:t myös 31

• rv 9+5

Heippa Sussu!

Liippaa läheltä, mulla rv 9 5.
      Jännätään siis yhdessä...

T:Meve

• Sussu

Moi Meve!

No kylläpä liippaa läheltä joo.. Onko sulle annettu laskettua aikaa? Mulle terkkari sanoi että 11.8.2005.

• +- pari päivää
        Sussu kirjoitti:

Moi Meve!

No kylläpä liippaa läheltä joo.. Onko sulle annettu laskettua aikaa? Mulle terkkari sanoi että 11.8.2005.

Kävin tällä viikolla ultrassa ja laskettu aika olis sen mukaan 16.8. mutta lääkäri sanoi, että eri koneet laskee eri tavalla. Viimeisten kuukautisten mukaan laskettuaika 13.8.
        Saas nähdä, kolmen viikon päästä tarkentuu.

• täälläki

täällä sama homma nyt rv8 ja väsyttää kokoajan vaikka yönkin on nukkunut kunnol niin silti koko päivän väsyttää...

• saaga

Minulla oli ihan kamala väsymys alkuraskaudessa ja en jaksanut tehdä mitään. Kävin duunissa ja nukuin suurin piirtein. Sit se helpotti tossa 14-15rv jälkeen ja olin tosi energinen tuon keskiraskauden nyt taas sama homma. Ei kun nukkuminen kiinnosta mua ja 38rv meneillä. Mitään en jaksais tehdä :(

• nina

todella väsytti kyllä alkuraskaudesta. olin aamuisin niin väsynyt, että myöhästelin joka paikasta kun en herännyt kelloon...

Ohi menee, ainakin hetkeksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82