Mitä ajatuksia herättää?

Eitekispahaa

Tilanne siis tämä.Eräs tuttavani puuttui tässä tuonoin päivittäiseen liikunnan harrastamiseeni.Kommentit olivat että onko lenkkeilyni mennyt överiksi ja luulenko olevani muita parempi ja haluttavampi kun olen alkanut laihduttaa?Minulla on kyllä syyni miksi liikun mutta ne ei nuo yllämainitut.Mietin onko tämä kateutta vai miksi halusi puuttua tähänkin asiaan?

7

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monetkateellisia

Kateutta voi olla. Vai puhutko asiasta hänelle? Joskus ihmiset saattavat pitää ihmistä ylimielisenä jos hän mainitsee jonkun saavuttamansa asian usein vaikka kyseinen ihminen olisi vain innoissaan asiastaan. Mutta jos et sinänsä juuri puhu asiasta, on kyseessä mitä luultavammin kateus.

• kateellisiaturhasta

Olen kokenut samaa. Lähi-ihminen mollasi liikuntaani siten että lenkkeily ei ollut hänen mielestään hyödyllistä. Sen sijaan hänen ruohonleikkuunsa taas oli erittäin hyödyllistä liikuntaa. Ok, mut en leikkaa nurtsia. Mulla terveyssyyt pakottaa liikkumaan. Luulin että toinen olis ollut iloinen vartalostani/ siitä että olen irtautunut sohvasta/ laihtunut. Voi kun kiva. Mitä ajatuksia herättää?

• Eitekispahaa

Enpä ole mainostanut omaa liikunnan harrastamista ko.tapaukseksi.Sattuu vaan tulemaan vastaan nelipyöräisellään harvase ilta..

• Selvästi_

Kateutta on. Ite ei jaksa liikkuu niin harmittaa kun toinen solakoituu.

• Vastaanenoletullut

Mä olen saattanut sanoa joskus vuonna sakset jollekin, koska olen itse burnoutin kokenut.
      Mutta hyvä, jos tiedät rajasi. Mä en tiennyt joskus omiani.

• Vaikkamuutaväittäisi

Mitä tatkoitat sanalla "haluttavampi"? Oletko siis sinkku?
      Mä en koskaan kilpaile muiden naisten kanssa ulkonäöatä. En ole koskaan kilpaillut, en tule koskaan kilpailemaan.

• Älävälitä

Jos joku on pitkästä aikaa löytänyt liikunnan ja lenkkeilyn ja huomaakin sen olevan kivaa, ei tämän pitäisi häiritä ketään. Älä välitä. Ole iloinen ja jatka. Siellä lenkillähän tuollaiset höpöjutut unohtuu. Ihaile luontoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2082
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1929
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      249
      1404
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      81
      1041
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      808
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      724
    Aihe