Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Euroopan tilasto, voi voi, missäs ne tuhnut on?

Premiumiapukkaa

Volkswagenin mallit Golf ja Polo myyvät eniten Euroopassa.
Kolmanneksi suosituin on Renault Clio.

Tiedot käyvät ilmi focus2move.com-sivuston keräämistä tiedoista.

Kymmenen kärkeen mahtuvat myös Ford Fiesta, Opel Corsa, Nissan Qashqai, Peugeor 208, Skoda Octavia, Volkswagen Passat ja Ford Focus.

24

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neparemmat

      Entäs ne premium merkit? Miten niitä myytiin? Tuossa listassa ei ole yhtään.

    • backtoschool

      Etkö osaa lukea, onhan siellä niitä parikin.

      • neparemmat

        Muutama kansanauto ja sitten muut noita parempia mutta ei yhtään Premium autoa.


    • 4587970

      Voi tuhnuressukoita, kun eivät osaa edes lukea. Saksalainen Premium Volkswagen teki muuten taas odotettua suuremman tuloksen Euroopassa. Eli, nyt kun terot haukkuu kaikkia Suomalaisia premium kuskeja tyhmiksi, kun ostavat premiumeja tehtaan mokan vuoksi, niin nyt sitten kaikki Eurooppalaisetkin premium kuskit ovat tuhnuttajien pikku päissä tyhmiä.

      No, kerrotaan nyt asian oikea puoli, koko Eurooppa, Suomi mukaan lukien, arvostavat laatua ja arjen luksusta. Sitä kun ei sitten autoilussa pysty tarjoamaan kuin ikuinen testien 1-2 sijoilla oleva, huippuajettava ja rahoille vastineen antava Saksalainen premium.

      • Kesä.repeäminen

        premium volkkari, buahahaaa


    • tosipremium

      Vaihdatin juuri omaani uudet premium-jakoketjun ja premium-männänrenkaat. On tämä vaan premiumia.

    • olikokallista

      Lähetäppä siitä hommasta se laskun kopio tänne, niin katsellaan....

    • exvolkkari

      Ei sen aina tarvitse olla kallista. Useimpia v*tuttaa jo se, että auto on poissa ajosta ja seisoo korjaamolla, vaikka sitten laskua ei tulisikaan. En kyllä millään mittapuulla kehuisi Volkkarin koneita laadukkaasti suunnitelluiksi.

      • huhhuhsentään

        Volkswagenin moottori on edelläkävijöiden aatelia. VW aloitti pienten iskutilavuuksisten koneiden valmistuksen ensimmäisenä, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt miltei kaikki muutkin. Samalla lyötiin turbo mukaan, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt kaikki edistykselliset tehtaat mukaan. Suorakytkentävaihteistot otettiin ensimmäisenä laajassa mittakaavassa jälleen kerran ensimmäisenä käyttöön, ai missä? No tottakai saksalaisessa premiumissa.

        Sitten nää köyhät sittisontiaiset oksentaa köyhää oloaan arvostellen tätä huippumerkkiä, syy, kun ei ole varaa hankkia luksusta itselleen, no ei kait se meidän varakkaiden vika ole hitto sentään.


      • kansanvaunu
        huhhuhsentään kirjoitti:

        Volkswagenin moottori on edelläkävijöiden aatelia. VW aloitti pienten iskutilavuuksisten koneiden valmistuksen ensimmäisenä, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt miltei kaikki muutkin. Samalla lyötiin turbo mukaan, nyt siihen kelkkaan on lähtenyt kaikki edistykselliset tehtaat mukaan. Suorakytkentävaihteistot otettiin ensimmäisenä laajassa mittakaavassa jälleen kerran ensimmäisenä käyttöön, ai missä? No tottakai saksalaisessa premiumissa.

        Sitten nää köyhät sittisontiaiset oksentaa köyhää oloaan arvostellen tätä huippumerkkiä, syy, kun ei ole varaa hankkia luksusta itselleen, no ei kait se meidän varakkaiden vika ole hitto sentään.

        Vai suorakytkentä laatikko :) Huijasivatkin ihan ensimmäisenä. Siihen ei oo muut lähteneet mukaan. Ei volkkarista ikävä kyllä voi puhua premiumina ihan se on vaan tavallinen kansan auto. Huonolaatuinen sellainen. Paremmin kannattaa puhua jäljittelijästä kuin edelläkävijästä. Muissa autoissa samat innovaatiot ovat olleet käytössä jopa vuosikymmeniä. Volkkarin muotoilukin elää vielä 1990- lukua. Tuotekehitys on käyttänyt aikansa ja resurssinsa siihen miten voidaan tehdä auto mahdollisimman halvalla. Samalla tavalla toimitaan muussakin bulkkituotannossa. Tulokset eivät ole kovin kummoisia ja niitä jälkiä korjataan ainakin seuraavat 15 vuotta. Kunnes viimeiset volkkarit paalataan.


      • huhhuhsentään

        Kerro missä kohtaa Volkkari jäljittelee ja ketä? Tarkoitan nimenomaan sellaisessa mittakaavassa, millä on jotain merkitystä, rautakangesta, joku autotehdas käyttänyt laajassa omassa tuotannossa jotain teknistä ratkaisua, jonka Volkswagen on sitten ottanut käyttöön myöskin laajemmassa mittakaavassa.

        Koko kirjoituksestasi paistaa suuri tietämättömyytesi tekniikkaa kohtaan.


      • politiikkaskodavw

        Vw myynti usassa nyt nolla ja brasiliassa pudonnut puoleen?
        Kohta kiina hrää ja vw kaatuu niille sijoilleen.


    • urpotasialla

      Kun pyytää laskusta kopiota, niin saa yleensä mitä ihmeellisimpiä vastauksia. Mistähän sekin kertoo...?? Kuten tuo aina korjaamolla... Mistä sekin ihmisten korjaamokäynnit tietää? Turhaa jorinaa ...

    • halparomu

      Onko edistyksellistä suunnitella huonosti toimivaa/kestävää teknikkaa? Ja jos merkki on Suomen yleisin, niin ei sen hankkimiseen varmaan mitään erityistä varallisuutta tarvita?

      • eläjaannatoistenkinelää

        Katsoppa hintoja ja vertaa omaasi, niin huomaat kuinka eri autoista kuitenkin puhutaan tuhnun kanssa.

        Esim. Kallein ave 38.500.- ja Passat (jotka olivat 10-20 vuotta sitten verrokkeja) yli 60.000.-

        Edistyksellistä on suunnitella ja tehdä toimivaa ja sellaista tekniikkaa, mitä käyttäjät haluavat, näinhän VW-tehdas on tehnyt, Euroopan myydyin.

        Se mitä tullaan noihin Amerikan poikiin, jos on vähänkään omaa ajattelukykyä, niin tottakai siellä halutaan kaikin keinoin Eurooppalaisesta autokannasta eroon, että omien "lullien" myynti ei putoaisi jatkuvasti. Herätkää nyt todellisuuteen, jos teillä jotain todellisuudentajua on.
        Saksalaiset autot ovat premiumia, japsit ihan käypiä ajopelejä ja muut dazzia, kia, hyundai luokat sitten katistokaja.

        Eikö se näin pidä mennäkin, kaikille jotakin ja loppukädessä, autojahan nuo kaikki vain ovat.


      • huonoistahuonoin
        eläjaannatoistenkinelää kirjoitti:

        Katsoppa hintoja ja vertaa omaasi, niin huomaat kuinka eri autoista kuitenkin puhutaan tuhnun kanssa.

        Esim. Kallein ave 38.500.- ja Passat (jotka olivat 10-20 vuotta sitten verrokkeja) yli 60.000.-

        Edistyksellistä on suunnitella ja tehdä toimivaa ja sellaista tekniikkaa, mitä käyttäjät haluavat, näinhän VW-tehdas on tehnyt, Euroopan myydyin.

        Se mitä tullaan noihin Amerikan poikiin, jos on vähänkään omaa ajattelukykyä, niin tottakai siellä halutaan kaikin keinoin Eurooppalaisesta autokannasta eroon, että omien "lullien" myynti ei putoaisi jatkuvasti. Herätkää nyt todellisuuteen, jos teillä jotain todellisuudentajua on.
        Saksalaiset autot ovat premiumia, japsit ihan käypiä ajopelejä ja muut dazzia, kia, hyundai luokat sitten katistokaja.

        Eikö se näin pidä mennäkin, kaikille jotakin ja loppukädessä, autojahan nuo kaikki vain ovat.

        Niin ne muut saksalaiset kyllä, mutta sitten on ne rahvaalle tarkoitetut kansan autot jotka on tehty halvalla ja kaikilla on niihin varaa. Sellainen on volkkari. Premium autot sitten maksavat satoja tuhansia ja niistä volkkaristit näkevät vain märkiä unia. Volkkari on kyllä laadullaan nykyisin siellä ihan pahnan pohjimmaisena.


    • eivoimitään

      Nyt tuhnut putoaa oikein kunnolla ja myöntävät, että eivät pärjänneet saksalaisille premiumeille. Tietotaito loppui ja huonojen tuhnudieseleiden kehitys lopetetaan kokonaan.

    • VWFanatic

      VW on maailman paras auto, eikä siinä ole koskaan mitään vikoja.

      • huippuauto

        Ei sitä kukaan maailman parhaaksi täällä ole väittänyt, vaan saksalaiseksi premiumiksi, Mersujen ja Bemareiden kera.


    • puuttuvamerkki
    • haaveillaanvaan

      Eiköhän unohdeta Volkkarin kohdalla tuo premium-höttö ja todetaan, että kyseessä on tuiki tavallinen Perus-Penan kottero.

    • missä.miun.Ave

      Avensis, tuo maailman paras ja kestävin ihmisen luomus?

    • aionvai

      "Arvostetun amerikkalaisen Automotive News -lehden mukaan premium-auton kriteerit eivät ole yksiselitteiset, mutta merkin kokoluokassaan suhteellinen kalleus ja harvinaisuus sekä siihen liittyvä vahva imago ovat selkeästi premium-auton piirteitä."

      Harvinaisuus - Volkswagen ?

      • jälkimvikapesätsidsgvw

        Vw tahkonnu samalla tekniikalla rahaa kun mainostanut autin premiumiksi.
        Kalliit on öljynsyönti ja tsi viat autissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe